IN BREVE:
Kit di sopravvivenza Quad-Flex da Aspire
Kit di sopravvivenza Quad-Flex da Aspire

Kit di sopravvivenza Quad-Flex da Aspire

 

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Ùn vole micca esse chjamatu.
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 58.9 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Mid-range (da 36 à 70 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Classic Rebuildable, Dripper, BF Dripper è Clearomizer
  • Numero di resistori permessi: 2
  • Tipu di bobina: Proprietaria Non-Rebuildable, Classic Rebuildable, Micro Coil Rebuildable, Classic Temperature Control Rebuildable, Micro Coil Temperature Control Rebuildable
  • Tipi di stoppini supportati: Cotone, Fibre Freaks densità 1, Fiber Freaks densità 2, Fibre Freaks Cotton Blend
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 2 per u RDTA è u Clearomizer

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

A vaposfera hè un mondu fascinante per i geeks chì simu tutti. Ùn passa una settimana senza materiale novu chì esce. Ùn un mese senza un avanzu tecnologicu. Restemu in imboscata in permanenza per scopre l'ultima cosa di moda chì hà da pudè sempre avvicinassi à u nostru Graal persunale. Hè un pocu cum'è u mondu di i telefunini, salvu chì hè ancu più vivu, più cambiante, più esaltante. 

Di sicuru, in a cohorte d'idee chì esce da a cornucopia di i pruduttori, micca tutti sò brillanti è, per trè passi avanti, spessu facemu dui passi in daretu. Ma u fattu hè è ferma : u vape avanza. Versu più praticità, più salubrità, più ergonomia.

Hè in vista di una bella evoluzione pratica chì Aspire ci offre u so Quad-Flex Survival Kit. Infatti, eccu un pruduttu chì vi prupone, in modu simplice è quasi ghjucatu, quattru atomizer chì pudete custruisce cù tutte e parti furnite. Ci hè un RDTA abbastanza classicu, un dripper normale cù airholes in u fondu di fronte à i resistori, un dripper di fondu in fondu cù airholes in cima è un Nautilus X, un clearomizer chì ùn hà micca bisognu di introduzione. Tuttu chistu hè dunque dispunibule per 58.90 €. Sè aghjunghje ogni atomizzatore, vi cuntenerete più di 100 €, cusì pudete entre in u risparmiu fattu. Cumu hè pussibule?

aspire-quadflex-rdta-eclate

Ebbè, hè cusì simplice chì avete da pensà à questu ! U kit ci furnisce un inseme di tredeci pezzi, cumpatibili l'una cù l'altri, chì, secondu a vostra scelta à u mumentu, serà utilizatu per muntà questu o quellu tipu d'atomizer. Riducendu u nùmeru di parti, hè ottinutu una ecunumia di scala chì permette di vende u pruduttu à u prezzu di quasi un atomizzatore unicu. Una idea eccellente, dunque, chì permette à i nomadi, in una sola scatula, di portà cun elli tutta a gamma pussibuli di atos. Hè guasi l'ovu di Cristòforu Culombu !

Hè sempre necessariu, sicuru, chì l'implementazione hè faciule è soprattuttu chì u risultatu in termini di rendering hè unequivocal. Questu hè ciò chì andemu à vede avà.

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 22
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur du raccordement : 42 (RDTA), 40 (Clearo), 39 (RDA)
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 42 (RDTA), 37 (Clearo), 29 (RDA)
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Delrin, Pyrex
  • Tipu di Fattore di Forma: Nautilus
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 13
  • Numero di fili: Più di 10 in tuttu
  • Qualità di u filu: assai bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: Più di 10 in tuttu
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Moltu bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 2 (RDTA + Clearo)
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

Facemu inseme una prima panoramica di a qualità di l'inseme.

Si finisce dunque cù pezzi in acciaio inox, ben finitu, i vari assemblaggi essendu facilitati da fili di qualità eccellente. L'assemblei sò assai curretti per a categuria di prezzu è ùn ci hè micca vergogna in a finitura generale. Di sicuru, u gruixu di i materiali ùn hè micca eccezziunale, ma tuttu mantene assai bè è dà una impressione qualitativa.

Parechje di e parti sò fatti di delrin, soprattuttu quelli chì ghjucanu un rolu attivu in u cooling. Di novu, senza sorprese male, hè ben fattu. Certi raccordi sò fatti cù l'O-rings perfettamente scelti per u rolu chì anu da ghjucà è altri cù viti. In tutti i casi, ottenemu risultati assai puliti chì mantenenu bè.

aspire-quadflex-spares-2

U tank pyrex, cumunu à l'usu di u RDTA è u clearomizer, hè di bona qualità, abbastanza grossu. Ùn hà micca una prutezzione particulare in ogni casu, cusì attente à e cascate, ma avemu nutatu a prisenza di un pirex spare, in una finitura "frosted" in casu. A priori, ùn deve esse micca prublema per ottene pezzi di ricambio, postu chì u tank hè u listessu cum'è quellu utilizatu da u Nautilus X.

I diversi atomizers, una volta muntati, anu a stessa caratteristica di ligerezza è dimensioni cuntenute. U diametru hè u listessu per tutti: 22mm, chì si mette bè cù tutti i mods nomadi nantu à u mercatu.

In u bilanciu è in corta, un finitu assai currettu, soprattuttu in vista di u prezzu amichevule di l'inseme.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Innò, un flush mount pò esse garantitu solu per un aghjustamentu di u terminal pusitivu di a bateria o di u mod nantu à quale serà stallatu.
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru massimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 2 x 16mm²
  • Diametru minimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 0
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Dipende da u tipu di ato montatu. 
  • Tipu di camera di atomizazione: Dipende da l'atomu muntatu
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Normale

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

In termini di funziunalità, ci sò persone à a porta. Hè u minimu chì pudemu dì.

Prima di tuttu, hè impurtante di capisce u metudu postu chì avemu da ghjucà à u ghjocu di custruzzione per custruisce i nostri diversi atos.

In l'imballu, ogni pezzu hè marcatu cù una lettera. Davanti à voi, nantu à a tapa, avete i quattru diagrammi di custruzzione pussibuli cù a lista di e lettere di parte è i so locu. Hè dunque estremamente faciule di truvà u vostru modu in seguitu i diagrammi è mettendu e parti inusuali in u so postu in u pacchettu. Custruì un atomizer ùn dura micca più di un minutu è ancu più cumplessi. 

Di sicuru, ùn pudete mai avè quattru atos muntati à u stessu tempu. Solu unu serà pussibule postu chì e diverse parti ponu esse aduprate per parechji atomisers.

aspire-quadflex-pussibilità

U RDTA:

Sembra un pocu cum'è un Avocado. Piastra di tippu di velocità, doppia bobina obbligatoria, quattru fori di immersione per calà u capillare in u tank. Nunda cumplessu quì. U flussu d'aria hè regulabile da l'anellu superiore di u top-cap chì circula un muru di delrin in u tubu d'acciaio. I dui cyclops-type airholes sò posizionati ghjustu davanti à i resistori, ùn pudete micca fà altrimenti (è furtunatamente) perchè dui lugs allineati cù duie frecce serigrafiate indicanu induve pusà u vostru top-cap.

L'assemblea hè assai sèmplice è a tavula serà capace di accoglie fili cumplessi senza prublema. U passaghju di u cuttuni hè ancu simplice, solu u fattu di spinghje u capillare in i buchi di dip pò esse un prublema s'ellu avete messu troppu ma micca più di a maiò parte di l'atomizzatori chì operanu in u listessu modu. Per u RDTA, aghju utilizatu Fiber Freaks D1 per prufittà di a velocità di trasportu fluidu eccezziunale di sta fibra è postu chì ùn ci hè bisognu, in questu casu specificu, di mantene u liquidu in u corpu fibru, cum'è nantu à un dripper.

U riempimentu hè un pocu più dilicatu, postu chì serà necessariamente implicatu un vial cù una agulla o una siringa. Infatti, serà necessariu di passà per i buchi di immersione per riempie l'ato, nisun orifiziu esse furnitu per questa sola funzione. In u peghju casu, pudete ancu svià a tavula è riempia u tank direttamente. Ma ferma l'aleatoriu ancu s'ellu funziona perchè risicate di spustà u cuttuni o di ottene una parte di questu in l'elementu cintrali vittutu chì serve cum'è una cunnessione trà a piastra è u fondu-cap. 

U rinfrescamentu di l'inseme hè assicuratu da l'usu di un drip-tip di vassoia di delrin, u famosu muru di doppiu delrin chì serve ancu per ammuccià i buchi d'aria è un flussu d'aria assai apertu. Puderete aduprà assemblei esotici assai calori senza prublema.

aspire-quadflex-mount

 

U DRIPPER:

Utilizendu u top-cap di u RDTA, a piastra di Velocity è un novu pezzu chì serve cum'è un tappu di fondu, avete u vostru dripper in 30 seconde! Questu hè dunque classicu, in doppia bobina necessariamente è beneficia di a generosità digià rimarcata prima di u flussu d'aria. I airholes sò dunque posizionati davanti à e vostre resistenze in seguitu à u listessu principiu di lugs è frecce.

Di sicuru, ùn aspittà micca una grande capacità per trasportà u sucu, ùn ci hè micca veramente un tank degnu di u nome, ma i quattru buchi di immersione cumunicanu cù una piscina abbastanza stretta è se mette u vostru cuttuni currettamente, l'autonomia ùn hè micca ridiculu. U riempimentu hè tradiziunale fattu sia rimuovendu u top-cap o direttamente da u drip-top.

In listessa manera chì nantu à l'RDTA, notate un rinfrescante assai currettu, ancu à alta putenza (pruvatu finu à 100W), per via di e stesse cause: a presenza di delrin è un flussu d'aire generoso. 

Aghju utilizatu Cotton Bacon per dripper per a so capacità di catturà u liquidu in i so fibri è gonfiate abbastanza per agisce cum'è un reservoir stessu.

 

U BF DRIPPER:

Hè custituitu da a stessa tavola, u stessu drip-top è a parte chì serve cum'è u fondu-cap. Per d 'altra banda, usemu una nova parte per u top-cap è u vitu specificu chì permettenu à u connector 510 per trasmette u liquidu. 

U novu top-cap hà a particularità di avè l'ingrossu di l'aria nantu à a cima. A struttura interna permette di trasmette l'aria sottu à e resistenze poi di trasmette u vapore versu u drip-top. Perchè una tale scelta? Senza dubbitu per evità perdite in casu di troppu liquidu chì ghjunghje nantu à a tavola da un squonk troppu virile ! 

aspire-quadflex-dripper

 

U CLEAROMIZER:

Nisuna sorpresa, questu hè u Nautilus X chì ùn hà micca bisognu di presentazione. Micca una copia qualsiasi, hè u Nautilus X in quistione quì, cù a so resistenza di 1.8Ω è a so mancanza di regulazione di u flussu d'aria.

Per muntallu, ricuperemu u pyrex di u RDTA, a basa di u fondu di u fondu di u RDTA, aghjunghjemu a resistenza è u novu top-cap avà famosu è questu hè. Assai sèmplice! 

U riempimentu richiede di svià u top-cap, cum'è un Nautilus chì avete acquistatu separatamente è a capacità hè 2ml. 

aspire-quadflex-nautilus

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu di attaccu drip-tip: Pruprietà ma passa à 510 attraversu un adattatore micca furnitu
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Cortu cù funzione di evacuazione di calore
  • Qualità di u drip-tip attuale: assai bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

Sicondu u tipu d'atomizzatore sceltu, averete accessu à un drip-top di dimensioni generose (per RDTA è diversi drippers) o à u drip-tip Nautilus patentatu. In i dui casi, sti drip-tips sò fatti di delrin o cuntenenu delrin è dunque anu a particularità di scaldà menu di drip-tips d'acciaio.

Per i più esigenti, ùn vi preoccupate micca, avete ancu un adattatore furnitu chì vi permette di utilizà u 510 drip-tip di a vostra scelta.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Iè
  • U manuale hè comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Iè
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Iè

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

Ùn ci vole micca missu stu capitulu, vista a cumplessità di a pruposta ancu s'è l'implementazione s'avère esse infantile. L'Aspire hà dunque assicuratu u colpu cunsegnatu tuttu in una scatula di cartone neru magneticu.

Quandu apre u cappucciu, site dunque affruntatu cù a panoplia di diverse parti (u RDTA hè digià muntatu), tutti identificati da una lettera. Nantu à u cappucciu stessu è davanti à voi (pratica), vopus hà i diagrammi esplicativi di i diversi atomisers è a so custruzzione seguendu e lettere datu.

aspire-quadflex-pack

In più di e parti, u pacchettu cuntene una piccula scatula cù parechji sigilli di ricambio, 4 viti per a velocità, duie bobine di clapton preformate, un pad di cuttuni è una chjave BTR.

Di sicuru, avete un resistore 1.8Ω furnitu per muntà u vostru Nautilus.

L'imballu hè dunque assai cumpletu è furnisce tuttu ciò chì hè necessariu per uperà immediatamente. A nuzione di Survival Kit ùn hè dunque micca usurpata in u minimu.

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di cunfigurazione di prova: Ok per una tasca interna di a giacca (senza deformazioni)
  • Facile disassemblamentu è pulizia: Facile, ancu stendu in a strada, cù un tissutu simplice
  • Impianti di riempimentu: Ùn hè micca faciule, ancu s'ellu pigliate u vostru tempu
  • Facilità di cambià i resistori: Facile ma richiede un spaziu di travagliu per ùn perde nunda
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 3.7 / 5 3.7 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

In generale, avemu vistu chì tutta sta piccula famiglia di atomisers hè faciule d'assemblea. Se eccettu u riempimentu un pocu rusticu di u RDTA, ùn avemu micca nutatu nunda chì hè capace di dannà una sperienza d'utilizatore eccellente. Ci cuncintraremu dunque nantu à a resa di ogni membru.

U RDTA: 

Muntatu in filu d'acciaio 3mm in doppia bobina per una resistenza generale di 0.30Ω, u RDTA hè flexible è assai responsivo. In ogni casu, u flussu d'aria hè cusì dimensionatu chì andemu rapidamente nantu à un bonu set di clapton per pruvà à tickle a macchina è spinghjala à i so limiti. Qualchi minuti dopu, simu infini in paradisu. L'Aspire RDTA funziona assai bè cù stu tipu di resistive è u flussu d'aria hè perfetta per alimentà assemblei grandi.

U rendering hè dunque putente è dà un puntu di fiertà à un vapore assai densu. Tuttavia, i sapori ùn sò micca lasciati fora è a precisione hè apprezzabile. Ma ciò chì colpisce u più hè u matrimoniu perfettu trà l'aria entrante è a capacità di grandi assemblei per generà vapore. Particularmente adattatu per i succhi gourmet, questu set hè gustu è genera sensazioni assai boni. Moltu megliu cà un filu unicu di ogni dimensione chì pare troppu esposta à l'aria per fà u so megliu. Stranamente, u RDTA hè dunque più naturalmente purtatu per l'usu cù grandi rig multi-fili.

Per d 'altra banda, i 2ml vanu rapidamente in vapore, cum'è pudete imaginà, ma e sensazioni è a pienezza di u vapore assicuranu chì ùn ne dispiacemu micca.

 

U DRIPPER:

Cù a listessa assemblea, avemu prestu prestu. U dripper hè interessante, sapori piuttostu tipici, ma senza trascuratà di andà forte per un bellu vapore biancu. A resa hè compatta, gustosa è a rotondità hè essenziale quì. Ancu s'ellu benefiziu di a stessa vassa, di u listessu assemblamentu è di u listessu top-cap, i sapori sò sempre più chjara, prova chì a gravità face sempre a diffarenza trà un RDTA è un RDA.  

S'è no simu però nant'à un dripper eccezziunale, hè sempre assai luntanu da imbarazzà a so corporazione è, datu u prezzu di l'inseme, puderà rende parechji servizii in muvimentu.

ricambi per aspire-quadflex

 U BF DRIPPER:

Eru un pocu apprehensive per pruvà questu datu l'ingrossu d'aria situati in cima di u top-cap. Eppo, assai stranu, succede u cuntrariu. L'aromi sò saturati, assai forti in u gustu è a resa diventa ancu più interessante chì cù u dripper normale.

Questu hè probabilmente a megliu sorpresa, in my opinion, di u lottu. Se u restu travaglia assai bè, avemu quì un dripper BF assai ben calibratu è studiatu per esaltà i sapori. Pocu o nimu perdita di vapore è un gustu demonicu per a categuria di tariffu.

In quantu à l'alimentazione di u fondu stessu, si cumporta bè è u liquidu ghjunghje à u puntu nantu à u bordu cumu si deve. 

Mi dispiace solu una cosa di i drippers, hè chì u fabricatore ùn hà micca furnitu una griglia anti-splash in u dripper-tip. Aghjunghjendu altu in u putere è s'è no avemu lasciatu andà un pocu nantu à u sucu, guadagnemu uni pochi sputters dispiacenti. Ma hè un effettu perifericu chì passa rapidamente quandu a quantità di liquidu hè nurmalizatu.

 

U CLEARO:  

Ùn hè micca surprisante, avemu u listessu rendering cum'è un Nautilus X è per una bona ragione, hè! 

Tight draw, cuntentu cù 13W di putenza per furnisce sapori forti è un bellu vapore per i rigulari di stu tipu di vape o principianti. U risultatu hè superbu è stabilisce ancu a reputazione di u Nautilus cum'è clearo in un vape normale.

Facile à campà, à riempie è à vape, hè un must-have per quelli chì piace un vape strettu.

Raccomandazioni per l'usu 

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tuttu ! Cù una putenza abbastanza altu
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: Vaporflask Stout + diversi liquidi di diverse viscosità
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Un mod electro versatile à u livellu di putenza per prufittà di tutti l'atos à u megliu (trà 10 è 120W)

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.6 / 5 4.6 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

Postu di umore di u criticu

U set Quad-Flex offertu da Aspire era attraente nantu à carta cù a so pruposta quattru-in-una. Dopu a prova, pare evidenti chì ciò chì puderia esse un ghjocu di massacre hè una scumessa riescita brillanti da u fabricatore. 

Hè simplice, simu assai ben guidati in l'assemblea di e diverse pussibulità, i pezzi sò faciuli di localizà è u rendering di ognuna di l'atomizzatori hè surprisante. Inoltre, ùn ci hè micca una relazione povera quì, tutti l'atomizzatori prisenti si cumportanu assai bè in i so paràmetri rispettivi è ùn ci hè senza dubbitu u successu di Aspire: ùn avè micca fattu cuncessione nantu à a qualità di i rendering. 

Vaper principianti, intermedi o sperimentati, ognunu truverà ciò chì cerca, soprattuttu chì u prezzu ferma assai interessante è rispettu di i cunsumatori.

Basta à merità, da tanta cuerenza, un Top Ato in quantu à a novità di a pruposta è a qualità di a so realizazione.

 

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !