IN BREVE:
L'uraganu V2 di E-Phoenix
L'uraganu V2 di E-Phoenix

L'uraganu V2 di E-Phoenix

 

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Phileas Cloud
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 199.90 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Lussu (più di 100 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Classic Rebuildable
  • Numero di resistori permessi: 1
  • Tipu di bobina: Proprietariu Non-Rebuildable, Proprietariu Non-Rebuildable Control di temperatura, Classic Rebuildable, Classic Rebuildable Temperature Control
  • Tipi di stoppini supportati: Cotton, Fiber Freaks densità 1, Fiber Freaks densità 2, Fiber Freaks 2 mm filu, Fiber Freaks Cotton Blend
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 3

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

In a famiglia di l'atomizzatori RTA Hurricane, a versione "V2" hè una stella. Un look distingué, travaillé, qui lui donne un aspect très raffiné mais, en même temps, cet atomiseur a réussi à rester « umile » en reprenant le style du RTA Junior. Infatti, se l'assemblea ferma u listessu in i dui riferimenti, u corpu di l'atomizzatore hè quì intercambiabile cù un corpu in acciaio inox elegante cù una capacità di 3ml, o un corpu di policarbonate più modestu cù una capacità di 2ml à identica à l'Uraganu Junior. .

Hè stu atomizzatore à a portata di tutti i vapers? A priori, in una sola bobina, aghju da risponde iè ma, datu u numeru di pezzi è a quantità di sigilli, ci vole à sapè per ùn cascà in a trappula di perdite è colpi secchi. Tuttavia, u capu PMMA supera stu inconveniente in casu chì avete qualchì problema di assemblea cù e diverse parti è sigilli.

Una piastra è un pin d'oru regulabile guarantiscenu una conducibilità eccellente, un pad pusitivu cù un pirtusu in u centru assicura a circulazione di l'aria. U so diamitru hè fissu ma dui altri studs cù buchi di diversi diametri sò spediti per riduce o ingrandà secondu i vostri bisogni. Nantu à a basa, l'anellu permette di pusà u flussu d'aria è l'arrivu di u liquidu pò esse aghjustatu in cunseguenza.

E-phoenix hà pensatu à tuttu, postu chì questu atomizer, malgradu tutte e parte per assemble, pò ancu esse assai simplice. Dui cose sò invariabili: a so basa è a so piastra chì fermanu identica, Allora, chì tipu di vape prupone l'Uraganu V2 ? Per quelli chì cunnosci l'Uraganu Junior, diceraghju chì hè u stessu tipu di vape cù alcune opzioni supplementari furnite da i pads furniti è per i cunnosciatori, hè un vape Taifun. Un assemblage di bobine simplice chì guarantisci una vape rotonda è gustosa cù un modestu usu di a putenza è un valore di resistenza chì hè intornu à 1Ω.

 

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 22.7
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur de la connexion : 50
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 84
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: Acciaio inossidabile, Gold, Pyrex
  • Tipu di fattore di forma: Kayfun / Russian
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 11
  • Numero di fili: 10
  • Qualità di u filu: assai bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 13
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Sufficiente
  • Posizioni O-Ring: Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 3
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4.8 / 5 4.8 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

L'Uraganu V2 usa a listessa parte bassa cum'è l'Uraganu Junior, in acciaio inox, maravigliosamente travagliatu cù una piastra d'ottone coperta cù una fina capa d'oru chì assicura i cuntatti mentre assicurendu sta capacità senza oxidazione. Questu permette ancu una stabilità megliu di u valore resistive. A machining di u platter hè eccellente è u pad interchangeable pusitivu hà un pirtusu in u so centru, tagliatu in tale manera chì a circulazione di l'aire hè diretta versu l'apertura chì si trova nantu à a basa è sottu à u platter. Cusì, u flussu di l'aire hè sfruttatu à u megliu è ùn ci hè micca un fischiu nantu à l'aspirazione.

 

Ogni parte di u corpu di l'atomizer hè fatta di l'acciaio inox fora di u tank Pyrex chì hè ben prutettu mentre lassendu una bona vista di a riserva di liquidu. Ogni elementu in acciaio inox hè statu travagliatu cù precisione è meticulosità è questu hè una osservazione chì si sente quandu i pezzi sò assemblati cù filamenti perfettamente funziunali è senza difetti.

 

Per d 'altra banda, aghju trovu a qualità di certi sigilli deludente. Infatti, per questu atomizer, in più di u gran numaru di elementi, a quantità di sigilli hè cusì impressiunanti, ma ci hè unu in particulare chì hè assai magre, chì si deforma è nantu à quale aghju dubbitu nantu à a fiducia. L'altri anu una qualità solu abbastanza, ma raghjone.

 

Per l'aspettu Hurricane Junior, u cisterna di policarbonate ùn mi soddisfa micca in quantu stu pruduttu hè un pruduttu caru, u materiale hè dunque troppu modestu per u mo gustu è u macrolon® (polimeru high performance) saria statu più apprupriatu. Tuttavia, u gruixu hè abbastanza per mantene una vita adatta o micca per esse attaccatu da liquidi troppu aggressivi. Stu stilu offre ancu una facilità d'utilizazione innegabile cù assemblea rapida senza risicà perdite o colpi secchi.

 

L'incisioni à ogni latu di a basa sò fatti da laser. Moltu bellu, si pò leghje "E-Phoenix" è l'altru "SWISS MADE" cù u disegnu di un fenice ma senza numeru di serie.

 

U pin hè una continuazione di a qualità di i cuntatti, postu chì hè un vitu d'oru chì mantene a piastra à a so basa, mentre chì assicura currettamente l'insulazione trà u pusitivu è u negativu.

 

I studs assicuranu chì a resistenza hè mantinuta da un vitu ognunu. Questi viti anu un bonu mudellu è una dimensione abbastanza per riparà una resistiva di grande diametru.

In generale, hè un pruduttu di qualità assai bona, sobri è eleganti, ma ci hè imperativamente un sigillu per rivisione, ad minima.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Iè, per mezu di un aghjustamentu di filu, l'assemblea serà flussu in tutti i casi
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru in mms massimu di a regulazione di l'aria pussibule: 7 (bucu di l'aria di a basa)
  • Diametru minimu in mms di regulazione di l'aria pussibule: 0.1
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Da quì sottu è apprufittannu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di caminetto
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Normale

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

E caratteristiche funziunali sò una storia di famiglia, l'eredità hà marcatu l'uragani chì sò principalmente orientati à u gustu.

U flussu d'aria, si mette nantu à a basa cù una sola apertura di 14mm x 2mm assuciata cù un foru d'aria nantu à a piastra chì hè intercambiable. Cusì, questu Uraganu hè assai più precisu è più flexible chì i so predecessori. In listessu modu, secondu a viscosità di u vostru liquidu, u flussu di liquidu pò esse aghjustatu indipindente da u flussu d'aria.

 

L'assemblea hè assai simplice cù una sola resistenza per esse fatta. Celui-ci doit néanmoins rester autour de 1Ω pour maintenir l'homogénéité et l'équilibre entre le bloc cheminée/chambre de combustion qui restent limités, avec un débit d'air et un débit de liquide modéré, le tout pour conserver de belles saveurs rondes et concentrées.

U riempimentu hè simplice, ma ùn hè micca u più praticu, ancu s'è l'apertura hè abbastanza grande quandu svitate u top-cap, a so pusizione laterale vi forza à appughjà l'atomizzatore, cù un flussu più lento chì ùn hè micca assai cunvene.

 

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu d'attache di punta di goccia: solu 510
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Medium
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

U drip-tip hè fattu di acciaio inox, di un diametru adattatu, hè assai sobriu è fine. Finisce l'atomizzatore in modu correttu, ma datu a dimensione generale, averia optatu per un drip-tip più flared. Manca un pocu di charm è ferma di una grande banalità di sguardu, ma hè sicuru chì a so prisenza hè sempre apprezzata è essenziale.

 

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Pò fà megliu
  • Presenza di un manuale d'usu ? Iè
  • Hè u manuale comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Innò
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Iè

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 3.5 / 5 3.5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

À questu prezzu, l'imballu hè un pocu debbule, in una piccula scatula di guaina negra, questu hè sicuru, ùn ci hè bisognu di mette scuma per stallà tuttu. Una volta chì l'atomizer hè fora di a scatula, tocca à voi per calculà cumu si mette in daretu, hè cusì strettu. Videmu e cose da u latu luminoso, occupa pocu spaziu.

In a scatula, truvemu stu bellu Hurricane V2, cù l'Uraganu mini in policarbonate, l'anellu assuciatu cù questu tappu per aghjustà u flussu di u sucu, 2 platti supplementari cù un diametru di bulu d'aria differenti, duie viti di ricambio è assai sigilli.

Aghju nutatu u sforzu chì hè statu fattu per questu Uraganu V2 cù un AVVISU ... Iè, un veru avvisu nantu à un atomisatore, infine! Joy chì ferma quantunque abbastanza contenuta postu chì stu manuale d'usu hè solu in inglese ma pienu di disegni chì illustranu perfettamente certe tappe è permettenu di capisce quale sia a vostra lingua abituale. Salutu veramente stu bellu sforzu, chì hè troppu raru, ma quantunque più chì essenziale nantu à un tali pruduttu, chì ùn hà micca menu di undici elementi una volta assemblati.

Ùn hè micca per esse esigenti ma mi avissi vulutu truvà nant'à stu manuale, una vista esplosa di l'atomizzatore cù u locu urdinatu di e parti è e articulazioni chì assicuranu l'assemblea curretta è a strettezza. Perchè per un segellu mal pusatu, aghju trovu cun un tank mal fissatu, fughe enormi è aghju pigliatu assai tempu per truvà u locu di i sigilli chì sò cascati quandu aghju disassemblatu l'ato, è ancu a direzzione di l'assemblea di certi parti, ancu. s'ellu hè evidenti à u designer.

E-Phoenix hè nantu à a strada bona per questu imballaggio chì aghju appruvatu cù sta nota esplicativa è u numeru di accessori offerti.

 

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di cunfigurazione di prova: Ok per una tasca interna di a giacca (senza deformazioni)
  • Facile smantellamentu è pulizia: Facile ma richiede spaziu di travagliu
  • Impianti di riempimentu: Facile ma richiede spaziu di travagliu
  • Facilità di cambià i resistori: Facile ma richiede un spaziu di travagliu per ùn perde nunda
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 3.5 / 5 3.5 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

In usu, a manipulazione deve esse infantile, ma pò ancu esse assai cumplicata.

A parte bassa hè cumuna à i dui sguardi diffirenti offerti. Per l'assemblea di a resistenza, chì si trova in u centru di l'atomizer, u locu permette una assemblea di bobina da un supportu (resistivu) trà 2 è 3mm di diametru. U valore resistive deve avè un valore trà 0.7 è 2Ω, chì permette di utilizà Kanthals di diversi diametri. Sfurtunatamente, u tipu resistiu fusionatu ùn hè micca u più adattatu perchè impedisce a circulazione di l'aire in a camera è ùn restaurà micca i sapori currettamente, hè rapidamente saturatu è u gustu diventa mediocre.

 

Una volta chì a resistenza hè fissata, a pusizione di u cuttuni deve esse meticulosa perchè stu capillare deve cascà nantu à a piastra mentre riempie e tacche di l'anellu pusatu in fronte. Attenti ancu chì u cuttuni ùn spunta micca da e tacche per ùn impedisce u muvimentu circular di l'ajustamentu di u flussu di u sucu chì hè fattu, sia da una parte in u tank Pyrex, sia da u sicondu anellu furnitu in u pacchettu se vulete. per aduprà u capu di policarbonate.

Un'operazione chì ùn hè micca francamente cumplicata, ma chì richiede tempu è attenzione perchè un "cottoning" poveru pò causà fuite o rote di a caminetta, in casu chì u cuttuni sporge è impedisce cusì u muvimentu circular per l'ajustamentu di u liquidu. Ricurdatevi ancu di immergete u vostru wick.

 

Se vulete u junior Hurricane style, senza prublema, u riempimentu di u caprettu hè fattu finu à u limitu di a chimney, allura vi basta à vite u piattu nantu à questu, mette u vostru atomizer in u locu, hè prestu.

Per l'altru stile, hè ancu assai faciule, sbulicà a piastra nantu à l'assemblea di u cisterna è i pezzi in acciaio inox. U riempimentu necessita di chjude u flussu d'aria nantu à a basa, è u flussu di liquidu rotendu u tappu in u sensu orariu. Una volta chì u flussu hè chjusu, tenete solu l'anellu ridged situatu ghjustu sopra à u Pyrex è svitate in senso antiorario u tappo chì impedisce l'apertura di u riempimentu. Una volta chì u riempimentu hè fattu, pudete avà chjude è apre l'ingressu di l'aria è di u liquidu.

Un usu abbastanza simplice in corta, ma e cose ponu esse duru quandu vulete pulizziari stu atomizzatore, perchè u numeru di pezzi è in particulare articuli hè impurtante. Vi cunsigliu di piglià qualchi ritratti durante u dismantling è sopratuttu di mantene in mente chì u tank pyrex deve esse mantinutu. Perchè se i vostri sigilli sò mali posti, l'anellu ribbed ùn ripara micca u pyrex bè è a stretta ùn hè più assicurata.

Da u latu di vape, hè un piacè di avè in bocca un atomizer superb cum'è l'Uraganu V2 cù sapori adattati per un vape di ogni ghjornu, ma hè sicuru chì questu atomizer hà ancu bisognu di parechje manipulazioni chì seranu necessarie maestru per prufittà di tutti. i suttilità di u so funziunamentu.

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? un electrobox o un mod tubular di diametru 23 mm
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Description di a cunfigurazione di prova utilizata: cù una resistenza in Kanthal di 1,2Ω
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Ùn ci hè nimu in particulare

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.4 / 5 4.4 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

Postu di umore di u criticu

Un Hurricane V2 chì hà sappiutu cunghjuntà raffinamentu è umiltà cù duie apparenze distinte : una in acciaio inox Pyrex o una in PMMA cù duie capacità diverse per a stessa basa. Ma ancu duie cumplessità opposte d'usu, veloce è simplice in un casu mentre l'altru richiede più tempu è maneggevolezza.

Per a parte cumuna à e duie apparenze, hè a piazza di u capillare chì esige più attenzione chè a custruzzione di l'assemblea chì hè in fine assai faciule. Per a parte di u corpu di l'atomizzatore hè u riempimentu di u tank pyrex chì richiede un sforzu supplementu senza esse troppu esigenti. Ma hè quandu pulizziari è rimonta stu Hurricane V2 chì a manipulazione pò esse cumplessu è u risicu di l'errore, affruntatu cù un gran numaru di sigilli è pezzi, pò esse sicuru, soprattuttu per un principiante.

In ogni casu, un manuale chì include una vista esplosa di l'atomizzatore cù tutti l'elementi posizionati, limitaria stu risicu, perchè da u latu di vape, hè un veru piacè di gustu chì vi aspetta.

Tuttavia, chì dice gustu dice di stà nantu à resistenze di valore mediu intornu à 1Ω, per priservà i sapori apprezzabili. L'arrangiamenti esotici, ancu s'ellu hè pussibule, impediscenu a circulazione di l'aria finu à u puntu di saturatu u gustu di i vostri liquidi.

Un atomizer d'excellente qualità d'esekzione chì offre una bella resa di vape in ogni ghjornu, ma a bestia, in più caru, esige un mumentu d'adattazione è di capiscitura per questu risultatu.

Sylvie.I

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore