IN BREVE:
Limitless Sub Ohm Tank di Ijoy
Limitless Sub Ohm Tank di Ijoy

Limitless Sub Ohm Tank di Ijoy

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Happe fumu
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: menu di 30 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Livellu d'entrata (da 1 à 35 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Clearomizer
  • Numero di resistori permessi: 2
  • Tipu di resistori: Proprietaria non-rebuildable
  • Tipu di mèche supportate: Cuttuni
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 2

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Surfing nant'à u successu cummerciale è tecnicu di u Limitless RDTA Plus, Ijoy ci prupone un Tank Sub-ohm, assai sfarente però postu chì hè un clearomizer è scappa u spiritu esteticu di a marca. L'obiettivu di stu clearomizer hè chjaramente u vaper chì piace l'abbundanti nuvole è i disegni aria chì vanu in manu.

Per questu, u Limitless offre resistori proprietarii interessanti in quantu riproducenu in modu identicu una piastra ricustruibile à doppia bobina, dotata di duie bobine chì parenu esse in kanthal è alimentate da u cuttuni organicu. Queste resistenze sò avvitate nantu à u fondu di u fondu è ponu esse compru in gruppi di trè per circa quinze euru. Ùn hè micca prezzu, ma ogni volta avete un novu bordu. 

Vendutu à menu di 30 € (prezzu generalmente osservatu), u Limitless hè dunque parte di una linea di clearos putenti è di grandi generatori di vapore. Cù un diametru imponente di 25 mm, hè quasi altu quant'è largu è cuntene 2ml di sucu. Semu dunque più nantu à un clearo-dripper di tank chè nantu à un clearomizer d'alta autonomia.

U cuncettu hè interessante, micca necessariamente innovativu postu chì avemu digià trovu stu tipu di resistenza-piastra nantu à altri atomizers (dripper Subdrip per esempiu) è prumetti una bella restituzione savurosa è un clima nuvoloso. 

Avà vede s'ellu si mantene a prumessa.

ijoy-limitless-sub-ohm-tank-eclate-1

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 25
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur de la connexion : 28
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 31
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Delrin, Pyrex
  • Tipu di fattore di forma: Kayfun / Russian
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 6
  • Numero di fili: 7
  • Qualità di u filu: bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 6
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 2
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

U Limitless hà una bella faccia chubby per via di a so corrispondenza di diametru / altezza quasi uguale à 3mm, avvicinandu cusì più di un dripper di vetru chè un veru clearomizer "tradiziunale". Quì cumincianu è fermanu i capricci di l'uriginale perchè, per u restu, simu di fronte à un fisicu bellu ma micca veramente innovativu.

I pezzi di metallu sò fatti d'acciaio inox, u tank hè fattu di pyrex è ùn beneficia micca di una prutezzione particulare in casu di caduta. Un pyrex di ricambio hè furnitu in a scatula solu in casu, ma vi cunsigliu assai di utilizà un anellu di silicone se u portate in u viaghju. A parte drip-tip hè in delrin è hà, in più di a bocca, una piastra chì hè avvitata nantu à u top-cap. Hè sta parte chì vi sguassate per riempie rapidamente l'atomizzatore, a capacità hè limitata à 2ml. Un adattatore d'acciaio 510 hè ancu furnitu per permette di utilizà u drip-tip di a vostra scelta. U diametru à l'outlet di a campana hè di 8.2 mm, chì pare abbastanza còmode cunsiderendu a lente nuvola di u clearomizer.

U top-cap include a cima di a campana chì hè avvitata nantu à a resistenza è per quessa opera a junction in modu chì u sistema hè cumpletu è prontu à uperà. 

ijoy-limitless-sub-ohm-tank-eclate-2

Dintra u tank, dunque, pudemu vede a famosa resistenza, assai simili à una camera di evaporazione normale, chì occupa a maiò parte di u spaziu. Quattru culonni d'acciaio furnisce un cumplementu esteticu, duie d'elli cumprese incisioni chì stipulanu a marca è u nome di u pruduttu.

U tappu di fondu hè abbastanza tradiziunale è hà e prese d'aria necessarie senza alcuna regulazione. Quì, hè aereo, puntu. Una croce X à a basa permette una bona presa di l'ughjettu per u dismantling.

U pin pusitivu, gold-plated, non-ajustable, hè assai protruding cumparatu à a parte negativa di u connector. L'associu cù un mod chì u pin hè nantu à a primavera hè dunque quasi ubligatoriu. Ancu in questu casu, u Limitless pari difficiuli di chjappà in certi modi (ex: Reuleaux) è hè necessariu di forza un pocu per chì u filu s'impegna. Ancu s'è riescimu à fà tuttu u listessu, mi pare sta scelta abbastanza strana, chì mi cunsidereghja esse un picculu errore di disignu.

L'assemblea, u machining è a finitura di l'assemblea sò assai curretti per u prezzu è, se salvemu a mancanza di prutezzione di u pyrex, dà l'impressione di pudè cuntà cù u tempu. 

Ci sò duie resistenze, una in 0.3Ω data per u funziunamentu trà 40 è 80W è l'altra in 0.6Ω, calibrata per 20/40W. Sò dunque presentati cum'è veri vassoi custituiti da duie bobine cù spire distanziate muntate in cuttuni, chì chjude quattru buchi per piglià liquidu di 3 mm di diametru ognuna, chì parenu bè dimensionatu per ghjunghje sin'à e putenzi citati senza seccu. Tuttu apparentemente muntatu nantu à una culla di ceramica.

ijoy-limitless-sub-ohm-resistance-tank-1

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Innò, un flush mount pò esse garantitu solu per un aghjustamentu di u terminal pusitivu di a bateria o di u mod nantu à quale serà stallatu.
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, ma solu solu
  • Diametru massimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: –
  • Diametru minimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: –
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Da quì sottu è apprufittannu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di campana
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Normale

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

Inevitabbilmente, postu chì u flussu di l'aria ùn hè micca regulabile, hè difficiule d'intervene nantu à e resistenze, salvu forse, per esse bè à cuntorsioni, per cambià u cuttuni, e funziunalità sò dunque micca assai sviluppati nantu à u Limitless .

Tuttavia, ci hè unu chì chjappà l'ochju da u primu puff. Infatti, i resistori sò dotati d'un LED rossu chì s'allume appena l'interruttore hè pressatu è chì a so intensità varieghja secondu a putenza. Allora hè per quessa u famosu chip integratu ... Hè fantasticu, avemu a luce, tuttu ciò chì manca hè u sonu. Chì ci hè un battitu elettro chì scappa da l'atomizzatore ogni volta chì vape ? Un gadget totalmente inutile, dunque, salvu forse per impressionà un vaper per dui minuti. È sopratuttu un costu di pruduzzione chì u fabricatore puderia facilmente fà senza è calà u prezzu di i resistori. 

In più di questu, vitemu a resistenza, l'avemu prima cù liquidu, chjudemu u top-cap, riempiemu è vape! Nunda hè più faciule. Questu ùn hè micca frustrante per tuttu ciò chì, l'atomizzatore face u minimu di l'unione desiderata, ma facendu bè.

ijoy-limitless-sub-ohm-resistance-tank-2

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu di attache di u drip-tip: Pruprietà ma passa à 510 attraversu un adattatore furnitu
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Cortu
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

U drip-tip hè dunque in delrin è appoghja nantu à una piastra svitabile chì hè sguassata per u riempimentu. A qualità di l'inseme hè bona, a bocca hè piacevule in bocca, abbastanza corta è u so diametru internu chì currisponde à u diametru di a campana evita ogni fastidiu in u sviluppu di u vapore.

Per l'altri, ci hè una bella piastra d'acciaio, dotata di un slot 510 per utilizà u drip-tip di a vostra scelta, chì vitti direttamente nantu à u top-cap. In questu casu, hè ella chì serà unscrewed per u riempimentu.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Pò fà megliu
  • Presenza di un manuale d'usu ? Innò
  • Hè u manuale comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Innò
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Innò

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 1.5 / 5 1.5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

A scatula hè tipica di a marca. Verdi è decoratu cù frise bianche, un tunnel di cartone, chì porta i nomi è una rasa nantu à l'atomizzatore, avvolge una scatula plastica chì cuntene : l'atomizzatore stessu, un pyrex di riserva, duie resistenze (una in 0.3Ω è una in 0.6Ω) cum'è cum'è l'adattatore 510. 

Amparamu, leghjendu a parte posteriore di a scatula, chì ci hè una aghjurnazione chì permette di passà a capacità di l'atomizzatore in 6ml, pyrex di culore opzionale è viti di titaniu di culore opzionale (perchè fà chì ùn vecu nunda nantu à l'ato chì necessitanu viti? ). Parechje opzioni per a persunalizazione cusì avete da truvà è dopu acquistà separatamente. Trovu questu un pocu di vergogna, soprattuttu chì a scatula furnita ùn include micca a fornitura di sigilli di ricambio chì mi avissiru parsu più interessante di viti di titaniu culurite chì a so funzione mi scappa cumplettamente è chì, in ogni casu, ùn sò micca furnite. ..

Nisuna struzzione nè, nè più in francese chè in inglese o in cinese… Ijoy hà cusì evitatu i prublemi di a traduzzione di Googlesque ma ci impedisce ancu di amparà troppu nantu à u so atomizer. A data, una tale assenza ùn hè micca scusable, i media sò, cum'è sapemu, assai inclinati à scrutinizà u minimu fallimentu di i nostri sistemi per discredità. Avvertimenti cum'è: "Ùn esse micca usatu da quelli chì anu ancu mette e so batterie in a so sacchetta cù e so chjave" o "evitate d'utilizà se cunfundite un mod è un accenditore" o "evitate di mette in u cigaru più liggeru da a vostra vittura" ùn saria micca. dubbitu hè statu necessariu... 😉

ijoy-limited-sub-ohm-tank-pack

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di a cunfigurazione di prova: Ok per una tasca di giacca esterna (senza deformazioni)
  • Facile disassemblamentu è pulizia: Facile, ancu stendu in a strada, cù un tissutu simplice
  • Impianti di riempimentu: Facile, ancu stà in strada
  • Facilità di cambià i resistori: Facile, ma richiede sviutà l'atomizzatore
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 4.2 / 5 4.2 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Sì eccettu u deliriu visuale wizzzzzz tutale di u LED chì si accende è e scelte false opzionali, simu di fronte à un atomizzatore chì a so resa hè abbastanza notevuli. 

In verità, ùn ci hè micca ingannu nantu à e merchenzie. U dispusitivu genera un vapore di tutti i diavuli è e resistenze mantene a carica perfettamente in u putere. À 80W nantu à u resistore 0.3Ω, u rendering hè assai densu, u vapore abbundante è i sapori sò ben restaurati. Nisun colpu seccu o perdite, l'ato hè assai sanu nantu à questu puntu. L'evacuazione calorica funziona bè, l'ato ùn si calienta eccessivamente è sopratuttu, u vapore ferma à una temperatura normale, ancu in chain-vaping. 

Nantu à a resistenza in 0.6Ω, si finisce cù una vape assai furnita, prubabilmente un pocu più misurata, ma chì ferma quantunque assai generosa.

Aghju nutatu un riscaldamentu quasi immediatu, senza effettu diesel quì, favurèvule à una vape indisturbata. U flussu di l'aire fissu ùn pone micca prublema, hè ben dimensionatu è permette a pruduzzione di vapore prevista è u cooling currettu.

U Limitless accetta ogni tipu di liquidu, ancu i più carichi in VG è riproduce abbastanza bè a vape di un rebuildable muntatu in sub-ohm. Ùn simu micca nantu à a qualità di rendere di un bon dripper, ma hè sempre assai accettabile cum'è equipaggiu di muvimentu cù una riserva chjuca è ùn esige micca intervenzione manuale cumplessa per fà assemblee. 

A prumessa hè dunque largamente mantenuta in termini di rendering è facilità d'usu.

Avemu nutatu, cum'è puderemu imaginate, chì u cunsumu hè à cuncurrenza è serà difficiule di durà più di un quartu d'ora cù un tank pienu. Ma hè a regula di u ghjocu per stu tipu d'ato, l'aficionados a cunnosci bè. Forse l'aghjurnamentu di 6ml migliurà e cose nantu à questu puntu?

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Un electrobox chì accoglie atos di grande diametru è trasmette finu à 80W
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Descrizione della configurazione di prova utilizzata: Hexohm V3, Reuleaux, Liquidi in 20/80 e 100% VG
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: A vostra scelta ...

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.4 / 5 4.4 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

 

Postu di umore di u criticu

Eccu un bonu clearomizer sub-ohm chì ùn usurpa micca u so nome. Picculu, praticu, cù un risultatu assai cunvincente, faciule da riempie è aduprà ogni ghjornu, evita tutte e trappule di stu tipu d'atomizzatore cumportendu cum'è un bonu suldatu di u vape.

U prezzu di l'accessu ùn hè micca assai altu in termini assoluti, ma l'imballu face un impasse imperdonabile à questu livellu nantu à l'offerta di sigilli di ricambio è u prezzu di i resistori puderia dissuarà certi vapers.

L'ultimu difettu hè, sicuru, a vulgarità di stu led inutile chì vi farà passà per ciò chì ùn site micca. Peccatu perchè per u restu, u Limitless Sub-Ohm Tank si difende assai bè in a so categuria.

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !