IN BREVE:
VUAPER: Versu un DIY v3.0?
VUAPER: Versu un DIY v3.0?

VUAPER: Versu un DIY v3.0?

UNA PAGINA DI STORIA…

U vape si move!

Ùn sò s'è tù sì cum'è mè, ma mi stupite di l'evoluzione esponenziale di a nostra passione in i mesi, settimane è qualchì volta ancu ghjorni. Questu hè veru per u hardware:

VUAPER figura 1

Ma questu hè ancu veru per i liquidi:

VUAPER figura 2

Hè ancu veru, è questu hè u nostru puntu oghje, chì a stessa evoluzione hà affettatu a pratica di DIY (Do It Yourself).

In effetti, a DIY 1.0 consistia, i più vechji alchimisti vi diceranu, di mischjà cù pacienza aromi chì eranu difficiuli di ottene, chì a so varietà era bassu, chì i prezzi eranu alti, è aspittendu pacienza di scaccià u risultatu in u drenu è di ripiglià, finu à ottene una ricetta chì s'arrizzò. . Allora ghjunsenu novi additivi, aromi cum'è s'ellu pioveva, mentre chì una vera reta di aficionados si sviluppava, a pratica hà affettatu à pocu à pocu una grande parte di i vapogeeks, è l'apprendimentu generatore di cunniscenze, u DIY 1.0 hà sviluppatu, dendu risultati cunvince, limitendu chjaramente u investimentu in carburante per i nostri atos. Hè sempre, è speru per un bellu pezzu, un "arte vaporomica" assai diffusa, chì hè à i liquidi industriali ciò chì a bona cucina di a nanna hè à e brigate stellate : pranzi faciuli o cumplessi, u fruttu di una vera passione persunale, un piacevule artighjanali. contraparte per sparte, un cumplementu creativo è gratificante in a maestria di tutti l'aspetti di u vape.

VUAPER figura 3

Per sapè, andate quì: Forum di aromi è liquidi, 10ml, Fai da te per i manichini

 

In ogni casu, u DIY era sempre una pratica dilicata per quelli chì ùn vulianu micca "entra in religione" è si lagnavanu di u tempu chì hà pigliatu per disignà una ricetta. Certi pruduttori, cumpresu T-Juice prima se mi ricordu bè, poi liberavanu concentrati di sapori pronti per l'usu chì avianu solu dosatu, secondu un rapportu cunsigliatu, in a basa per ottene, dopu un lapse di tempu di macerazione, un sucu di qualità. Allora questu era a nascita di DIY 2.0.

Un cuncettu ripresu da parechje marche, i cuncentrati poi fiuriscenu in i buttreghi. A facilità d'accessu, u mischju è a qualità di u risultatu hà dunque cumplementatu cumplettamente u DIY originale è sopratuttu hà permessu à parechji vapers per toccu a cumpusizioni di un e-liquid cù più flessibilità. Questa era una scuperta maiò, ma micca distruttiva, postu chì DIY 1.0 cuntinuava à esiste in parallelu. Qualchidunu mi diceranu, è anu da esse ghjustu, chì i cuncentrati di sapori sò sempre esistiti. Infatti, sia chì parlemu di u gustu RY4 o di u gustu Tarte Tatin, avemu capitu chì questi sapori cunsiderati cum'è mono-savori eranu in realtà assai più di quellu. Ma tutti avianu bisognu, per avè una ricetta cumplessa, una infinità di variazioni pussibuli in l'aghjunzione di aromi o additivi per esse adattati à i scopi di u gustu di u diyer. I cuncentrati anu permessu principarmenti di creà liquidi cumplessi suminendu uni pochi di gocce in a basa. 

VUAPER figura 4

Oghje, cum'è u velu nìvuru di TPD hè vicinu à copre a vaposfera, ci hè dubbitu nantu à a sustenibilità di sti attività creative, divertenti è ecunomiche. Infatti, s'ellu ùn vecu micca cumu a lege puderia pruibisce l'acquistu di aromi alimentari perchè dopu tuttu s'ellu vogliu aduprà per migliurà i mo iogurti, hè u mo dirittu, u dubbitu resta pesante nantu à e basi. A lege stipula chì "refills" (traduzzione francese: buttigli) ùn deve micca cuntene più di 10ml. U legislatore ùn importa micca chì parlemu quì di e-liquid aromatizatu o basa PG / VG. Cum'ellu ùn importa micca chì sti liquidi o basi sò nicotina o micca. U truccu hè chì cumprà e vostre basi in 10ml .... cumu dì ... hè un pocu di caramelle, per esse educatu. Pudemu sempre sperà chì "ùn passerà"o quellu"ci furniremu fora" o ciò chì vulete ma, trà noi, s'è fà u bricolage diventa una corsa d'ostaculi, caru è risicatu, pensate veramente chì tutti i novi vapers si prestanu à questu ? U scopu ùn hè micca di cuntinuà à fà "i nostri picculi cosi" ma ancu s'è u vape, cum'è un strumentu rivoluzionariu in a lotta contru una dipendenza mortale, pò cuntinuà à traversu i bastoni chì ci sò messi in i roti.

VUAPER figura 5

Ma, cum'è tantu spessu, hè in u doldrums è in l'adversità chì i boni idee scorri. 

 

E 1, E 2 E 3.0!!!!

VUAPER hè una nova marca, daretu à quale si piatta un grande nome in francese vaping ma shhhh, ùn vi aghju micca dettu nunda... U cuncettu di a gamma hè simplice è à u stessu tempu presenta una nova specificità chì puderia ridistribuisce cumplettamente e carte. .

Gamma Vuaper

Infatti, l'idea forte hè di creà quattru liquidi, ognuna di quali pò esse vaped solu cù un altu livellu di qualità, ma ancu di pudè mischjà sti quattru liquidi per ottene una infinità di ricette pussibuli, secondu u gustu è a creatività di l'utilizatori. Pudemu dunque mischjà dui, trè o ancu tutti i quattru inseme è, sicondu u rapportu di ogni riferimentu chì intruducemu in u nostru mischju, ci truvemu à u timone di una gamma più chè sustanziale di pussibuli risultati.

Facemu un pocu di matematica ok? A gamma hè attualmente custituita da 4 referenze. A cumminazzioni di questi solu ci dà 24 ricette pussibuli, vale à dì 16 pussibulità. Avà cunzidira chì sta cumminazione hè tastata in un atomizzatore 5ml, è avemu 25 vale à dì 32 pussibulità di dosa (quantità di una o l'altra di e referenze) per tutte e 16 pussibulità, vale à dì 24 x 25 = 512 ricette per 5 ml! A vita ùn hè micca bella?

Di sicuru, l'idea ùn hè micca nova perchè parechji sò i vapers chì, postu chì a vape esiste, facenu i so mischii agghiuncennu un pocu di liquidu "meli" à un liquidu "tabacco" o un pizzicu di liquidu "aranciu". sucu di "licorice". Hè un modu simplice è faciule d'implementazione per ottene una mistura originale, unica è soprattuttu più cunvene per piacè i so palati. Ma s'è u cuncettu Vuaper usa u listessu quadru, a realizazione hè cumplitamenti sfarente. En effet, toute la gamme a été pensée, conçue et imaginée dans le but d'être mixée ! Ogni riferenza hè dunque prufonda cumplementarii à l'altri. Prima in l'scelta di a listessa basa per evitari risultati apprussimati à u livellu di u rapportu PG / VG. Dopu, in i sapori chì anu u scopu di unisce cù l'altri per un risultatu chì hè necessariamente cuntrullatu. Cusì, limitendu e pussibulità d'errore o errante, Vuaper inizia i basi di una nova pratica chì u so putenziale pari abbastanza impurtante per esse cunsideratu.

 VUAPER figura 6

Se l'idea forte hè oghje limitata, à u scopu di a prova, à quattru riferimenti, si pò immaginà bè chì, se stu cuncettu s'arradica in l'abitudini di cunsumu di i vapers, in un futuru vicinu una mansa di liquidi miscibili per ottene tabacchi gourmet, cocktail di frutta, menta cremosa o ciò chì?

U vantaghju ? Hè duale. Prima di tuttu, permette, in tutta a simplicità è a sicurità, di participà à a creazione di u gustu, cum'è DIY è cusì truvà a vostra propria cumminazione ottima. U sicondu vantaghju hè chì, quandu i liquidi di stu tipu sò dispunibuli in 10ml, serà cumplettamente legale di mischjà per ottene una quantità infinita di cumminazzioni pussibuli. Vuaper hè avà solu apre una porta, stretta è sperimentale, ma chì puderia bè, à longu andà, installà in u paisaghju di u vape un DIY 3.0, faciule, efficace è legale (in più di sicuru à e pratiche esistenti digià in u campu).

In ogni casu, l'idea pare abbastanza interessante da dà nasce à a curiosità è essendu questu un mutore putente, andemu avà à disseccà sta gamma promettente per verificà chì, se a teoria ferma, hè listessa in a pratica. 

GAMMA

caratteristiche cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u materiale per a rivista: Vuaper
  • Prezzu di l'imballu testatu: 19.90 Euros (34.90 € per dui nantu à u situ web di u fabricatore)
  • Quantità: 30 Ml
  • Prezzu per ml: 0.66 Euros
  • Prezzu per litru: 660 Euro
  • Category di succhi secondu u prezzu calculatu prima per ml: Mid-range, da 0.61 à 0.75 euro per ml
  • Dosage di nicotina: 6 Mg/Ml
  • Proporzione di glicerina vegetale: 80%

Ci fermemu un mumentu nantu à l'aspettu cummerciale. Ogni riferenza esiste in 0, 3 o 6mg/ml di nicotina. Chì travaglia bè per un e-liquid cù una alta dosa di glicerina vegetale, tuttu destinatu à un vape assai densu è suave à u stessu tempu. U Vuaper esiste in 30ml è 15ml.

U prezzu, è questu hè a mo sola rispunsabilità, mi pare un pocu altu, almenu in i venditori di rivenditori. Lasciami spiegà. Ancu s'è u prezzu dumandatu per i 30ml hè luntanu da esse assurdu, un pappu di e-liquidi chì supera i 20€ cù gioia per a listessa capacità, ùn deve esse scurdatu chì sti liquidi sò ancu destinati à esse mischiati, u prezzu di l'entrata deve dunque. Pigliate in contu l'acquistu di dui, trè o quattru succhi... è nantu à una cesta di vaping, pò cumincià à graffià un pocu. Di sicuru, pudete principià cù u 15ml, chì divide l'investimentu iniziale da quasi duie volte, ma u prezzu per millilitru aumenta in questu casu. 

Pudemu imaginà chì a qualità offruta da Vuaper justificà sta quantità è faremu u nostru megliu per verificà quì sottu. Ma u prezzu ùn deve esse un ostaculu à u cuncettu di mischjà a gamma.

Infatti, se ogni succo hè vaped solu, u prezzu pare assai ghjustu. Ma s'è vo andate in a direzzione di u cuncettu, u bigliettu d'ingressu diventa altu è hè una vergogna. Senza dubbitu un novu mudellu di cummerciale o una nova pulitica di prezzu saria più prubabile di aiutà u cuncettu à sviluppà. Forsi un prezzu dicrescente secondu u numeru di referenze acquistate o ancu un prezzu cuntenutu per tutti i quattru? In novu, questu hè u mo propiu, ùn sò micca cunnisciutu di i costi di produzzione o di marketing. Sò solu reagisce cum'è un cunsumu ansiosu di priservà un pocu di capitale per cumprà l'ultime ato da casa... nò, ùn vi dicu micca ... serà valutatu nant'à Le Vapelier ! 😉

Cundiziunamentu

  • Presenza di una scatula: No
  • Presenza di un sigillo d'inviolabilità: Iè
  • Materiale di a buttiglia: Plastica flessibile, utilizzabile per riempimentu, se a buttiglia hè dotata di punta
  • Equipamentu di Cap: Nunda
  • Tip Feature: Fine
  • Nome di u suchju presente in massa nantu à l'etichetta: Iè
  • Visualizzazione di proporzioni PG-VG in massa nantu à l'etichetta: Iè
  • Display di forza di nicotina in grossu nantu à l'etichetta: Iè

Nota di u vapemaker per l'imballu: 3.77 / 5 3.8 fora di 5 stelle

Condizionamentu in stile Bayard, senza paura è senza rimproveru ! Nunda à dì nantu à questu. Trasparenza, una ricchezza d'infurmazioni in francese È in inglese. A prova chì u vaping francese hè, per una volta, un passu davanti à a cumpetizione internaziunale.

Cunfurmità legale, di sicurità, di salute è religiosa

  • Presenza di a sicurità di u zitellu nantu à u capu: Iè
  • Presenza di pittogrammi chiari nantu à l'etichetta: Iè
  • Presenza di marcatura in rilievu per i visivi nantu à l'etichetta: Iè
  • 100% di i cumpunenti di u sucu sò listati nantu à l'etichetta: Iè
  • Presenza di alcolu: No
  • Presenza di acqua distillata: Iè
  • Presenza di olii essenziali: No
  • Conformità KOSHER: Ùn sò micca
  • Conformità HALAL: Ùn sò micca
  • Indicazione di u nome di u laboratoriu chì pruduce u sucu: Iè. 
  • Presenza di i cuntatti necessarii per ghjunghje à un serviziu di cunsumatori nantu à l'etichetta : Iè
  • Presenza nantu à l'etichetta di un numeru di batch: Iè

Nota di u Vapelier in quantu à u rispettu di e diverse cunfurmità (esclusi i religiosi): 4.63 / 5 4.6 fora di 5 stelle

S'è no salvemu a prisenza di l'acqua ultrapura chì, sapete s'ellu mi fate l'onore di leghje mi di tantu in tantu, m'importa quasi quant'è a migrazione tardiva di l'oche salvatichi, tutta a gamma di Vuaper hè esemplare in a so sicurità. Avemu vistu chì u fabricatore, chì u nome ùn aghju micca revelatu, ùn insiste micca, hè in prima linea in questu campu. Tuttu hè perfettu quì è u novu si unisce quì à i tenori francesi di u generu cum'è FUU per esempiu (ùn aghju dettu nunda, hè solu un esempiu ! : mrgreen:  )

bottle-vuaper-30m_SITEl

Apprezzazione di imballaggio

  • Sò u disignu graficu di l'etichetta è u nome di u produttu in accordu ?: Iè
  • Corrispondenza globale di l'imballu cù u nome di u produttu: Iè
  • U sforzu di imballaggio fattu hè in linea cù a categuria di prezzu: Iè

Nota di u Vapelier in quantu à l'imballu in quantu à a categuria di succhi: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

Un imballaggio assai sexy cù una bella ghjovana donna bruna chì tira a lingua languidamente. 

LOGO_SITE

Ùn possu dunque chè d'accordu, à u risicu di incurrà l'ira di quelle dame chì leghjeranu l'articulu. Nisuna differenziazione nantu à l'etichetta trà e referenze, fermemu dunque in una logica di gamma. Solu un banner biancu situatu verticalmente pò identificà ogni pruduttu. Hè abbastanza.

A prisenza di una buttiglia di plastica ùn hè micca fora di locu perchè, sempre in u spiritu di u cuncettu di mischju, l'usu di a fine dropper fitta à u vial mi pare più apprupriatu chè una pipetta di vetru. Hè pensativu, seriu è assai ben fattu. Chì di più ? U numeru di telefunu di a ghjovana donna bruna in quistione?  

PRODOTTI

I notazioni sottu currispondenu à sensazioni subjective.

I testi sò stati realizati nantu à un dripper Vicious Ant Cyclone AFC, rinumatu per a so precisione, muntatu in acciaio inox + FiberFreaks per una resistenza di monocoil 0.6Ω.

Yogurt congelatu

Vuaper FY2

Ciò chì colpisce sopratuttu in u Frozen Yogurt (FroYo) hè a so morbidezza è liscia. Moltu latte, benefiziu di una ligera acidità, pudemu dì chì u iogurtu prumessu hè ben fattu. U zuccheru hè quì, ma ùn hè micca eccessiva. Cù una putenza aromatica relativamente bassu, si sentenu chì stu liquidu hè favurèvule à accoglie d'altri sapori per dà un caratteru. U vapore hè coherente è u colpu ferma currettu per 6mg. S'ellu hè abbastanza cunvincente, pare quantunque delicatu di cunsiderà vaping lu solu ancu s'ellu hè luntanu da esse spiacevoli. Ci ferma sta impressione di "mancanza". Ùn avemu micca a pienezza di un e-liquid custituitu. Per d 'altra banda, cù un pocu d'imaginazione, l'idee sò digià flussu per aduprà cum'è una basa di travagliu. Un bon sucu, chì gode di una bona lunghezza in bocca è di un grande realismu chì l'avvicina, à u mo parè, à un iogurtu bulgaru chè à un iogurtu ghiacciatu.

Valutazione di Vapelier per l'esperienza sensoriale: 4.1/5 4.1 fora di 5 stelle

Cereali tostati

Vuaper TC2

Cambiamu cumplettamente cù un Cereali Tostati chì mantene e prumesse inerenti à u so nome. Il s'agit en effet d'un mélange de céréales, restant toutefois assez doux, sans doute compte tenu du taux élevé de VG. Micca dolce, u mischju offre flocons d'avena è prubabilmente corn flakes, ma hè difficiule per mè di dì esattamente. Per d 'altra banda, a mancanza di aggressività chì pò esse truvata à volte in e-liquidi di cereali rende cumplettamente cumpatibile cù un vape solo, sviluppando sfumature più cumplesse cà Frozen Yogurt. Ancu s'è u rendering generale manca un pocu di definizione è u sensu di "mancanza" persiste un pocu. Quì dinò, u putere aromaticu hè relativamente bassu, senza dubbitu per mischjà megliu cù l'altri succhi in a gamma senza avè troppu grande differenzi in dosage. 

Valutazione di Vapelier per l'esperienza sensoriale: 4/5 4 fora di 5 stelle

Mango Froyo

Vuaper MF2

L'associazione trà mango è Froyo funziona assai bè. Un vaper solo, hè senza dubbitu u capu di a banda. U mango hè maturu, greedy, dolce senza eccessi è va maravigliosamente cù iogurt. Efface un pocu a rugosità acida, u zuccheru un pocu senza sbilanciamentu, u iogurtu purtendu un innegabile aspettu cremosu. On devine encore la douceur lactée du froyo qui s'étire comme un matelas où s'agite la mangue ronde. U vapore hè sempre d'alta densità è u sucu hè avidità di vape. Una bona scelta in questu ghjocu di quattru famiglie. A durata in bocca hè consistente è u palatu conserva reminiscenze equilibrate di mango è iogurt.

Valutazione di Vapelier per l'esperienza sensoriale: 4.4/5 4.4 fora di 5 stelle

Kiwi Froyo

Vuaper KF2

A scelta di cumminà Kiwi è Froyo, dopu à tastà u risultatu, mi lascia abbastanza perplessu. Sentemu una basa di iogurtu identica à quella di Frozen Yogurt ma u Kiwi, troppu pocu dolce o succoso, aghjunghje stu gustu particulari à l'acidità chì esiste digià in u iogurtu è tuttu hè difficiule. Ùn hè micca troppu acidicu, ma u gustu generale resta piuttostu pocu interessante à a fine. Più piccante chè dolce, devinemu abbastanza bè chì risultatu puderia purtà in termini di astringenza in un mischju, ma ùn vecu micca cumu pudemu vape solu. Troppu pocu dolce, ferma "duru" in bocca è ùn manca dunque un aspettu gourmet.

Nota di u Vapelier per l'esperienza sensoriale: 3.2 / 5 3.2 fora di 5 stelle

COMBINAZIONI

Di sicuru, ùn si tratta micca quì di prupone a lista cumpleta di ricette pussibuli cù e quattru referenze di a gamma Vuaper. E pussibulità di mischjà essendu largu, si tratta solu di verificà s'ellu a cumpatibilità trà i diversi succhi produce risultati cunvincenti ancu s'ellu ci vole senza dubbitu à esse travagliatu per ottene u megliu. Avemu da fucalizza nantu à quattru cumminzioni basi, per analizà bè u cumpurtamentu di l'aromi quandu si mischianu.

Allora cuminciamu cù i più evidenti: 

Vuaper FYVuaper TC

YOGURT CONGELATI + CEREALI TOASTATI

A ricetta cuntene 50% Yogurt Frozen è 50% Cereali Tostati. 

Prima cumminazzioni, prima bona sorpresa. Ancu cù questa dosa empirica scelta nantu à u fattu simplice chì u putere aromaticu di i dui cumpunenti mi pareva sustancialmente idèntica, ghjunghjemu à un risultatu eccellente. Per quantu mi pareva dilicatu di vape in solitaria l'una o l'altra, i dui mischiati in parti uguali si cumplementanu d'una manera assai bella. U iogurtu crea una basa assai lattea, a so acidità ùn sparisce micca è i cereali si mischianu bè. L'armunia hè a parolla chì vene in mente. Avemu un colazione eccellente induve tuttu cade in u locu è chì u gustu finali hè assai addictive. Ancu u retrogustu, chì dà un orgogliu di l'aromi di cereali, hè assai piacevule. Un successu cumpletu chì pare un e-liquid finitu è ​​ben finitu.

Nota di u Vapelier: 4.4 / 5 4.4 fora di 5 stelle

 

Vuaper KFVuaper MF

KIWI FROYO + MANGO FROYO

In novu, a ricetta hè equilibrata 50/50.

L'idea, l'avete capitu, hè di mischjà i frutti quì per ottene una macedonia di iogurtu è di prufittà di l'astringenza di u kiwi è di a dolcezza di u mangu. È cum'è mi aspettava, funziona perfettamente. Puderia ancu dì, chì pò parenu paradossale, chì percivemu u kiwi megliu in questa preparazione chì in u sucu solo. Perchè i dui frutti sò cumpletamente cumplementarii, perchè a roundness di u mango sifts the claws of the kiwi è l'ultime pulsate a mango plump un pocu per purtalla à una spressione più fruttuosa è menu greedy. U iogurtu faci bè u so travagliu restandu sottumessu ma aghjunghjendu l'aspettu decisamente cremosu necessariu per fà di sta macedonia di frutta una desserta dolce ma "pep". Cusì bellu risultatu. In modu persunale, aghju optatu per un 60/40 favurendu mango.

Nota di u Vapelier: 4.2 / 5 4.2 fora di 5 stelle

 

Vuaper FYVuaper MFVuaper TC

YOGURT CONGELATI + MANGO FROYO + CEREALI TOASTATI

A ricetta hè tagliata in trè terzi.

L'idea quì hè di ghjucà definitivamente à un caratteru avidità aghjunghjendu iogurtu à quellu di mango è sprinkling tuttu cù cereali. Da u principiu, da u primu taf, ci sentimu chì avemu cullatu un passu. U risultatu hè cremosu, fruttatu è cereali à u stessu tempu (ma questu, pudemu imaginà 🙂). Ma u picculu extra chì mancava sin’à avà hè presente : una certa cumplessità gustativa assai piacevule chì ci face sente chì simu nantu à un sucu premium è chì ancu s’è l’equazioni ferma simplici, si vede chì avemu ghjuntu à una tappa. Hè golosa cum'è vo vulete, assai piacevule à u palatu, ùn si perde micca u mangu chì ferma prisenti ma à u so postu è i cereali culpiscenu tuttu in una farandola vaporosa. Hè più chè bè, hè successu è mi pigliò trè minuti. In ogni casu, sospettate chì u risultatu serà sempre al di là di questu cun un ligeru ripidi di uni pochi d'ora per chì a mayonnaise si mette bè. Per cunvince di questu, aghju vape senza aspittà i 3ml di preparazione! 😈 

Nota di u Vapelier: 4.5 / 5 4.5 fora di 5 stelle

 

Vuaper FYVuaper MFVuaper KFVuaper TC

YOGURT CONGELATI + MANGO FROYO + KIWI FROYO + CEREALI TOASTATI

Per l'ultima cumminazione (tocca à voi di fà u vostru propiu è di lasciàci i vostri cumenti è e vostre ricette !), provu una ricetta più persunale. Emu cuminciatu à cunnosce bè e diverse interazzione per quessa, pruvate qualcosa cusì, in ordine: 30% + 30% + 15% + 25%. Tasse escluse, di sicuru... 

Inevitabbilmente, cambiemu di vestitu s'ellu ose dì. Questu hè induve capisce chì tutti l'elementi sò stati veramente pensati per travaglià inseme. En effet, on profite de la crémosité du yaourt, du sucre apporté par la mangue, de ce petit côté astringent désormais très agréable qu'un kiwi à dose moindre envoie et des céréales qui nous ramènent enfin au concept du petit déjeuner de gamme. Hè eccellente è sò sicuru chì ci hè ancu più putenziale andendu in dosi più fini. Ma ancu cum'è hè, pigliemu un intensu piacè gustativu nantu à sta delicatezza fruttuosa finalmente cumpleta. Un grande slap di sapori chì rinforza un vapore assai densu. Pile-hair u tipu di sucu chì ponu cuncilià i pudere-vapers è i sapori-chasers.

Nota di u Vapelier: 4.7 / 5 4.7 fora di 5 stelle

Per finisce stu capitulu, aghjustà chì tutti i liquidi in a gamma è tutte e cumminazzioni sustenenu largamente un bonu aumentu di u putere, finu à chì avete cura di purtà l'aria in modu chì u vapore ùn si scalda micca eccessivamente. A viscosità, assai tipica VG, ancu s'ellu hè sempre ridutta da u picculu percentinu di l'acqua aghjuntu, necessitarà un atomizzatore capace di piglià senza flinching. Ma s'ellu hè u casu, ùn averete solu piacè di vaping i vostri mischi.

À L'ORA DI L'EQUILIBRIO...

Dopu a prova di u gustu è piglià in contu e caratteristiche cummerciale di a gamma Vuaper, diceraghju chì FUU hà successu in a so scumessa per dui terzi. (Ehi, nò, ùn l'aghju micca dettu! Davvero? Davvero…. 🙄 )

In i successi, classificheraghju u cuncettu, veramente interessante è ghjucatu chì forse apre una porta à l'avvene in u fattu di cuurdinà e so mischie da una gamma di succhi selezziunati è di qualità. In i successi ancu, ci vole à ricunnosce chì e cumminazzioni viaghjanu assai bè è chì avemu prestu un risultatu assai cunvince.

A qualità di l'aromi, u realismu di u iogurtu, a fusione captivante trà kiwi è mango... successu, successu è successu. Pudemu vede chì i sapori di casa anu strutturatu è poi destrutturatu per un risultatu cuntrullatu chì genera una alta toleranza per l'errore di l'utilizatori. 

A decisione di ùn stuff tuttu cù u zuccheru è piuttostu di ghjucà nantu à l'aspetti gourmet di mango, iogurt è cereali. Un altru successu. U vapore abbundante è u colpu presente, felicitazioni.

Allora tuttu questu ci dà dui boni grandi terzi di cose assai pusitive. Quandu u gustu hè quì, tuttu va per u megliu in u megliu di tutti i mondi.

Ma ci sò dui caveats, in a mo opinione assai umile, chì devu sviluppà quì per esse u più exhaustiva pussibule. 

Cù l'eccezzioni di Mango Froyo, nimu di i succhi offerti in a gamma pò esse vaped solo. Serà necessariu aghjunghje almenu un altru elementu per dà un significatu, una struttura, à u valore di u gustu. Allora se pensate:Aghju da piglià u Frozen Yogurt, mi và à fà un schernu !", vi sbagliate. Stu sucu, cum'è Kiwi Froyo o Toasted Cereals, ùn hè micca fattu per esse vaped solu. Hè inseme, da dui, trè o quattru, chì sti e-liquidi diventanu eccezziunali. Soli, sò curretti in u megliu, disappointing in u peghju. Allora u cuncettu chì dice chì ogni sucu pò esse vaped separatamente o mischju cù l'altri ùn si mantene micca in u mo parè. Questu hè comprensibile perchè ogni liquidu hè statu ottimizatu per marità megliu cù l'altri, pare lògicu chì qualcosa manca s'ellu hè usatu solu. Ùn pudete micca avè soldi di burro è burro... 

Parlendu di burro, vecu un secondu svantaghju à a gamma Vuaper. Un inconveniente capace di riduce tutti i sforzi di a marca à nunda. U prezzu hè troppu altu, o u mudellu di cummerciale di vendita ùn hè micca adattatu. Eiu, un cunsumadore, s'ellu vogliu ottene tutti i benefizii di u gustu di u cuncettu, aghju da cumprà almenu 4 buttigli di 15ml, vale à dì 4 x 11.90 €, o 47.60 € per 60ml di mistura, basta chì dose ogni elementu in. u listessu modu.! Hè una somma ordinata per "pruvà" a goccia. Probabilmente troppu per spinghje a ghjente à unisce senza avè pruvatu. In u mo parè, duverebbe esse una calata abbastanza forte in u prezzu, chì pare micca difficiule di fà si pigliate in contu i costi, o inventà un altru tipu di marketing.

Aghju messu idee in massa: fate un test-pack in 5ml per chì a ghjente pò pruvà. Crea un pacchettu chì include i zucchi per quattru per menu di l'aghjunzione di i quattru acquistati separatamente. Concede una riduzzione nantu à a seconda buttiglia acquistata, una seconda nantu à a terza buttiglia è una terza nantu à a quarta buttiglia in modu di calà u prezzu secondu a compra di parte o tutta a gamma. Pensu chì l'idee ùn mancanu micca per superà stu prublema chì, in u mo parè, hè un ostaculu maiò à u sviluppu di stu bricolage 3.0 brillanti iniziatu da a marca. 

Tuttavia, devi dì, per esse cumplettamente esaustivu, chì nant'à u situ di u creatore, pudete avè dui succhi per 34.90 € invece di 39.80 €. Sembra dunque chì u fabricatore, sempre à sente i feedback di i so clienti, hà cuminciatu à fà a so strada per abbassà u prezzu per chì u so cuncettu si sviluppeghja cum'è si merita.

Per quelli chì si lascianu tentazione, scopreranu un mondu apertu, induve ognunu hè in cuntrollu di u so grub senza risicà l'errore, cù un risultatu prufessiunale ogni volta. A diffarenza trà Diy 1.0 è 3.0 hè simplice. Per u primu, si tratta di custruisce un mutore ottenendu e parti una per una è muntendu tuttu da sè stessu. Per u sicondu, si tratta di muntà a sorpresa di un ovu Kinder. Ma per i vapers per rializà u putenziale di sta pruposta, hè necessariu per u fabricatore di riviseghjà a so copia cummerciale, cum'è dighjà pare chì cunsiderà, perchè saria una vergogna per mancassi una tale iniziativa, una tale apertura gustativa. , per errore simplice in a cumunicazione o in u metudu di marketing.

Aspittendu à leghje voi.
papagallo

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !