IN BREVE:
Monkey King RDA di Oumier
Monkey King RDA di Oumier

Monkey King RDA di Oumier

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Evaps
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 29.90 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Livellu d'entrata (da 1 à 35 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Dripper Tank Single
  • Numero di resistori permessi: 2 o 4
  • Tipu di bobina: Classic Rebuildable, Micro Coil Rebuildable, Classic Rebuildable Temperature Control, Micro Coil Rebuildable Temperature Control, Genesis Rebuildable
  • Tipi di stoppini supportati: Cotone, Fiber Freaks densità 1, Fiber Freaks densità 2, Fiber Freaks 2 mm filatu, Fiber Freaks Cotton Blend
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 1

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

È un dripper, unu !

Cù un tali nome unu puderia cunfundà stu fabricatore cù un esagonale, Oumier sona è hè scrittu in tale manera chì hè difficiule di mette in Shenzhen à prima vista. Eppuru hè in sta cità industriale in u sudu di a Cina chì truvamu, trà i più grandi, stu fabricatore cù una notorietà per dì u minimu modestu.

U Monkey King, chì avemu da parlà oghje, hè un RDA (Rebuildable Dry Atomizer) piuttostu originale in u disignu generale, chì ùn hà micca rivoluzionatu u generu però, ma vene cù sviluppi acquistati da u 2014 è e so prime versioni. A campana Pyrex chì hà cambiatu forma hè un esempiu.

U so prezzu si mette in un segmentu assai assequible, l'aghju quasi paragunatu à una pruduzzione Youde, postu chì hà tutte e caratteristiche pratiche, un finitu / design d'alta qualità per un prezzu moderatu.

logu

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mms: 22
  • Lunghezza o Altezza di u pruduttu in mms cum'è hè vindutu, ma senza u so drip tip si l'ultimu hè presente, è senza piglià in contu a durata di a cunnessione: 23.5.
  • Pesu in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip tip se presente: 65
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Gold, Pyrex, Delrin
  • Tipu di Fattore di Forma: Igo W
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 3
  • Numero di fili: 5
  • Qualità di u filu: assai bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusi: 1
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Capu Inferiore - Tank
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 1
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4.9 / 5 4.9 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

A basa è u drip-tip di stu atomizzatore sò fatti di acciaio inox 316L, cum'è l'anellu adiacente à a camera di atomizazione chì serve ancu di regulazione di u flussu d'aria.

Ricurdemu in u passatu ciò chì avemu parlatu citendu u nome di sta lega metallica: 316L (chjamatu ancu 1.4404), hè un acciaio inox austeniticu. Cum'è l'altri acciai inossidabili, hè cumpostu di almenu 15% Chromium è almenu 8% Nickel. A so specificità hè di cuntene molibdenu, chì aumenta a so resistenza à a corrosione. L'acciaio inox 316L ùn hè micca magneticu, pò esse travagliatu à friddu, pò esse machinatu.

U Monkey King hè ancu assai ben machinatu, cusì cusì chì una volta in u locu, ùn si vede appena a junction trà a camera è a basa. Inoltre, hè praticamente indetectable à u toccu.

U so ponte (piastra di muntatura) hè cuncepitu in 2 posti forati cù 4 buchi di 1,75 mm di diametru. Arrangiatu nantu à un blocu rettangulare lasciatu dopu à machining u tank (per quessa in a massa). Sembra chì u pad negativu hè ancu una parte integrante di sta basa. In quantu à u postu pusitivu, hè muntatu nantu à un insulator è gold-plated. U serramentu di i fili hè realizatu nantu à i lati, per mezu di una chjave Allen furnita, nantu à i granuli (hexagon) integrati cumplettamente in i piloni di muntatura (studi / posti / posti), una volta stretti.

Monkey king disassemblatu2

L'arrangiamentu è u diametru di i buchi permettenu un assemblea quad coil* verticale, faciule cù multi-fili.

*Grazie à Sylvie per avè lasciatu a so edizione ...

Oumier Monkey King corona quad coil

A camera d'atomizazione hè in Pyrex, hè custituita da 2 parti adiacenti, a priori micca removable, cumpresu l'anellu di retenzione, chì serve ancu di regulazione di u flussu d'aria.

Riturneremu dopu à e specificità di l'AFC (AirFlow Control) è u dripper tip 510. Stu dripper hè un mudellu piuttostu chjucu chì presenta tutte e qualità di machining è design in usu oghje, s'ellu aghjunghje un pin pusitivu cintrali regulable. dinù gold-plated, pudemu digià stimà à avè in manu, u pruduttu di un assai bonu rapportu qualità / prezzu.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Iè, per mezu di un aghjustamentu di filu, l'assemblea serà flussu in tutti i casi
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru in mms massimu di a regulazione di l'aria pussibule: 2 X 8 X 2mm
  • Diametru minimu in mms di regulazione di l'aria pussibule: 0.1
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Posizionamentu laterale è benefiziu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di campana
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Eccellente

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

A descrizzione precedente vi hà digià dettu ciò chì e caratteristiche chì stu dripper puderia rivendicà. Simu bè cuscenti, à u Vapelier, di trattà cù vechji scimmie, (se ùn vi dispiace micca l'espressione) à quale ùn avemu micca insignatu à fà grimace. Hè cun u più novice in mente chì spiegheraghju dunque in dettagliu ciò chì e diverse parti elencate sopra seranu capaci di serve. Soprattuttu chì in u mo parè, stu dripper hè unu di quelli chì hè bè adattatu per i neofiti, chì vulianu cambià u so modu di vaping.

Allora vultemu à u pianu di custruzzione. U so tank hè relativamente còmode in quantu à quantità utilizable di liquidu, senza mancu piglià in contu a retenzioni chì un pad di cuttuni perfettamente pusatu è dosatu pò offre: un bon big ml senza falzu collar.

U locu è l'arrangiamentu di i clamps sò ancu vantaghji chì ponu esse cunsiderati, a liberazione di l'uttellu (chjave Allen) chì permette l'aghjustamentu di a pusizioni di i gammi (fili resistivi), durante a stretta, senza alcuna discomfort. Una doppia bobina horizontale hè dunque pussibule immediatamente da un novu à u dripper.

Oumier DC

U pilone pusitivu hè fissu grazia à u pin cintrali pusitivu, chì permette a cunduzzione di l'electricità in u circuitu chì custituisce a vostra assemblea. Hè regulabile in prufundità, ma senza perde a vista di u fattu chì determina a pusizione è u mantenimentu di u pilone, dunque sparingly. Hè, cum'è u pilone chì si fissa in u locu, d'oru, chì li dà una conduttività eccellente (perchè hè fatta di ramu à a basa), è micca menu eccellente resistenza à l'oxidazione.

I dui venti di u flussu di l'aria, cundizzioni di a misurazione di u riempimentu in u sucu, sò disposti lateralmente in u centru di u spaziu, trà i piloni è benefiziu di e resistenze, pocu sottu.

Oumier Monkey King Gazette 3 corona quad coil

Oumier Monkey King cappucciu inferiore

U cuntrollu di u flussu di l'aria permette di vape da assai strettu à assai aria, cù tutti i sfumaturi intermedii, aghju digià vede alcuni chì prughjettanu un DC à 0,2 ohm è cunzidenu una cumpetizione cù a mamma natura, in quantu à a produzzione di nuvole, avemu da vene. torna à lu.

A camera d'atomizazione hè minima, u so voluminu hè ridutta da i piloni di l'assemblea, i bobine è a basa di a punta di goccia, u vapore ùn hà micca veramente u piacè di diluisce quì cun un suministru d'aria cusì sustanziale. puntu apprezzabile quandu unu cerca una certa qualità di gustu in u so equipamentu. Passemu avà à u drip-tip.

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu d'attache di punta di goccia: solu 510
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Cortu
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

U drip-tip hè ancu assai bè cuncepitu. Hà à a so basa, vicinu à e bobine, un discu chjusu è 4 buchi laterali chì impediscenu di brusgià cù i spruzzi di liquidu prughjettatu durante u pulse, durante l'aspirazione. Hè fattu d'acciaio inossidabile, cun un insulation Delrin chì cuntribuisce ancu à u vostru cunfortu di vape, in particulare in sub ohm, à alta putenza.

Oumier Monkey King dettaglio di campana

A so cunnessione à u top-cap (camera d'atomizazione) hè di u tipu 510, misura 6mm di diametru chì pò parenu un pocu strettu à i cacciatori di nuvola. Tuttavia, pudete cambià, perchè ci sò più larghe in stu tipu di interlocking.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Innò
  • Hè u manuale comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Innò
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Innò

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 2 / 5 2 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

L'imballu hè pulitu.

Una piccula scatula di cartone in un cajò pruteghja l'equipaggiu, inseritu in una scuma semi-rigida, negra è classica. À l'internu, l'ato, è un saccu di "pezzi di ricambio" cumpresi 5 O-rings (3 drip tip / top cap è 2 top cap / vassoio), un set cumpletu di viti di ricambio in acciaio inox (4 pezzi), un drip Delrin neru. - punta cabochon è una chjave Allen.

Sfurtunatamente, nisuna struzzione, chì significa chì in uni pochi di mesi, stu materiale interessante ùn puderà più esse vendutu cum'è in Auropa, peccatu...

U pacchettu di Oumier Monkey King

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di cunfigurazione di prova: Ok per una tasca interna di a giacca (senza deformazioni)
  • Facile smantellamentu è pulizia: Facile ma richiede spaziu di travagliu
  • Impianti di riempimentu: Facile, ancu stà in strada
  • Facilità di cambià i resistori: Facile ma richiede un spaziu di travagliu per ùn perde nunda
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Ci vole un pocu di juggling, ma hè fattibile.
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante e teste, descrizzioni di e situazioni in quale sò accaduti:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Moltu piacevule à vape, paràmetri assai efficaci è una resa assai bona di sapori.

Nisun riscaldamentu notevolmente fastidiosu à 0,7 è 0,5Ω è micca assai disturbante, à dì a verità, à 0,3Ω à putenzi nurmali.

U vape, si pò calà, per u tabacco per esempiu, senza chì si senti dispiacevule nantu à u materiale, in chain-vape per esempiu. Hè apprezzabile per nutà da a trasparenza u statu di e bobine, ancu a quantità di sucu chì resta prima di u colpu seccu dispiacevule. Un puntu più bonu in favore di questu ato per i novi à u dripper.

L'anti-projezzione faci u so travagliu bè è se ùn trapassa micca a dosa di u sucu, l'ato ùn fughje micca. Per u trasportu, preferite sempre chjude i flussi d'aria.

A ricaricà da a punta di goccia hè pussibule, hè tuttu bè. A pruduzzione di vapore hè in puntu. Ci hè un pocu notevule si stringhje u flussu di l'aria è tira forte, ma pensu chì hè u lottu di parechji atomisers. S'ellu ùn era micca per a fragilità di a so campana è u fattu chì ùn ci hè micca un rimpiazzamentu programatu, l'aghju pigliatu in u mo ghjornu per campà a mo vita nomade. Ma, per u mumentu, l'aghju priservatu, ùn mi appartene micca... ancora. 😉 

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Electro o meccanica (in diam. 22), secondu a vostra assemblea
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Description de la configuration de test utilisée : QC 0,3 Ω Istick 100 W – Lavabox DNA 200 et Mini volt, DC 0,54 Ω et 0,7 Ω
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Open bar, decide. Doppia bobina obbligatoria

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.6 / 5 4.6 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

 

Postu di umore di u criticu

Una cosa assai bona di avè avutu in manu è nantu à una bona scatula, stu dripper originale.

U so Top Ato hè meritatu in vista di u so prezzu, assai drippers assai più caru ùn ghjunghjenu micca à u garbu !

À u risicu di ripetiri, cunfirmà chì serà un assai bonu ato per cumincià à goccia è vogliu rassicurà i cunnisciuti: datu u so prezzu, ùn esitò à urdinà unu, ùn vi scurdate micca chì forse hè digià un cullezzione! Se u fabricatore ùn cambia micca u so imballaggio, ùn saria micca surprisante se l'impurtazioni si fermanu per ellu è per noi.

À u nostru livellu, l'alertemu per ch'elli ponu rinvià l'infurmazioni è hè cù a certezza chì quella di a prova serà a meia à pocu pressu, chì ti ringraziu per a vostra lettura paziente è ch'aghju finitu un tabacco in sta scimmia. , chì hè decisamente reale.

Felice vaping,

A bientôt.

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

58 anni, carpentiere, 35 anni di tabacco firmatu mortu u mo primu ghjornu di vaping, u 26 di dicembre di u 2013, nantu à un e-Vod. Vape a maiò parte di u tempu in un mecha / dripper è fà i mo succhi ... grazia à a preparazione di i prufessi.