IN BREVE:
Nautilus X da Aspire [test flash]
Nautilus X da Aspire [test flash]

Nautilus X da Aspire [test flash]

A. Funzioni cummerciale

  • NOME PRODUTTU: Nautilus X
  • MARCA: Aspire
  • PREZZU: 30
  • CATEGORIA: Clearomizer
  • RESISTENZA: Single Coil

B. Scheda tecnica

  • LARGHEZZA O DIAMETRE DI PRODUTTU: 22
  • ALTEZZA DI L'ATOMIZZATORE SENZA U SO DRIP-TIP: 45
  • PESO: 30
  • MATERIALE MAJUR: Steel
  • TIPU DI CONNESSIONE: 510
  • AIRFLOW: Variabile da strettu à aria
  • SETTING CONNEXION: Fixed

C. Imballaggi

  • QUALITÀ D'IMBALLAGGI: Bona
  • PRESENZA DI UN AVVISU : Iè

D. QUALITÀ E USU

  • Qualità generale: bona
  • Qualità di rende: bona
  • Stabilità di rende: Fair
  • Facilità di implementazione: assai faciule

E. Conclusioni è cumenti di l'utilizatori di Internet chì hà autore di a rivista

Bonjour,
Una piccula presentazione per principià è per capisce e mo attese è dunque a mo subjectività in quantu à i prudutti chì testeraghju, ognunu hè gustu… (ùn discuteraghju micca u vostru…)
Anzianu fumatore (1 pacchettu per ghjornu), aghju vaping per quasi 2 anni (cun ​​successu, addiu l'assassinu ...), è sò ciò chì pò esse qualificatu cum'è un vaping geek, aghju infurmazione è leghje assai i fori. è aghju ancu cumprà assai attrezzatura.

Cum'è un anticu fumatore, u mo vape hè indirettu (MTL per l'amichi) è apprezzu solu moderatamente l'inhalazione diretta, per quessa chì i mo articuli seranu dunque orientati (in generale) versu l'atomizzatori, i clearomizers, chì altru ....., cù u scopu di suddisfà i nostri. viziu per l'imitazione più o menu fedele di u nostru megliu nemicu chì ùn aghju micca chjamatu, ammettite chì avete ricunnisciutu sè stessu ;).
In u mondu d'oghje cù a corsa per u sub-ohm è u draw sempre più ariosu (più vola via ....), mi ritruvu solu moderatu, ma tuttu ùn hè micca da scaccià è u mo vape hè in evoluzione cusì aghju. Ùn aghju micca chjusu a porta à stu mondu stranu chì si riserva ancu qualchì volta sorprese piacevuli chì ùn esiteraghju micca à sparte cun voi.

In u mondu di vaping, possu esse chjamatu "Flavor Chaser" (priorità à i sapori per i parlanti non inglesi), cercu u gustu è, se pussibule, un bellu vapore densu è consistente, senza scurdà di u successu, assai impurtante, Sò trà 6 è 12mg per un vape classicu.

Hè senza dì chì mi piace l'attrezzatura affidabile è durable chì ùn hè micca sottumessu à rotture, perdite è altri fastidi chì questi beddi ogetti ci portanu.

Dopu avè abbandunatu u tabacco, ùn l'aghju micca vape è sò principalmente mentolu è fruttu per i mo All Days.

In u mo prugressu sò ancu in i reconstructables è u DIY. Ma mi piace sempre avè in manu un semplice ato impeccabile per un cushy vape type nautilus 1st the big one (slaps better no??!!). Quì sapete tuttu, andemu à u puntu. (Uffffff finalmente.....)

I principii dispostu, spergu chjaramente, ciò chì cerca in un atomizer hè (per quelli chì ùn anu micca seguitu, o pigliati pigri, sò andati direttamente à stu paràgrafu):

  • Estetica (secundaria ma ancu, pudete ancu avè a classa...)
  • Facilità di usu è mantenimentu
  • Solidità di u pruduttu (iè sò un orsu... è ùn hè micca faciule ogni ghjornu...)
  • Un atomizzatore focalizatu in u gustu
  • Un tiramentu strettu à ligeramente aereo (flussu d'aria)

Andemu à l'affari, TANTU QUESTU NAUTILUS X, s'incarna cum'è un missile (scherzo privatu di a NASA), hè megliu chè u so vechju ??

Faraghju cortu, A RISPOSTA hè SI, (l'avete cridutu? A vita ùn hè micca un fiumu longu calmu…) È NO per quelli chì volenu ditagli hè ghjustu dopu… 

Piccula presentazione di a bestia, in acciaio 22mm è pyrex, a qualità Aspire hè presente è devi dì chì hè bè finitu. Si adattarà bè nantu à assai mods senza prublema, in neru o grisgiu per u mumentu ùn possu micca cummentà nantu à a qualità di a pittura (ma ùn pensu micca bè in generale, u meiu hè grisgiu ;)) . L'aspettu hè sobriu è pulitu in a vena di parechji atomizers attuali.

Ovviamente in 22mm, pò rinvià u principiante chì cercarà un pruduttu più discretu è dunque menu largu (mini nautilus 1st style ;)), ma hè u so core target, simplice è efficace per inizià o per cuntinuà senza mal di testa hardware. cù ricustruibili.

LOOK NOTE 4.5/5: 22mm steel and pyrex, chunky and dark, a small and nice look in current trends; Induve u primu hà sappiutu scunvà cù u so aspettu, diceremu ... originale.
U sistema di riempimentu di u top cap (da sopra), è ancu u flussu di l'aria eviteranu piccole perdite in casu di intasazione di a resistenza. (ùn scontru ancu in altrò...).
A resistenza di 1.5 Ohm hè fatta per inhaling indirettu è travaglia assai bè (ùn esitate à mette uni pochi di gocce prima di cullà), cum'è per a so durabilità hè troppu prestu per ghjudicà, ma i resistori sò caru è raru in Francia oghje.

Small downside, l'esposizione di u tubu Pyrex, chì ancu s'ellu pare solidu, serà sottumessu à i capricci di a vita, i pezzi di ricambio sò ovviamente micca dispunibili à u mumentu. Ancu s'ellu ùn costa micca un bracciu, hè megliu esse attentu. 

Small flat 2, u Drip Tip, chì hè in più assai piacevule in Derlin hè assai magre è ùn dissipa u calore perfettamenti per u mo gustu, in più hè propiu. Hè chjuca è abbastanza strettu cusì cunfigurà per ciò chì face megliu, ma torna i gusti è i culori nantu à questu sughjettu ... In breve cambià impussibile per u mumentu.

L'assemblea hè assai simplice è ùn hà micca bisognu di una tecnica particulare. Apermu, vitemu, riempiemu, chjudemu. A menu chì ùn hè l'inversu ...

Una volta, u cappucciu superiore hè assai praticu, ma cù u tempu, u segellu è u pyrex pò soffrenu cusì hè megliu esse delicatu.

NOTA TECNICA: A perfezione 4/5 ùn hè micca u so mondu, salvu a mo moglia di sicuru, è stu picculu nautilus malgradu i so difetti di ghjuventù hè ben machinatu, simplice d'utilizà è di mantene, funziona perfettamente (per vede e bobine di longevità), prubabilmente serà. esse currettu in una versione Y per i pazienti. Nisun kit RDA dispunibule di sicuru.

In quantu à i sapori, hè bonu ma sfarente da a versione precedente. Infatti, a nova resistenza U-Tech, dumandate à Aspire di vendevi u so Bazaar in l'internu, funziona bè, cumplementatu da u flussu d'aria in cima, permette un tiramentu regulabile (flussu d'aria) chì passa da strettu à pocu aereo (più di u nautilus, sicuru 😉

Questa resistenza Nautilus X U-Tech di 1,50 Ohms hè in Kanthal, classica ma, sustene una gamma d'usu trà 14w è 22w, dunque più impurtante chè u so antenatu cù resistenze classiche. (Consiglii gratuiti: i novi resistori di u triton mini sò cumpatibili cù u nautilus à 1.8 ohm in Clapton "13-16W" è 1.2 Ohm per mandà più putenza "15-20 W", vi daraghju un pocu feedback dopu, direttu. da anguria)

Hè dunque più versatile, a so nova tecnulugia U-Tech, chì senza esse rivoluzionaria cambia un pocu u rendering, paragunatu à u 1u, più caldu è più aria in generale (flussu d'aria à min), vapore più grande è densu chè cù u 1u ma luntanu. da emette un avvisu di tempesta. Permetterà ancu l'usu di E-liquid più cuncintratu in VG cù apertura larga.

Essendu un fan di un vape strettu, stu nautilus m'hà soddisfatu quandu u flussu d'aria era à u minimu, paragunabile à quellu di u so predecessore, al di là di cambià a categuria, siamu chjaru è ghjunghjemu à un tiratu più ariosu pur restandu restrittivi.

Quelli chì volenu finezza in un tiratu assai strettu vanu u vostru modu, ancu s'ellu almenu faci u travagliu assai satisfactoriamente. u Flussu d'Air da strettu à un pocu aria hè ciò chì vi sorprenderà u più in paraguni, ma avete abituatu è hè sempre assai piacevule in MTL, perchè più aghjustamenti sò pussibuli senza dannà i sapori o cunfortu di vape in indirettu.
In fine, a resa di sapori hè curretta per stu tipu di segmentu, ancu s'è u vape più caldu si adattarà megliu à certi liquidi cà à l'altri.

NOTA DI SAPORE: 3.5/5 Stu nautilus X ùn ci prughjetta micca in a 4a dimensione, i sapori sò rispettati, questu à u detrimentu di un tiratu assai strettu chì serà solu vicinu à u megliu, ma assai satisfacente, a parolla di MTL vaper. In ogni casu, aghju trovu (opinione persunale) chì u vapore più caldu imballa u gustu di liquidi fruttu più di u 1u.

CONCLUSIONE: Allora stu novu Nautilus X hè chjamatu bè, Aspire hà cumpletu l'aspettattivi di i vapers in u mondu per u so successore? O Aspire hà fattu solu una cascata di marketing?
Allora à sta questione simplice, po sfurtunatamenti solu risponde in e sequenze chì ci sò punti recurrenti per ùn disappointà i fan, a bobina efficiente è piena di sapori hè l'ideale per MTL, un ato simplice per vive è bè finitu in u mondu. 'inseme ; è differenze chì ùn pò micca esse cunsensuali, u furmatu o u flussu di l'aria, questu più aria, più efficaci per un usu còmode è cunsequenza offre un vape più densu è più caldu, diffarenza s'ellu ci hè davanti à u so predecessore.

Dopu à qualchì ghjornu di usu, micca più cunquistata chè quissa, a resistenza hà bisognu di un break-in prima di spressione pienamente, è a vape più calda di stu clearomizer ùn m'hà micca seduciutu, malgradu una restituzione assai bona di i sapori, è un vapore più densu è un colpu pronunciatu.

Allora per mè hè dunque un nautilus X è micca 2, hè assai bè fattu è pienu d'innuvazione faciule da campà, livellu assai piacevule di sapori è vapore, ma u vapore hè più caldu (Coil, power range, design , ?? ) è u flussu di l'aria (più aereo per ottene u megliu da ellu) facenu per mè un atomizer chjaramente sfarente da u 1u.
Valutazione generale: 4/5.

Valutazione di l'utilizatori di Internet chì hà scrittu a recensione: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore