IN BREVE:
Ultimo di Joyetech
Ultimo di Joyetech

Ultimo di Joyetech

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Happe fumu 
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 32.90 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Livellu d'entrata (da 1 à 35 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Clearomizer
  • Numero di resistori permessi: 1
  • Tipu di resistori: Proprietari non-rebuildable, Proprietari non-rebuildable cun cuntrollu di temperatura, Proprietari facili ricustruibili, Classic rebuildable, Micro coil Rebuildable, Classic rebuildable with temperature control, Rebuildable Micro coil with temperature control
  • Tipu di mèche supportate: Cuttuni
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 4

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Signore è signori, a decima edizione di u campionatu mundiale di clearomizers hè dichjarata aperta. Dopu un promettente Aspire Nautilus X, un Aspire Atlantis EVO revelatore, tocca avà à Joyetech per aderisce à questu cun un Ultimo splendidamente fattu, ancu quandu u so Cubis Pro hè in cima à e vendite in Francia. 

Tuttu chistu principia da una simple osservazione. L'attuale vape di e persone cunfirmate si gira sempre più versu a caccia di nuvola. Un vape in inalazione diretta, dunque, ancu s'è i praticanti ùn volenu più ignurà u gustu. Una equazione cù dui scunnisciuti chì Smoktech, spessu un precursore, avia appiicatu à risolve prupunendu un TFV4 chì avia cambiatu a situazione è mette un miss felice in a ghjerarchia stabilita di clearos.

Joyetech avait donc poussé ses recherches autour de l'Ego Tank puis Tron-S et enfin Cubis et Cubis Pro sans toutefois parvenir à faire le clearomizer qui pourrait rivaliser avec les TFV de Smok. Infatti, se e resistenze incassate, sti atomisers ùn mancavanu di u flussu di l'aria necessariu per ventilà u calore in modu chì ponu esse cunsideratu cum'è clearos veramente aerei è generatori di nuvola.

A risposta vene dunque cun un Ultimo assai prumessu, accettendu e novi resistenze MG chì auguranu una rapida deteriorazione di u clima. Capace di spinghje cù e resistenze prupietarie finu à 90W, u novu forasteru puderia dunque fà un gran male à a riferenza di clearomizers d'alta putenza: u TFV4 è i so fratelli in a gamma. Offertu à un prezzu più chè consistente, u scopu hè tuttu u listessu di vende a resistenza di u pruprietariu, l'Ultimo hà l'attivu in quantu à u disignu è a modestia per seduce. 

Cuntrollamu questu inseme.

joyetech-ultimo-box-1

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 22
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur de la connexion : 39
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 42
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Pyrex
  • Tipu di fattore di forma: Kayfun / Russian
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 6
  • Numero di fili: 4
  • Qualità di u filu: assai bona
  • Numero di O-rings, Drip-tip esclusu: 4
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Sufficiente
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 4
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4.8 / 5 4.8 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

Da u principiu, vedemu chì l'Ultimo ùn hà micca desideri estetichi inappropriati. A forma hè simplice, classica, ben affinata. A qualità percepita hè abbastanza interessante, rinfurzata da l'aspettu massiu di u bloccu di campana + resistenza chì mostra à traversu u vetru pyrex. Più Audi chè Aston Martin, tuttu hè cunvinziunali ma prisenta bè.

U sicondu elementu chì colpisce hè a grande superficia di pyrex è l'absenza tutale di prutezzione. Ancu s'è u grossu di u materiale hè abbastanza, unu hè u dirittu di dubbità a solidità in casu d'impattu. Qualunque sia, Joyetech hà furnitu un tank di rimpiazzamentu è pudete sempre mette un terribile anellu di silicone intornu à sente per esse assicuratu.

joyetech-ultimo-box-3

I dui materiali principali sò dunque pyrex è azzaru. Un azzaru di qualità curretta chì cuntrasta u so minimu spessore cù un design ingeniosu di l'ato chì significa chì ùn si percepisce micca fragilità strutturale è u risultatu hè quì : tuttu pare solidu.

I fili sò in l'ADN di a casa: perfettamente fattu. I sigilli facenu un travagliu impeccabile è nunda ùn vene à marcà a prima impressione generale bona. U pesu hè piuttostu in a media bassu, a dimensione media è ancu abbastanza cuntenuta per 4ml d'autonomia. Di sicuru, ùn simu micca in Swiss o Austrian High-End, ma, cù un tali rapportu qualità / prezzu, ùn seremu micca esigenti. On ne peut donc qu'apprécier que l'Ultimo présente une qualité globale impeccable.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Innò, un flush mount pò esse garantitu solu per un aghjustamentu di u terminal pusitivu di a bateria o di u mod nantu à quale serà stallatu.
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru in mms massimu di regulazione di l'aria pussibule: ≅ 2 x 34mm²
  • Diametru minimu in mms di regulazione di l'aria pussibule: 0
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Da quì sottu è apprufittannu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di campana
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Eccellente

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

E fate si sò appoghjate nantu à a culla di l'Ultimo è assistemu à una mostra in bonu statu di caratteristiche interessanti è soprattuttu essenziali per l'iniziu di l'atomizer.

U riempimentu hè fattu da sopra. Per fà questu, deve svitate a parte di u top-cap, inserisce a vostra fiasca o punta di pipette in unu di i dui grandi buchi previsti per questu scopu è avete finitu. Semplice, efficau, forsi megliu cà qualchi suluzioni digià liberatu cù un offset di u top-cap in u latu chì, se parenu pratichi, ùn evite micca una certa relaxazione meccanica dopu x manipulazioni. Eccu, sò boni vechji viti, u top-cap hè groove per a presa di i dita, simu cunfidenti.

L'anellu di regulazione di u flussu d'aria ùn hè micca una rivoluzione ancu, ma surfeghja nantu à un cuncettu chì hè avà assai successu. Gira facilmente, aduprendu grooves chì facenu più faciule d'appiccicà è hà dui punti di serratura, unu quandu u flussu d'aria hè apertu, l'altru quandu hè chjusu. In novu, Joyetech hà preferitu assicurassi invece di offre alternative cumplesse. Restemu à u latu sicuru, ma da l'altra banda, avemu cura di a realizazione per chì l'anellu hè faciule di vultà è ùn gira micca da ellu stessu. Hè còmode è faciule.

joyetech-ultimo-airhole

Nisuna regulazione di l'ingressu di liquidu quì è, personalmente, sò assai cuntentu. Assumindu chì, se un atomizzatore hè ben cuncepitu, deve esse capace di accettà ogni tipu di liquidu senza filtrazione o generà colpi secchi, sò ancu piuttostu assicuratu. È a prova a corroborarà più tardi. Ùn ci hè bisognu di multiplicà e funziunalità quandu u cuncettu hè bonu.

Allora mi dicerete : ma chì hè u rivuluziunariu Ultimo, chì anu fattu e fate per fà un novu atomizer ? Ebbè, a risposta hè doppia.

Prima, simplicità. A simplicità hè sempre una rivoluzione perchè permette à u cunsumadore di cuncentrazione nantu à u piacè di usu è micca i paràmetri. Cum'è Craving Vapor cù l'Hexohm, tuttu ciò chì hè necessariu hè da esse eliminatu per chì u vaper pò dedicà à l'unicu ciò chì hè di veru impurtanza: u rendering. 

A seconda risposta si trova in a qualità di i novi capi MG. Di sicuru, discuteremu questu più longu, ma sapemu digià chì queste resistenze sò pane benedettu per i fan di nuvole gustosi.

joyetech-ultimu-resistance-2

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu di attaccu di punta à goccia: Proprietariu ma faciule da passà à 510
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Cortu
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

Wow chì hè intelligente... U drip-tip ùn hà micca una cunnessione per sè, hè solu un tubu d'acciaio chì si sdrughje nantu à un nipple dotatu di sigilli. Perchè ? Per drenà una parte di u calore juxtapusendu duie pareti invece di unu, ma ancu per mantene un diametru internu abbastanza per drenà tuttu u vapuri senza ostruisce.

À quelli chì si diceranu: "Iè, ma mi piace u mo 510 drip-tip di Machin è ùn possu micca mette ...", ùn vi panicu ! Joyetech hà pensatu à tuttu è hè pussibule. Per fà questu, simpricimenti caccià u tubu d'acciaio chì materializeghja u drip-tip furnitu è ​​u vostru drip-tip preferitu cliparà facilmente, tenendu bè, in u foru cusì sbulicatu.

A ghiacciata nantu à a torta, per quelli chì sò allergii à u metallu nantu à i labbra, u fabricatore furnisce ancu un tubu di plastica chì, dunque, pigliarà u locu di u tubu d'acciaio. 

Quì dinò, ùn ci sguassate micca di salamalecs, e suluzioni ci sò, simplici è evidenti.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Iè
  • U manuale hè comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Iè
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Iè

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

Duvemu sempre parlà di a perfezione di l'imballu Joyetech ? Iè ? Ah va bè, eiu chì pensava di piglià una pausa, hè mancatu...

A scatula di cartone biancu, tipica di a marca, cuntene un tesoru oculatu. Ancu Ali Baba (l'eroi di a storia, micca a piattaforma di compra...) restava zittu:

  • L'atomizzatore Ultimo
  • Una resistenza MG in Clapton 0.5Ω per operare trà 40 è 90W 
  • Una resistenza ceramica MG di 0.5Ω chì travaglia trà 40 è 80W
  • Un pyrex di riserva
  • Dui pariglii di sigilli rossi è blu per persunalizà u vostru atomizzatore
  • Sigilli neri è trasparenti in casu di prublema cù i sigilli installati
  • U tubu di plastica per u vostru sistema di drip-tip

 

Per u prezzu, ammette chì hè una scatula piena è hè u casu di dì !

joyetech-ultimo-pack 

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di a cunfigurazione di prova: Ok per una tasca laterale di jeans (senza discomfort)
  • Facile disassemblamentu è pulizia: Facile, ancu stendu in a strada, cù un tissutu simplice
  • Impianti di riempimentu: Facile, ancu stà in strada
  • Facilità di cambià i resistori: Facile, ancu stà in a strada
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante e teste, descrizzioni di e situazioni in quale sò accaduti:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Avemu da principià cù un avvirtimentu simplice chì vi salverà l'unica pussibilità di u malfunctioning Ultimo s'è vo ignurà.

À ogni riempimentu, cum'è spessu cù atos-tanks chì piglianu l'aria da u fondu, vi tuccherà à prucede cusì:

  1. Bloccà completamente u flussu d'aria.
  2. Toglie u tappu superiore.
  3. Pienu.
  4. Avvitate u tappu superiore.
  5. Ritorna a vostra stallazione è riapre u flussu d'aria cumplettamente. Mantene per trè seconde è mandateci un selfie.

 Eccu, hè pronta. Nunda complicata in questu, hè megliu abituà. Perchè ? Perchè altrimenti, l'aria cumpressa u liquidu chì scappa da i buchi d'aria è aumenta a vostra fattura di lavanderia. Turnendu l'atomizzatore riapertura di u flussu d'aria permette à l'aria di scappà è ùn averete più perdite.

Sè vo avete capitu chì, avete da fà una splutazioni perchè, per u restu, hè Bisanziu.

Amanti di u flussu d'aria stretta, vi cunsigliu per andà per un altru materiale. L'Ultimo hè fattu per permette à i power-vapers di vape tranquillamente cù un bon tank durante a so ghjurnata di travagliu prima di vultà in casa è stabilisce u so dripper preferitu di u mumentu. Se ti piace stu tipu di vape, questu atomizzatore serà u vostru novu megliu amicu.

Affidabile, senza fuga se rispettu l'avvisu iniziale, l'Ultimo offre un rendering per mè mai ghjuntu nantu à un clearomizer. In quantu à u vapore, hè abbundante, assai abbundante ancu è pudete mandà tuttu u putere chì avete, hè sempre dumandà più. Finu à 90W cù a resistenza Clapton furnita senza prublema. U flussu d'aria hè ampiamente dimensionatu per passà a temperatura è rinfriscà u vapore senza teme. 

joyetech-ultima-resistance

Avemu vistu chì ùn ci hè micca prughjezzione di liquidu in bocca è chì a dissipazione di u calore di u pruduttu hè simplicemente maravigghiusu, ancu in catena-vaping hysterically, l'ato sarà à u massimu tiepido.

Ma ci ferma u più impurtante: a resa di sapori. È quì, facemu un grande saltu in avanti. Cù u capu MG Clapton, hè digià assai bonu è sentimu chì a bobina hè stata veramente ottimizzata per u gustu È u vapore, ottenendu cusì l'unione sacra trà dui vapes chì avemu pensatu chì eranu incompatibili. Cù a testa di ceramica MG, andemu ancu più altu. L'aromi diventanu più chjaru, diventanu tenue in bocca è, se perde un pocu steam, pudete sempre caminari à 80W senza prublema è cumpensà sta perdita.

joyetech-ultimo-bottom-cap

In i dui casi, u rendering hè eccezziunale per un clearomizer chì vene quì per cumpete cù sistemi più cumplessi ricostruite nantu à ciò chì offrenu megliu: sapori.

Di sicuru, aspittà di cunsumà sucu, postu chì nisun fabricatore hà ancu risoltu l'equazioni: 1ml di liquidu = 1000m³ di nuvola. Ma forse un ghjornu ?

joyetech-ultimo-eclate

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Ogni mod electro chì pò andà finu à 75/100W
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: Vaporflask Stout + Ultimo + Liquid in 20/80 è Liquid in 100% VG
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: L'Evic VTC Mini 2 mi pare ideale o ancu megliu: u VTC Dual

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.9 / 5 4.9 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

Postu di umore di u criticu

Cuntrariu di ciò chì si pò pensà, u grande cosa di u rivisore ùn hè micca di scuntrà materiale schifoso chì si puderà divertisce à falà... Prima, seria piccula, perversa è dopu un male signu per u sviluppu necessariu. di materiali è e-liquidi.

Innò, u pede di u reveiwer hè quandu ellu scontra un materiale chì li fa brilla l'ochji è u sorprende. Semu entusiasti sopra à tuttu, saria assai più faciule di troll fori è gruppi di Facebook scrivendu duie righe di insulti... 

L'Ultimo hè un clearomizer chì si distinguerà in a categuria. Pigliendu a torcia di un TFV4 sempre interessante, u supera per a so affidabilità è u so magnificu rendering. 

Prestu seranu dispunibuli resistori in 0.25Ω in Notch-Coil (….. iè, so…..) è una piastra ricostruibile in u formatu di resistori proprietarii, facendu l'Ultimo veramente versatile. Allora dò un Top Ato à sta piccula maraviglia chì hà ottinutu dui miraculi: ùn machjà micca i pantaloni è mi facenu cambià cumplettamente l'opinione nantu à i clearomizers.

Bravo!

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !