IN BREVE:
Pink MTL da Fumytech
Pink MTL da Fumytech

Pink MTL da Fumytech

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Grossista Francochine 
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 39.90 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Mid-range (da 36 à 70 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Classic Rebuildable
  • Numero di resistori permessi: 1
  • Tipu di resistori: Rebuildable classic, Rebuildable Micro coil, Rebuildable classic with temperature control, Rebuildable Micro coil with temperature control
  • Tipu di mèche supportate: Cuttuni
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 3.5

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

U MTL torna forte !!!

Ùn vi scantate micca, ùn hè micca una nova malatia venerea o l'acronimu barbaru per un novu impositu. U MTL, per Mouth To Lung in inglese (Mouth to Lung), significa dunque vape indirettu. Questa tecnica di vaping implica l'assorbimentu di u vapore in bocca, poi inglutì un pocu di questu è infine l'esalazione di u restu. Una pratica chì ùn disoriente i fumatori postu chì hè modellata nantu à u listessu funziunamentu di i cigarettes. 

Hè oppostu à una altra pratica chjamata DTL per Direct To Lung (Direct to Lung) induve tuttu u vapore hè direttamente assorbutu in i pulmoni senza passà per a scatula di bocca. Una tecnica di vaping assai cumuna trà i vapers esperti.

In u primu casu, avemu dunque bisognu di un flussu d'aria strettu per pudè canalizzate bè l'usu di vapore. In u sicondu, u draw deve esse assai più aria postu chì à quellu tempu, u vape hè più cum'è respirazione. 

U MTL hè dunque torna in moda, grazia à a liberazione simultanea di parechji atomizers cumpresi u Berserker da Vandy Vape, u Prime da Svoemesto, l'Ares da Innokin è altre Sirene... U Rose Mtl da Fumytech si inserisce naturalmente in stu muvimentu optendu. per suluzioni tipiche di u vape indirettu: flussu d'aria strettu, bobina simplice, resistenza abbastanza alta è caminu stretta. 

Pruposta à circa 40€, a Rose hè dunque a risposta di u pastore à a pastora è hè dunque intesa à esse cumpetitiva cù l'atomizzatori prima mintuvati (eccettu u Kayfun Prime) per ghjucà u rolu di u cane in u ghjocu di i skittles.

Ma ciò chì importa sti cunsiderazioni cummirciali, l'impurtante hè chì u ritornu di u MTL infine firma, dopu à un longu periodu di scarsità in questa zona, l'arrivu di novi atomizzatori reconstructable per i nostri amici novi à vaping o per l'irreducible di u sapori tipati di vape indiretti.

Allora, andemu à u bancu di travagliu è simule stu novu! 

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 24
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur de la connexion : 39
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 55
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Pyrex
  • Tipu di fattore di forma: Kayfun / Russian
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 7
  • Numero di fili: 3
  • Qualità di filu: Eccellente
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 4
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 3.5
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

Fisicamente, a Rose hè assai successu è hà abbastanza particularità per sguassate da a banalità estetica di a cumpetizione. Infatti, se a forma generale di stu atomizer s'assumiglia assai à quella di parechji altri atomisers, u fabricatore hà equipatu cù un top-cap assai appropritatu, chì imita in a so scultura a forma interna di una rosa è u so interlacing di petali. Hè assai diventendu è, in più di currispundenu perfettamente à u cognome di a bestia, a forma aiuta veramente à afferrarà per unscrewing. Un gran puntu. 

Inoltre, truvamu, in u centru di stu top-cap, un incisione rossu chì simbolizza a regina di i fiori. L'atomizer hè solu dispunibule in neru, l'effettu esteticu hè bellu è gratificante. 

Dopu, truvamu sottu un tank pyrex abbastanza standard chì u diametru di 24 mm suggerisce una capacità di 3.5 ml, prubabilmente abbastanza bassu per un atomizzatore "normale" ma abbastanza dimensionatu per un pruduttu MTL, cunsideratu menu avidità in liquidu. I sigilli chì assicuranu a strettezza di u tank sò rossi è per quessa permettenu un inseme visuale di a Rose più coherente. Per quelli allergii à i dui toni, u fabricatore hà pensatu à include sigilli neri di ricambio in u so imballaggio, senza preoccupazioni. 

A basa hè circundatu da un anellu classicu di flussu d'aria chì i dui slot ponu chjude ottu buchi posizionati in uppusizione. Hè abbastanza divertente di vede chì u fabricatore hà optatu per una fila di cinque buchi d'aria da un latu è trè da l'altru invece di assicurà una simetria classica è ancu a riflessione hè interessante postu chì permette, cù u listessu numeru di buchi, un più grande. gamma di paràmetri. U tappu di fondu accoglie a cunnessione tradiziunale 510 chì u pin cintrali hè doratu per prevene l'ossidazione è dunque una alterazione di a conduttività à longu andà. L'incisioni standard sò in u locu in tuttu in un bellu culore d'oru.

Dentru u cisterna, pudete vede una piccula camera di evaporazione, l'estremità superiore di quale mostra i lati abbastanza ripidi per unisce à a caminetta stretta chì trasmette u vapore à a fine. Dentru, ci hè una superficia di travagliu piuttostu chjuca ma faciule da capisce. Questu hè fattu di azzaru crudu è hà quattru studs di fissazione, dui pusitivi è dui negativi. Tanti studs per una bobina simplice, hè raghjone? U fabricatore ci dice chì hà fattu sta scelta per facilità a stallazione di a resistenza, qualunque sia l'orientazione di e gammi (manca, diritta, etc.). Ci hè ancu dui buchi di immersione chì accumpagnaranu l'estremità di i vostri wicks di cuttuni. U spaziu essendu limitatu, serà necessariu installà una bobina in 2mm di diametru internu, micca più, ma chì deve esse abbastanza per a tipologia di l'ato.

U materiale principale chì compone a carrozzeria hè l'acciaio è a finitura nera hè ottenuta da PVD, vale à dì un depositu di materiale (a "pittura") in a fase di vapore. Hè da nutà chì a marca hà ghjucatu nantu à i texturizati, chì ci offre un finitu matte per u top-cap è un finitu satinatu per u restu. U risultatu hè abbastanza cunclusivu à l'ochju è pare fattu per durà in u tempu. 

A forma è a finitura ricercati, l'usu di tecniche pruvati, i risultati sò in tuttu assai pusitivi per questu capitulu è a Rose diventa un atomisatore interessante in più di una manera.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Innò, un flush mount pò esse garantitu solu per un aghjustamentu di u terminal pusitivu di a bateria o di u mod nantu à quale serà stallatu.
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru massimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 2.5
  • Diametru minimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 0.1
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Da quì sottu è apprufittannu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di campana
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Eccellente

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

A funziunalità di a Rose vene à u so flussu d'aria è a topografia di u so plateau. Ùn truveremu micca quì l'aghjustamentu di u flussu di liquidu o altre migliure chì l'utilità, digià sottumessa à prudenza nantu à l'atomizzatori aperti, saria ancu più discutibile in u casu di un atomizer MTL.

U flussu d'aria varieghja da strettu à estremamente strettu è hà cinque pusizioni per curriri à traversu sta scala. Ciascuna di e pusizioni differisce assai significativamente da a precedente, u sistema di flussu d'aria hè dunque pensatu currettamente. Per d 'altra banda, ùn aspettate micca di ghjunghje à una pusizioni diretta di vape cù a Rose, ùn hè micca fatta per quessa è per quessa ùn l'offre micca, abbastanza simplice. Aghju aghjustatu chì a pusizione cumpletamente chjusa lascia ancu passà un (pocu) pocu d'aria, chì hè una vergogna in teoria perchè ùn hè micca suppostu chì succede, ma hè utilizzabile in pratica postu chì averete una tacca più versu un iper draw. .

A topografia di a piastra permette l'assemblea di una resistenza simplice in 2 mm di diametru internu nantu à un filu simplice in 0.3 à 0.5 mm di diametru. Ùn aspettate micca di mette Clapton o altri fili cumplessi quì. Da una banda, a dimensione di a tavula ùn permettenu micca, ma, in più, u calore generatu serà contraproducente cù u tiratu strettu furnitu da u flussu d'aria. Per d 'altra banda, pudete sceglie di optà per una microcoil o una bobina cù giri spaziati, spaziu chì permette. Tuttavia, attenti à ùn creà una bobina chì hè troppu longa per chì a pendenza seguita da u cuttuni pò esse piuttostu dolce è micca troppu ripida. Ùn hè micca perchè u Rose hè un atomizer MTL chì duvemu cundannà a capillarità creendu anguli chì sò troppu ghjustu.

Di sicuru, restau sempre circunspettatu nantu à a scelta di Fumytech di una tavola di quattru posti induve dui avarianu bastatu. Capiscu cumplettamente l'interessu di radduppià chì permette u posizionamentu di a resistenza in tutti i casi, ma aghju riserve nantu à a capacità di una piccula tavola per accettà dui posti di "refill" senza disturbà u flussu è a cuncentrazione di sapori.

In listessu modu, u tettu di a camera di evaporazione mi pari inutilmente dritta quì o, forsi, una forma di cupola più cilindrica hè largamente favurita per dirige i sapori fora. Vede u risultatu finale ...

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu d'attache di punta di goccia: solu 510
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Medium
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

Ùn hè micca unu, ma dui drip-tips chì ci sò offerti da Fumytech in l'imballaggio. Tutti dui sò di u stessu materiale, POM (poliossimetilene o delrin), tramindui utilizanu u standard 510, tramindui sò mediu longu ma anu duie forme diverse.

U primu, stallatu da l'autorità nantu à a bicicletta hè in forma di una colonna, assai simplice è dritta, piacevule in bocca. U sicondu hè flared in u so centru. A scelta serà dunque fatta secondu u vostru gustu persunale è, s'ellu ùn bastava, avete piena libertà di mette u 510 drip-tip à a vostra cunvenzione sguassendu da l'innumerevoli pruposte chì esistenu in u mercatu per stu standard.

In ogni casu, u flussu di vapore hè limitatu da a ristrettezza di a chimney, sarete ghjustu in l'ughjettu di vape direttu di u pruduttu.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Innò
  • Hè u manuale comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Innò
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Innò

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 2 / 5 2 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

L'imballu hè in a più pura tradizione Fumytech, cumpletu è abbastanza gratificante.

Una scatula di cartone neru dura prutege l'internu mentre mostra una foto lucida di l'ato sopra. Dentru, truvemu dunque a nostra Rose ma dinò un pyrex di ricambio, u sicondu drip-tip è un saccu di ricambi cumpresu un set di sigilli (nìri), viti, bobine (circa 1.2Ω) è un pad di cuttuni. Chì principià senza dumandà prublemi filusòfichi cum'è quale sò, induve andaraghju, cumu fà una bobina ?

Manca un avvisu, certamenti micca assai utile quandu s'indirizza à un publicu cunfirmatu ma chì puderia avè avutu u so postu quì per aiutà in a spiegazione à i principianti in rebuildable chì a Rose hè ancu destinata. A vista esplosa nantu à u spinu di a copertina ùn hè micca abbastanza per spiegà u funziunamentu ottimali di l'atomizer. Peccatu…

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di cunfigurazione di prova: Ok per una tasca interna di a giacca (senza deformazioni)
  • Facile disassemblamentu è pulizia: Facile, ancu stendu in a strada, cù un tissutu simplice
  • Impianti di riempimentu: Super faciule, ancu cecu in u bughju!
  • Facilità di cambià i resistori: Facile, ma richiede sviutà l'atomizzatore
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 4.6 / 5 4.6 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Cuminciamu prima, se ùn vi importa micca, cù i tanti punti pusitivi:

A qualità di u machining è a forma particulare di u top-cap sò particularmente aiuti utili per u riempimentu faciule, qualunque sia a forma di dropper (dropper) chì utilizate. I buchi cusì rivelati sò daveru spalancati è aspettanu solu chì un pocu di sucu si riempia cun grande facilità. Inoltre, ùn hè micca bisognu di bluccà u flussu d'aria per fà questu, tuttu hè statu pensatu per evità perdite.

È hè abbastanza bè perchè, fughe, ùn ci hè nimu ! Ùn hè più cà i colpi secchi. Per fà questu, seguite queste regule di sensu cumunu:

L'estremità di u cuttuni deve ghjunghje à u fondu di u tank, ma ùn deve esse troppu "grande" per evità di bluccà i buchi di immersione è cusì impediscenu a capillarità.

Aduprate un solu filu resistive. Dopu à parechji assemblei, aghju ghjuntu à a cunclusione chì u megliu cumprumissu hè stata pruposta da una bobina in kanthal A1 di 0.40 nantu à sei volte spaziate per ottene una resistenza tutale di 0.7Ω. À questu livellu, puderete aduprà u vostru atomizzatore trà 17 è 30W senza soffrenu di i pene di troppu calore è a reattività di u materiale crea una risposta satisfactoria da a bobina. 

Ùn siate micca troppu avidità ! Un filu ancu simplice in 0.6 mm hè sempre pussibule, ma a debulezza di a resistenza ottenuta, attaccata à l'aria insufficiente per rinfriscà una tale bobina generà troppu calore.

In a categuria di qualità, aghju nutatu un vapore piuttostu abbundante cù a mo assemblea finali, un vapore ancu sorprendente per un tali atomizzatore. A densità è a texture sò quì ancu quandu si usa un flussu d'aria particularmente bassu.

I sapori sò mediani, piuttostu tondi è mancanu un pocu di definizione. Aduprendu un liquidu chì cunnoscu assai bè, di sicuru trovu u gustu generale ma ùn si pò parlà di precisione chirurgica è questu hè senza dubbitu un inconveniente per un atomisatore dedicatu, a priori, à a ricerca di sapori. Chì hè a culpa ? Probabilmente a causa di a cumplessità innecessaria di a tavola è a mancanza di roundness di a cupola di a camera di evaporazione. Aghju scumessa chì cù una cima senza post è una forma di cupola, u risultatu saria statu diversu.

Questu serà dunque l'unicu puntu negativu chì vi susciteraghju in usu. Per piacè nutate, ùn aghju micca dettu chì a Rose era un atomizzatore lento senza gustu, ma aghju aspittatu megliu è più competitivu in questa zona. È, se u livellu di qualità intrinseca (finitura, assemblea, machining) hè largamente equivalente à a cumpetizione, ci hè una mancanza di gustu quì chì ùn mette micca a Rose à u livellu di un Berserker o un Ares. Hè più disgraziatu chì u prezzu, a stampata, a qualità generale sò modellati nantu à questu. È ancu di più si cunsiderà chì u vapore liberatu hè piuttostu stupente per un tali pruduttu è chì l'affidabilità hè irreprochable (senza perdite, senza seccu). È sfurtunatamenti, hè listessa cù assemblee in 1.2 o 1.5Ω.

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Una sola scatula di batteria chì pò furnisce 30W
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Ùn ricumandemu micca per liquidi 100% VG
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: DNA 75, vari liquidi di differente viscosità, assemblee in 1.5, 1.2, 0.9, 0.7, 0.4Ω
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Assemblea Kanthal in 0.40 per 0.7

era u pruduttu piaciutu da u criticu: Eppo, ùn hè micca a mania

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

 

Postu di umore di u criticu

A Rose hè un bon atomizzatore. Affidabile, senza fughe, bella è ben custruita, si pone cum'è un sfidante efficace in fronte di una cumpetizione feroce. 

Disponibile à un prezzu decentu, offre un interessante rapportu qualità / prezzu è serà u cumpagnu ideale per un principiante ricustruisce.

Moltu generoso in u voluminu è a texture di vapore, sfurtunatamenti trascura a precisione di u gustu è questu hè un puntu cruciale in a categuria. Ancu s'è u gustu generatu ùn hè micca ridiculu, a mancanza di definizione di l'aromi hè un svantaghju chì conta à questu livellu di a gamma. A cumpetizione hè feroce, Fumytech faci megliu cà i so cuncurrenti in quasi tuttu, ma "quasi" ùn hè micca abbastanza finu à chì i sapori sò à u standard.

In breve, una V2 serà benvenuta per riduce questi difetti di ghjuventù è sò prontu à scumessa chì serà impeccabile! 

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !