IN BREVE:
Firmate a petizione AIDUCE !
Firmate a petizione AIDUCE !

Firmate a petizione AIDUCE !

Eccu u ligame per firmà: https://petition.aiduce.org/

Ripresa di e spiegazioni di l'AIDUCE :

 

Petizione di sustegnu di e-cigarette
Aiduce chjama à a cumunità di vapers per firmà è sparte sta petizione in massa, chì serà indirizzata à u Parlamentu è u Ministeru di a Salute.

Infatti, u Parlamentu si prepara à esaminà u Bill di Salute. In l'articulu 53, u guvernu dumanda l'autorizazione per piglià misure per ordinanza destinate à traspone a direttiva europea 2014/40/UE nantu à i prudutti di u tabacco.

Cunsideremu chì sta dumanda da u guvernu hè inadmissibile per i seguenti motivi:

  • Siccomu a sigaretta elettronica ùn cuntene micca tabacco è ùn produce alcuna combustione, e restrizioni previste sò inappropriate è sproporzionate.
  • A pruibizione di reservoirs cù un voluminu di più di 2 ml eliminà a maiuranza di vaporizzatori persunali populari cù i cunsumatori da u mercatu francese. Si tratta di prudutti assai più innovatori è efficaci di quelli chì s'assumiglia à u tabacco-sigaretta favuritu da a Direttiva, à oghje pocu cunnisciuti in Francia, fabbricati da filiali di l'industria di u tabacco, è pensati à favurizà l'usu mistu.
  • A sigaretta elettronica hè presentata cum'è dannusu cum'è u tabacco mentre chì nunda dimustra a so dannosità finu à avà.
  • A nicotina in suluzione hè cunsiderata cum'è una sustanza assai tossica malgradu u regulamentu CE 1272/2008 riguardanti a classificazione, l'etichettatura è l'imballaggio di sustanzi è mischi (regulazione CLP).
  • A limitazione di u voluminu di l'unità di imballaggio di 10 ml hè suppostu per riduce u risicu di l'esposizione dermica. Stu risicu, secondu a classificazione CLP, ùn esiste micca.
  • Sta limitazione portarà à un forte aumentu di i costi per u cunsumadore è ancu di i rifiuti cù un impattu ecologicu negativu.
  • U limitu di cuncentrazione di nicotina di 20 mg / ml hè assai più restrittivu di quellu chì hè applicatu à i cigarettes di tabacco è impedisce l'adopzione di una alternativa più sana per più di 20% di i fumatori da una dosa insufficiente.
  • U requisitu per una liberazione constante di nicotina ùn hè micca necessariu per i prudutti di u tabacco è ùn hè micca basatu annantu à alcuna evidenza scientifica.
  • L'infurmazione necessaria nantu à l'etichette ùn hè micca necessariu per i prudutti di tabacco.
  • A pruibizione di tutti i publicità hè basatu annantu à u principiu chì i cigarettes elettronichi sò periculosi, chì parechji studii disputanu.

Per quessa, urgemu u Parlamentu à ùn ratificà micca a legislazione abilitante per u Bill di Salute.

Rapprisintà l'utilizatori di sigarette elettroniche, Aiduce, l'unica associu chì travaglia dapoi dui anni per informà megliu u publicu nantu à a sigaretta elettronica (vede i nostri libretti informativi quì : public.aiduce.org), è participà attivamente à u prucessu di standardizazione guidatu da AFNOR per assicurà a sicurezza di i prudutti, ricusa di dibattitu senza cunsultazione per a futura legislazione in quantu à a sigaretta elettronica.

Chjama dunque tutti l'utilizatori à firmà sta petizione per sprime u so disaccordu cù l'avvicinamentu guvernamentale chì si profila à l'orizonte è ùn esse micca lasciatu fora di i dibattiti chì portaranu à una legislazione definitiva, s'ellu hè veramente ghjustificatu. Hè simplicemente inconcepibile chì e decisioni sò discusse in l'absenza di quelli più affettati.

 

Firma a petizione, sustene AIDUCE, per u vape gratuitu, per esse liberu!

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore