IN BREVE:
Melo 5 di Eleaf
Melo 5 di Eleaf

Melo 5 di Eleaf

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: https://www.sourcemore.com/eleaf-melo-5-vape-atomizer.html
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu : 22.33 € ==>16.73 cù u codice MELO5 !
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Entry-level (da 1 à 35 €)
  • Tipu di atomizzatore: Clearomizer
  • Numero di resistori permessi: 1
  • Tipu di bobina: Pruprietà Non-Rebuildable, Proprietary Non-Rebuildable Temperature Control
  • Tipu di mèche supportate: Cuttuni
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 4

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Adupratu cù un cognome chì ricorda u film in lacrime o u libru russu induve tutti i parsunaghji mori à a fine, u Melo hè quantunque una grande fonte di gioia per i so utilizatori è per a cumpagnia chì u fabrica : Eleaf.

Dunque, pudemu raghjuntà chì tutte e versioni precedenti eranu best-sellers chì anu fattu ancu di più per a diffusione di l'attitudine di vaping chì u nostru Ministru di l'Interior per u putere di compra di l'oculisti...  

Inoltre, hè normale di guardà ansiosu sta nova versione, V5, di stu standard de facto è vede se a qualità di a saga di a famiglia hè rispettata è se l'ultima aghjunta porta abbastanza novità per distingue da i so antenati.

Prima di tuttu, pudemu avvistà chì u prezzu ferma sustancialmente u listessu. Eleaf si ferma à a so maghjina, chì hè inexorablemente ligata à u livellu di l'ingressu è travaglia per occupà u nichu in una pusizioni dominante mentre elevendu u livellu di qualità di tutta a so pruduzzione. 

Sempre volendu sopra l'ughjettu è uni pochi di caratteristiche tecniche, avemu capitu chì questu hè assai più cà una semplice evoluzione o versione in autopilot. I novità sò numerosi è particularmente ghjudiziu. Prima ancu apre a scatula, saliva in anticipu. 

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 28.8 cù u pyrex più largu.
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent et sans tenir compte de la longueur du raccordement : 42.9
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 65.4
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Pyrex, Silicone
  • Tipu di Fattore di Forma: Nautilus
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 5
  • Numero di fili: 4
  • Qualità di u filu: bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 7
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Bona
  • Posizioni di l'O-ring: Cunnessione Drip-tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizzabile: 4.
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u Vapelier in quantu à i sentimenti di qualità: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

Esteticamente, u Melo 5 ci invita à u spettaculu affirmannu a so trasfurmazioni.

Ùn ci hè più evidenza goffa, quì simu in un disignu di guerrieru chì pare furiosamente cum'è una torre di scacchi. Più grossu chè u so predecessore, si libera da a so linea universale cù un top-cap merlat di u più bellu effettu, una basa di 25 mm di diametru chì dà una formidable basa à a macchina è sopratuttu un pyrex panciutu chì circonda una spirale di silicone supposta. per assorbisce i scossa in casu di una caduta, una battaglia campata cù a vostra suocera o un attaccu nucleare.

Soprattuttu, pudemu vede un effettu di stile chì dà un veru grossu à l'atomizer. Spessore stilisticu dunque postu chì a qualità percepita face un grande saltu in avanti, ma solu u grossu postu chì u diametru di l'atomizzatore in questu locu precisu flirta sempre cù 29 mm... 

U pesu hè mediu ... altu è u Melo 5 hè un bellu zitellu, in ogni modu.

A finitura hà fattu alcuni avanzi notevuli. Ancu s'è u Melo 4 facia digià abbastanza bè in questa zona, u Melo 5 hè ancu megliu è prumette una bona affidabilità in u tempu. I filamenti sò eccellenti, i articuli parevanu fà u so travagliu bè senza lagnà di u travagliu è l'anellu di u flussu di l'aire gira senza bisognu di un clip d'alligatore o una retroexcavatrice per spustà.

A basa hà una bella solidità percepita è accumpagna a vostra resistenza senza fuss più facilmente chì questu l'ultime prole Melo hà una cinematica particulare chì avemu da detaglià più tardi è chì permette un cambiamentu di resistenza à a mosca, ancu s'è u tank hè pienu! 

Per finisce cù stu capitulu di e caratteristiche generali, mi ferma à revelà à voi tutta l'intelligenza di Eleaf chì, ancu s'ellu prupone novi bobine per u Melo 5, hà assicuratu a so cumpatibilità cù tutte e bobine EC esistenti in a gamma. Qualcosa per fà piacè à quelli chì esitavanu à fà u passu, lamentendu amaramente d'avè acquistatu 3000 resistenze in anticipu per u Melo 4...

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Innò, un flush mount pò esse garantitu solu per un aghjustamentu di u terminal pusitivu di a bateria o di u mod nantu à quale serà stallatu.
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Area massima di regulazione di l'aria pussibule: 26mm²
  • Diametru minimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 0
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Da quì sottu è apprufittannu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di caminetto
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Normale

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

Ancu s'ellu hà digià mostratu funziunalità novi assai interessanti vistu sopra, cum'è a famosa prutezzione di silicone, a cumpatibilità retroattiva è un'estetica chì hè infine in sintonia cù i tempi, hè in termini di caratteristiche funziunali chì u Melo 5 si distingue u più, micca solu da u so. antenati ma ancu da a cumpetizione. Vede invece: 

Prima di tuttu, Eleaf ci porta dui novi resistori di maglia. U primu hè calibratu intornu à 0.15Ω è si cura di purtà da 30 à 80W per u piacè di i vostri vicini vapofobi chì respiranu longu sospiru à a vista di a minima voluta chì vene da u vostru balcone. Quì, hè un'arma di deterrente massiva chì scenderà da u nuvulu cum'è a centrale elettrica di Blaye à mezu à una onda di calore. 

U sicondu hè più sàviu calibratu nantu à 0.60Ω è apre a strada à un vape più sàviu, più ponderatu, chì passerà dolcemente da 15 à 30W per i mumenti "savori" piuttostu cà "vapore". È hè quì chì avemu a seconda novità di u Melo.

En effet, le clearomiseur a été conçu pour fonctionner à la fois en DL avec un afflux d'air substantiel et une résistance de faible valeur, celle de 0.15Ω, qu'en MTL ou la résistance en 0.60Ω fera des miracles associés à un flux d'air serré. Per permette stu grande gap, Eleaf hà dotatu u so atomizzatore cun un flussu d'aria di geometria variabile: avete una luce di tippu ciclope di 1cm per 2mm chì strofina e spalle cù una luce tonda di 2mm di diametru è ancu una ultima di circa 1mm di diametru. Cusì, o pudete apre tuttu largu è quì, e gioia di u grande vape sò i vostri, o pudete cundannà i ciclopi è sceglie di mantene i dui buchi restanti o ancu l'ultimu. U risultatu hè stupente, a versatilità hè quì è, se ti piace cambià u tipu di vape durante u ghjornu, basta à scambià e bobine è mudificà u flussu d'aria in cunseguenza. L'ovu di Cristòforu Culombu ! 

Semu luntanu da avè finitu stu inventariu in stile Prévert di novi funziunalità in Mélo 5. Infatti, a pussibilità di cambià a vostra resistenza mentre u vostru tank hè pienu hè avà u vostru. Per questu, nisun miraculu, solu un pocu tesoru di l'ingegneria. Infatti, quandu svitate a basa di u cisterna, e valvole metalliche si alzanu automaticamente per chjude l'ingressu di u liquidu di a chimney, impediscendu cusì ogni pussibilità di fuga di liquidu quandu cambia a resistenza.

In listessu modu, quandu u riempimentu, qualchì volta una surgente di qualchì sfurtunata perdita nantu à certi riferimenti, vi tuccherà à elevà u top-cap mentre sliding it. L'azzione d'elevazione face ancu chjude l'accessu à u liquidu, assicurendu cusì una perfetta sigillatura. È ùn hè micca tuttu. Eleaf hà pigliatu l'uppurtunità di aghjurnà u so foru di riempimentu equipendulu cù una tappa di silicone appena divisa in u centru. Cusì, hè simplice quant'è prima di pusà u vostru dropper à traversu u slot è cusì evite ogni reflux di e-liquid nantu à u top-cap.

In corta è per una rivista rapida, u Melo 5 faci assai megliu cà u so predecessore in termini di funziunalità. Nisuna rivoluzione ma chjavi evolutivi precisi è sensu cumunu chì aumentanu assai l'esistenza di una nova versione.

 

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu d'attache di punta di goccia: solu 510
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Medium
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

U drip-tip hà un meritu, deve esse furnitu in a cunfigurazione. Altrimenti, questu ùn hè micca induve Eleaf hà fattu u più sforzu. Cunnessione 510 tradiziunale chì vi permetterà di rimpiazzà cù a bocca di a vostra scelta, lunghezza media, diametru di output 10mm è materiale plasticu, basicu ma pruvucatu.

A superficia hè pocu rugosa. Senza esse particularmente dispiacevule in bocca, mostra dunque una texture chì alcuni piacerà è altri micca. 

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Iè
  • U manuale hè comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Iè
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Iè

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

L'imballu hè tipicamente ancoratu in l'ADN di a marca. Truvemu dunque u cartone biancu omnipresente cù u stemma di u fabricatore, qualchì infurmazione di basa à l'esternu è, ind'u scatula, truvamu u Melo 5 è un saccu abbastanza cumpletu di pezzi di ricambio, cumpresu principalmente sigilli è coperchi di silicone di ricambio per u portu di riempimentu.

Aghjunghjite, per una bona misura, chì l'atomizzatore ghjunghjite armatu cù a resistenza in 0.60Ω è chì una resistenza in 0.15Ω hè furnita in più, per avè un pannellu di e diverse forme di vape offerti da u dispusitivu.

Un picculu prublema però : apprezzeremu a prisenza di un pyrex di ricambio ma questu ùn hè micca dotatu di a spirale di silicone. Un picculu muvimentu di avarizia micca degne di a marca chì pesa un pocu nantu à a gioia sperimentata finu à quì.

Cunsulemu cun un manuale d'usu multilingue chì ùn si scurda micca di a lingua di Molière è chì a parla, a me fede, cù abbastanza seriu da ùn sbuccà à ride. 

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di a cunfigurazione di prova: Ok per una tasca laterale di jeans (senza discomfort)
  • Facile smantellamentu è pulizia: Super simplice, ancu cecu in u bughju!
  • Impianti di riempimentu: Super faciule, ancu cecu in u bughju!
  • Facile à cambià i resistori: Super simplice, ancu cecu in u bughju!
  • Hè pussibule aduprà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di E-Juice? Iè perfettamente
  • Ci sò stati perdite dopu un ghjornu di usu? Innò

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Dopu avè vistu tutte e novità chì Eleaf ci presenta cù u so novu cavallu di travagliu, avemu sempre à pruvà l'essenziali: l'impressioni di vape:

Cù a resistenza di maglia 0.15Ω è una ventilazione larga, finisci cun un mischju ideale trà a qualità di a restituzione di u gustu è u voluminu di vapore. U gustu hè omnipresente è, ancu s'ellu ùn pò micca cumpete cù clearomizers MTL di u gustu, cum'è l'Innokin Zénith, apprufittassi di a larga superficia di riscaldamentu di a rete per saturate i sapori è si permette di mantene u dragee altu. o ancu atomizers reconstructable, in termini di rendering. U vapore hè abbundante, assai biancu, assai texturizatu è aghjunghje un grossu in bocca chì accumpagna perfettamente a precisione di i sapori. 

Questu à u costu di, l'avete indovinatu, un cunsumu fluidu abbastanza impressiunanti. 

Cù a resistenza in 0.60Ω è un flussu d'aria trà assai strettu è semi-apertu, u Melo 5 si cumporta ancu bè per un risultatu necessariamente sfarente. I sapori diventanu più chjaru piacevule, u voluminu di vapore torna à u normale è u cunsumu cala. Nunda ma assai logicu dopu tuttu. A qualità generale hè però sempre presente è cunvene largamente à i fan di MTL o ancu i fan di flussi aerei un pocu restrittivi.

Tuttavia, aghju nutatu chì Eleaf spinge un pocu l'envelope annunziendu 80W massimu in u primu casu. Pensu chì u puntu dolce hè più intornu à 45/55W. Al di là di questu, a resistenza mantene ma u calore diventa invasivu è ùn pò micca serve certi e-liquidi delicati. In u casu di a resistenza digitata MTL, ci vole a scumessa di 15 / 30W, secondu u flussu d'aria chì vi permette.

Una piccula nota utile: u fabricatore ricumandemu l'usu di e-liquids in 50/50 PG / VG per u Melo 5. Pruvate cù un liquidu in 30/70 è si passa senza prublema. In 100% VG, funziona sè ùn site micca troppu avidità nantu à u putere è a catena-vaping, ma sentimu chjaramente chì ghjunghjemu à i limiti di l'atomizzatore quì. Di sicuru, cù a più alta resistenza, hè megliu astentu in tuttu. 

U Melo 5 funziona meravigliosamente è cumpiendu u so rolu sia in quantu à a restituzione di u gustu è a texture di vapore. Hà a decenza di ùn avè micca bisognu di pannolini perchè, più di trè ghjorni di teste, nisuna filtrazione hà annebbiatu a stampa. In ocasu, una minuscula goccia pò scappà da i buchi d'aria, ma questu hè più un pruduttu di condensazione à alta temperatura cà una fuga di u tank. 

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Un mod elettronicu 100W chì accetta atomizzatori di 25 mm di diametru
  • Cù quale tipu d'e-liquid hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Ùn ricumandemu micca per liquidi 100% VG
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: Melo 5 + Tesla Wye + Liquidi in 50/50, 70/30 è 100% VG
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Un mod scuru cù forme ligeramente turmentate per accumpagnà u disignu di u Melo

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.7 / 5 4.7 fora di 5 stelle

Postu di umore di u criticu

Scatola piena! Ùn solu Eleaf ci stupisce cù u so novu fattore di forma, ma, in più, porta un numeru stupente di funzioni novi per cm²! Per dì chì u Melo 5 hè un successu hè dunque una platitude. Hè megliu cà questu, hà sappiutu prufittà di a qualità di u Melo 4 mentre portanu mudificazioni impressiunanti per fà a saga ancu più qualitativa. Tuttu per un prezzu dolce cum'è un soffiu di Five Pawns! 

Top Ato de rigueur, ben meritatu per questu "picculu grande atomizzatore" chì hà ancu parechji anni di vendita riescita davanti à ellu !

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !