IN BREVE:
LEVAPELIER.COM AWARDS: I Vincitori 2016
LEVAPELIER.COM AWARDS: I Vincitori 2016

LEVAPELIER.COM AWARDS: I Vincitori 2016

È quì hè, a festa vapevent finita cù a presentazione di i PREMI LEVAPELIER.COM.

Per tutti quelli di voi chì ùn anu pussutu assistisce à u live, renderemu tutti i video dispunibuli assai prestu...

Per u record, tuttu u prucessu di selezzione hè accadutu da A à Z sott'à u sguardu di Maître Dedieu, Bailli in Parigi, presente da a tappa 1 finu à a cirimonia.

  • Tutti i nominati di e quattru categurie di e-liquidi francesi, sò stati scelti in a categuria TOP JUS di u Vapelier, cum'è rapprisintatu in u nostru Gazzetta speciale francese E-liquids.
  • Per a categuria di u megliu e-liquid straneru presente à u vapevent, una hostess di vapevent hà cullatu i vials di tutti quelli chì vulianu participà in a matina di dumenica 11, durante a dopu meziornu di u stessu ghjornu, e squadre di vapelier anu sceltu i quattru candidati presentati. à l'ottu ghjurati durante a selezzione u luni 12. 
  • A mità di a ghjuria presente rapprisentata, attraversu quattru revisori indipendenti, a cumunità vape francese. 
  • L'altra mità di a ghjuria hè statu attiratu trà l'espositori di u Vapevent (sottu u sguardu di u bailiff), cù a sola cundizione, ùn esse numinatu.
  • Tutte e degustazioni sò state realizate bottiglie anonimate Bastu nantu à fiale nominate sigillate, sottu a tutela di u bailiff.
  • Tutti e degustazioni sò state realizate nantu à i stessi atomizzatori (gocciolatori orientati à l'aroma), in una sola bobina, cù u listessu tipu di resistenza, è u stessu capillare..
  • Tutti i fogli di partitura, firmatu da i membri di a ghjuria, sò stati posti in sequestration cù a ditta di bailiff associati Cherky è Virgot, chì hà ancu u stabilimentu.
  • U schedariu digitale chì cuntene a presentazione hè statu arregistratu sottu l'ochji di u maestru Dedieu, prima di esse mandatu da u so intermediari, in persona à a gestione tecnica di u vapevent.

 

Nimu, assolutamente nimu, finu à l'ultimu mumentu, ùn pudia predice quale vincerà i LEVAPELIER.COM AWARDS.

Una volta grazie à vapevent per avè accoltu sta prima francese !

Eccu a lista di i vincitori per u 2016:

 

premii supremi-2016

vapevent-201609-001

Da manca à diritta, Xavier è Olivier Martzel, rispettivamente Chief Flavourist è Direttore Industriale di Alfaliquid, felicitazioni !

levapelier_awards-201609-003

verde

 

rianimatore-awards-2016

Mikael-awards-2016

U Liquide francese morde u so trofeu cù i denti pieni (Bravo Mickaël) ! (Ringraziemu i nostri amichi per Ecig Mag per sta foto! Ella hè superba!)

 

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore