IN BREVE:
VYPE: A partita in cima!
VYPE: A partita in cima!

VYPE: A partita in cima!

Tutti sapemu Vype. In u spaziu di uni pochi d'anni, u fabricatore hà operatu a so trasfurmazioni è perfeziona a so gamma. L'esternu à u principiu tene a corda oghje è ferma u campionu indiscutitu in Francia in a categuria di sistemi chjusi.

Prima, chì hè un sistema chjusu? Ebbè, hè probabilmente a forma più simplice di vaping è hè per quessa chì appellu à i principianti in massa. Nisuna cunniscenza à acquistà, un furmatu discretu è una grande facilità di start-up. Avemu, in u stessu spaziu, una bateria è una capsula di u gustu di a nostra scelta. Il suffit d'associer les deux en inserant la capsule sur la partie supérieure de la batterie et... on vape. Basta un pocu di ricaricà di volta in volta cù un cordone USB simplice è hè di novu per un passaghju.

In quantu à a capsula, appena sviutata di u so e-liquid, hè ghjittata è rimpiazzata. In fatti, ogni volta avemu principiatu cù una resistenza nova marca, un novu capillare è un tank pienu. Questu pò pare micca assai ecologicu, ma u settore di riciclà in Francia hè abbastanza sviluppatu, tuttu ciò chì vi tocca à fà hè abbandunà e vostre capsule usate in un puntu di raccolta di batterie. I diversi elementi chì a cumponenu seranu tandu riutilizati, cumpresu a plastica cum'è quella di i buttigli di e-liquid.

A gamma Vype hè cresciutu cù u tempu, ma solu dui prudutti sò in a listessa categuria, quella di sistemi chjusi, è custituiscenu a punta di lancia di u fabricatore in u vape esagonale. Questu hè uePen E et de l 'iPod chì avemu digià prisentatu in i nostri recensioni. Pudemu dì, per simplificà, chì u primu hè un pocu l'antenatu di u sicondu mentre presenta caratteristiche chì u mantenenu à ghjornu. In questu articulu, stabiliremu u cunfrontu cumparatu di i dui baccelli per definisce quale hè u più adattatu secondu e situazioni ma ancu quale vincerà a tazza !

L'ePen 3

À a mo manca, in u ring, u campionu cù parechje cinture, a seccione "veterana" di pesu pesu, vi prisintà u terzu ePen di u nome. Ùn ci hè bisognu di presentà u mastodonte, ancu i più grandi principianti in u vape u cunnosci bè. Per l'altri, ricumandemu a rivista chì avemu fattu ICI.

Uni pochi parolle sò abbastanza per prisintà lu. Un prezzu imbattibile di 4.99 € (finu à a data), autonomia record per a categuria 650 mAh è affidabilità legendaria. A forma hè piacevule in a manu è hè dotata di un interruttore per lancià u vape. Hà una dimensione più grande ch'è u so cuncurrente di u ghjornu, ma dinò una autunumia maiò. Aduprate capsules di sapori proprietarii (31!), micca cumpatibili cù l'ePod, chì cuntenenu sia basa di nicotina (range. ePen 3) sia sali di nicotina (range ePen 3 vPro). Utiliza resistori classici di 2 Ω cumposti da una bobina in filu resistenti è cuttuni. A so tensione massima hè 3.4 V per una putenza tutale di 6 W.

 

L'e-Pod

À a mo diritta in u ring, u sfidante, u ghjovanu lupu cù i denti affilati chì hè quì per fà battaglia ! Vi prisintu l'ePod ! A so reputazione si sparghje cum'è u focu è hè parte di u futuru di a marca. S'ellu ùn a sapete ancu, vi invitu à leghje a rivista. ICI.

I so punti di forza sò numerosi. Picculu ma musculoso, hè acquistatu à u prezzu di 9.99 €, hà una autonomia standardizata di 350 mAh è hè attivatu automaticamente da l'aspirazione. Dopu avè amparatu assai da u so anzianu, hà una affidabilità eccellente è a so manipulazione hè favurita da u so pesu cuntenutu è a so piccula dimensione. Inaugura per a marca una nova categuria di resistenze cumposti da ceramica chì accentua u sviluppu di i sapori. Ellu usa u pods ePod vPro offre 10 sapori, tutti in sali di nicotina. Più putente, sviluppa una tensione di 3.1 V nantu à resistenze trà 0.8 è 1.4 Ω, chì ci dà una putenza più altu di 6.5 W.

U JOCU !!!

Siccomu una stampa hè megliu cà un discorsu longu, eccu un tavulu di paragone trà e duie riferenze, cù a notazione currispundenti !

Avemu subitu subitu chì, se l'ePen 3 s'impone nantu à i tondi di l'autonomia, u numeru di sapori dispunibuli è u so prezzu imbattibile, l'ePod hè un successu in ogni locu, soprattuttu in termini di sapori, ligerezza o putenza. Tuttavia, a partita ùn finisce micca cù un KO, luntanu da questu. Innò, hè à i punti chì hè decisu è se u veteranu ùn perde a faccia, hè grazia à i so accessori su misura, cum'è un casu facultativu à a so dimensione è u numeru di sapori dispunibuli, ancu s'ellu ùn sò micca tutti basati nantu à i sali di nicotina.

È u vincitore hè ...

Hè l'ePod chì guidà u ballu è duverà difende u so cinturione appena acquistatu contr'à a cumpetizione. Hà tutte l'attivu in manu per fà questu, avè ereditatu e caratteristiche di affidabilità (senza perdite, resistente à scossa è caduta, vape assai stabile) da l'ePen è preferendu un formatu più attuale, aspirazione automatica, una resa di vape obiettivamente superiore, sia. in sapori è in vapore è pussibulità di persunalizazione chì l'ePen ùn hà micca. Tuttavia, avarà sempre da evoluzione è amparà da u so anzianu acquistendu, per esempiu, un sistema di ricarica di passthrough è una scelta maiò di sapori per u più grande piacè di i cunsumatori.

In quantu à l'ePen 3, hè luntanu da appiccicà i guanti è i dilettanti nomadi ponu preferisce per a so autunumia superiore è u numeru di sapori dispunibili. Ma cum'ellu ci deve esse un vincitore in ogni paragone, hè dunque l'ePod, perfettamente adattatu à u so tempu, chì vince a partita...

... u tempu, di sicuru, di prupone vi assai prestu una prova comparativa cù tutti l'altri pods di sistema chjusu in u mercatu! U ghjocu ùn hè ancu finitu! 😉

 

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !