IN BREVE:
Chì ghjè u megliu atomizzatore per voi?
Chì ghjè u megliu atomizzatore per voi?

Chì ghjè u megliu atomizzatore per voi?

Chì ghjè u megliu Atomizer?

 

U megliu atomizzatore hè quellu chì si adatta megliu à u vostru vape. Hè dunque impurtante per capiscenu i diversi aspetti chì currispondenu à voi per truvà infine u megliu atomizer.

 

Per principià, deve identificà a vostra aspirazione, chì hè fatta in dui maneri distinti. 

  • Inalazione indiretta
  • Inalazione diretta

Ma avemu ancu capisce l'influenza di propilene glycol è glicerina vegetale in e-liquids.

 

 

1- inalazione indiretta

Hè quellu chì inalate prima di inghjustà u vapore. In generale, questa aspirazione hè spessu limitata è ùn deve micca bisognu di una grande suzione, per quessa, ùn hè micca bisognu di sceglie un atomizzatore cù un grande flussu d'aria.

Allora chì atomizzatore sceglie?

Per stu tipu di vape, hè più adattatu per sceglie un atomizzatore equipatu cù una tavola per una sola bobina, u putere ùn deve esse altu è a circulazione di l'aria hè media à bassu. Tutti assuciati cù una apertura interna nantu à u drip-tip piuttostu strettu à mediu (circa 6 à 8 mm).

 

A maiò parte di i cunsumatori chì vape in questu modu preferanu u gustu di e-liquids è vape nantu à putenzi chì varienu da 12W à circa 22W, per quessa, hè preferibile aduprà resistenze trà 2Ω è 0.9Ω. Ma assai spessu l'utilizatori trovanu un cumprumissu à 1.2Ω o 1.5Ω per una putenza di 18W.

 

Chì resistenza à sceglie ?

In clearomizer l'scelta di resistenza hè simplice postu chì hè propiu è u so valore hè scrittu nantu à a capsula. A cosa più sàvia di fà quandu partendu hè di utilizà un valore di circa 1.5Ω in Kanthal.

 

Nantu à un atomizzatore ricostruibile, hè impurtante cunnosce i trè tippi di resistivi più utilizati.

U Kanthal hè unu di i materiali più stabili durante u riscaldamentu (u so valore varieghja assai pocu o micca à tuttu), per quessa hè u materiale più apprupriatu. Acciaio inossidabile (SS316L) hè un resistive chì hè menu stabile quandu hè riscaldatu (u so valore resistive varieghja un pocu quandu u materiale si riscalda), ma pò ancu esse vaped in un modu di putenza o in un modu di cuntrollu di temperatura chì sustene queste variazioni. In quantu à Nickel (Ni200) u so valore resistive quandu u friddu hè assai bassu è troppu inestabile quandu hè riscaldatu per esse vaped cù u modu di putenza. Hè dunque imperativu di utilizà u modu di cuntrollu di temperatura per vape cù stu tipu di filu resistenti.

I custruzzioni più simplici è basi è sopratuttu chì sò perfettamente adattati per l'atomizzatori "savori" sò: 

  • Un resistore Kanthal simplice cù un filu di 0.3 mm nantu à un supportu di 2 o 2.5 mm (diametru internu) per 8 à 9 giri stretti assuciati cù una putenza trà 18 è 22 Watts.
  • Una resistenza simplice in acciaio inox (SS316L) cù un filu di 0.2 mm nantu à un supportu di 2 o 2.5 mm per 8 à 9 giri stretti assuciati cù una putenza trà 18 è 20Watts. Per d 'altra banda, se optate per u cuntrollu di a temperatura, vi cunsigliu di fà turni spaziati.
  • Un resistore simplice di Nickel (Ni200) cù un filu di 0.2 mm nantu à un supportu di diametru di 3 à 4 mm per 12 giri spaziati, pò esse usatu solu cun cuntrollu di temperatura.

 

2- inalazione diretta

Permette di inghjustà una grande quantità di vapore direttamente, quandu inhale. In generale, sta suzione precisa un grande flussu d'aria, cusì un grande flussu d'aria nantu à l'atomizer.

 

Allora chì atomizzatore sceglie?

Per stu tipu di vape, hè più adattatu à sceglie un atomizzatore dotatu di una piastra doppia bobina o una piastra di bobina unica cumposta da studs (tipi di clamp) chì sustenenu resistori grossi, larghi o esotici (bobine travagliatu cù parechji fili assuciati). U putere hè in generale assai altu, sopra à 35W, è l'assemblee anu un valore resistive di menu di 0.5Ω. U più bassu u valore resistive, u più altu a putenza duverà esse, in u listessu modu chì u più vi travaglià e vostre resistenze mischjendu parechji fili, u più bassu u valore serà è esse bisognu di più energia per esse riscaldata. Hè dunque indispensabile di sceglie un atomisatore chì pò dissiparà megliu u calore chì vi impone cù a vostra assemblea, hè dunque un atomizzatore cù un grande flussu d'aria (doppiu o ancu quadruple) è dotatu di un drip-top assai largu trà 10 mm. apertura interna à 15mm, ancu per certi drippers chì accettanu putenzi di più di 100W.

 

 

A maiò parte di i cunsumatori chì vape in questu modu preferanu grandi vapori cù nuvuli grossi, a restituzione di sapori hè di qualità più bassa perchè u calore di u liquidu hè più grande. Inoltre, stu tipu di vape hè spessu assuciatu cù e-liquidi carricu di glicerina vegetale. I putenzi sò generalmente più grande di 35W cù resistenze uguali o menu di 0.5Ω.

 

Chì resistori à sceglie?

Per a clearomizer, in regula, tuttu hè indicatu. A resistenza hà un valore abbastanza bassu, trà 0.2 è 0.5Ω (in Kanthal cù bobine di clapton doppiu è triple) è l'atomizer accetta putenzi sopra 30W o ancu per certi clearomizers da 40W à 80W è ancu 100W per certi prudutti.

 

U vape hè assai aereo in inalazione diretta è assicura una grande pruduzzione di vapore. In quantu à i sapori piglianu u sicondu postu è in u megliu di i casi hè un cumprumissu trà bè è accettabile chì si pò aspittà cù un vape in sub-ohm.

Hè u listessu cù atomizzatori ricustruibili, a priorità hè a quantità di vapore cù a so densità. Dipende da chì l'atomizzatore hà i vantaghji citati prima (flussu d'aria, drip-tip, piastra), ma ancu di l'assemblea utilizata.

 

 

L'aspirazione diretta hè fatta cù una suzione grande, chì hà l'effettu di purtà à traversu u capillare, una grande quantità di liquidu à a resistenza chì questu hà da cunsumà rapidamente da un riscaldamentu significativu via u putere è dunque un grande vapore.

Per pudè applicà una putenza significativa, u filu resistenti deve esse grossu, ancu travagliatu. Cusì cù i fili Kanthal 0.4mm (hè un minimu) in doppia bobina, uttene un assemblea mediu chì pò esse vaped cù putenzi di 35W. U più grossu u vostru filu, u più bassu u valore di resistenza serà è u più putere duverete turnà. Hè listessa cù l'assemblei travagliati chì assucianu parechji fili, sti matrimonii sò spessu fatti in Kanthal, nichrome (NiCr80) è in acciaio inox (attenzione soprattuttu micca di Nickel chjamatu Ni200), a quantità di materiale è a manera di travaglià permette. per fà nuvole allucinate.

 

Ci sò ancu aspetti di u disignu di l'atomizzatore chì entranu in ghjocu per questi dui tipi di vape. Hè a capacità volumetrica in a camera di evaporazione, a manera chì l'aria hè diretta grazia à i buchi di l'aire, a pusizione di i studs è cumu u spaziu hè distribuitu. Ci sò tanti mudelli è disinni diffirenti chì hè difficiule di pinpoint u megliu cumprumissu.

In ogni casu, nantu à i drippers orientati à u gustu, e camere più chjuche tendenu à cuncentrazione di sapori è furnisce un gustu più gustoso è dolce. À u cuntrariu, questu ùn hè micca necessariamente veru per l'atomizzatori destinati à u Cloud cù una camera grande.

Per cuncludi, cù questi dui modi di vaping, ci hè sempre un "migliu" atomizzatore per VOI!

3- L'influenza di propilene glycol è glicerina vegetale

 

 

E proporzioni di propilene glicol è glicerina vegetale (PG / VG) anu un impattu essenziale in u vape.

Ciò chì hè interessante di ricurdà di u propilenglicol. Questu ingredientu hè un esaltatore di sapori, a so consistenza hè fluida è più l'e-liquidi cuntenenu, più i sapori anu un aspettu gustativu precisu è piacevule. Hè ancu u sustrato principale per l'urinazione aromatica. Risente di esse riscaldatu è ùn offre micca una densità di vapore grossa.

Hè ancu impurtante di sapè chì u glicerina vegetale hà una consistenza assai densa. Quandu VG hè riscaldatu, offre una densità di vapore assai grossa, ma in più chì i sapori mischiati cù VG sò abbastanza diffusi è ùn offrenu micca a qualità di un gustu precisu. L'exhalation hè evasiva è sbiadita.

Tutti questi elementi essenziali vi permettenu di truvà l'atomizer chì avete bisognu. Mentre sapendu chì hè pussibule avvicinà i limiti di ogni pruduttu facendu un atomizzatore di sapori una piccula fabricatore di nuvola è un atomizzatore destinatu à u nuvulu, un picculu gustu di gustu. Il suffit de réaliser un assemblage adapté au produit et à ses limites, d'ajuster le flux d'air, d'équiper le bon drip-tip et de choisir l'e-liquide que l'on veut sublimer sur le goût ou la production de vapeur. , o ancu un mischju di i dui.

Sylvie.I

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore