IN BREVE:
Fughe di l'atomizzatore!
Fughe di l'atomizzatore!

Fughe di l'atomizzatore!

Fughe di l'atomizzatore!

 

Avemu da distingue trè tippi diffirenti di fughe nantu à un atomizzatore:

  1. U più cumuni hè quellu chì inunda i nostri jeans quandu si riempie.
  2. Quellu chì sviutata u tank quandu l'atomizer hè inattivu, pusatu nantu à a tavula.
  3. Dopu, ci hè u più viziosu, chì ùn vedemu micca subitu è ​​chì ci mette i diti quandu vapemu.

Infine, avemu qualchì volta un segnu distintivu chì annuncia a scappata, hè u gurgling chì si sente à ogni aspirazione, un segnu di resistenza ingorgata.

Ma prima di parlà di queste diverse fughe, hè impurtante di capiscenu u principiu di pressione è di depressione chì hè esercitata in un atomizzatore. Per questu, un esperimentu simplice aiuterà à capisce megliu u prublema di fughe, attraversu un eserciziu truvatu in a reta (riferimentu: http://phymain.unisciel.fr/leau-est-arretee-par-le-papier/ ) è faciule fà.

 

Pour l'acqua in un vetru (micca necessariamente à u brim).

Fughe di l'atomizzatore!

Pone una cartolina nantu à a cima, mantenela fermamente contru l'apertura è inverte delicatamente u vetru.
Liberate delicatamente a cartolina: ferma "attaccata" contr'à u vetru è l'acqua ùn scorri micca.

Fughe di l'atomizzatore!

SPIEGAZIONI:

A pressione atmosferica mantene a carta inseme.

Se u vetru hè chinu finu à u brim prima di vultà, cuntene solu acqua. Hè tandu a prissioni di l'acqua chì hè esercitata nantu à a faccia suprana di a carta mentre a so faccia inferiore hè sottumessa à a pressione di l'aria atmosferica.

A prissioni atmosferica hè di circa 1000 hPa è currisponde à a prissioni esercitata da una culonna d'acqua alta 10 m. Siccomu a prissioni atmosferica hè più altu ch'è a prissioni di l'acqua in u vetru, si capisce perchè a carta hè sottumessa à una forza di prissioni risultante diretta in sopra chì a mantene "stuck" contru à u bordu di u vetru.

Se u vetru ùn hè micca pienu d'acqua prima di esse sbattutu, cuntene acqua è aria. A pressione esercitata nantu à a faccia suprana di a carta hè tandu uguale à a pressione esercitata da l'acqua aumentata da a pressione di l'aria chjusa in u vetru. A pressione di l'aria in u vetru hè più bassu di a pressione atmosferica perchè a cartolina hè in generale un pocu curvatu versu l'esternu, o perchè l'esperimentu hà riesciutu à lascià un pocu d'acqua (questu hè una materia di abilità sperimentale). A pressione nantu à a faccia superiore diminuisce allora abbastanza per a pressione atmosferica esercitata nantu à a so altra faccia per esse abbastanza per mantene a carta equilibrata contr'à u vetru.

 

REMARQUES:

A cartolina in realtà serve solu per impedisce a rottura di a superficia di l'acqua. In u casu di una pipetta utilizata in a chimica, a superficia più bassa di l'acqua hè abbastanza chjuca per ùn rompe micca: u liquidu ùn scorri spontaneamente.

Pudemu dunque, in l'esperimentu previ, rimpiazzà a cartolina cù tulle fine chì impedisce a superficia di l'acqua di rompe. Appena a superficia di l'acqua hè rotta, l'aria pò entra in l'acqua è causanu u flussu da u vetru.

  

Se schematizemu un atomizzatore è se tracemu un parallelu cù questa sperienza includendu novi elementi per paragunà è paragunà questi setti, avemu da capisce megliu u nostru prublema. Vale à dì: e nostre fughe.

Fughe di l'atomizzatore!

Eccu l'esperienza di u vetru à quale avemu aghjustatu nantu à stu diagramma, un capu cum'è "top cap".

Fughe di l'atomizzatore!

Dentru u vetru, inserimu un elementu, cù dui buchi chjuchi bluccati da uva, chì cuntene solu vacuum. Questu rapprisenta a camera d'evaporazione (viota) è u capillare (wadding). In u centru di u cartone, avemu fattu un pirtusu più chjucu di u diametru di stu novu elementu per schematizà u flussu di l'aire.

Fughe di l'atomizzatore!

L'ultimu diagramma hè utilizatu per capisce perchè hè impurtante di chjude u flussu di l'aire quandu u capu superiore hè apertu è da quì l'interessu di mantene a foglia da un elementu di supportu chì rapprisenta a basa di l'atomizzatore chì hè avvitata à a tavula.

Avà schematizà l'atomizzatore:

Fughe di l'atomizzatore!

Pigliemu u casu di a fuga più cumuna

  1. Quandu u pienu. Chi succede ?

Quandu sguassate u cappucciu superiore, crea un sbilanciamentu trà l'aria è u liquidu.

Fughe di l'atomizzatore!

A pressione di l'atmosfera essendu più grande di quella di u liquidu, hè imperativu di chjude u flussu di l'aire per mantene una "pressione contr'à" sottu à u tank è mantene un equilibriu per chì u capillare hà una porosità efficace.

Se u flussu di l'aria ùn hè micca chjusu, u pesu di a pressione di l'aria nantu à u liquidu furzà u capillare à sbulicà cù u fluidu senza restrizzioni, postu chì nisuna limitazione (pressione opposta) spinge in a direzzione opposta.

Fughe di l'atomizzatore!

Questa hè una prima fuga chì pò esse facilmente evitata.

Basta chjude u flussu d'aria prima di caccià u tappu superiore per riempie u tank. Altrimenti, certi vechji atomizers (clearomizer o cartomizer), ùn anu micca un anellu per obstruct u flussu di l'aria, a manuvra più simplice hè di chjude cù u to pollice per aiutà à mantene a pressione inversa, prima di apre u tank, riempie è chjude. Quandu a manuvra hè cumpleta, pudete caccià u to pollice.

Un altru scenariu: atomizzatori chì svitanu da a basa per esse pienu. Riempite, avvitate, poi tappate u flussu d'aria prima di rimette u vostru atomizzatore in a direzione ghjusta. Una volta chì u liquidu hè falatu, caccià u to dettu.

 

  1. U vostru atomizzatore sviuta pianu pianu senza toccu, allora chì duvete fà?

Hè pussibule chì u vostru atomizer hà un cattivu segellu, questu pò esse dovutu à un tank cracked, un segellu persu o in mala cundizione. In ogni casu, disturba un pocu l'equilibriu di e forze è u liquidu residuale s'accumula lentamente in a basa di l'atomizzatore è eventualmente sguassate per scappà à traversu l'airhole (o pyrex si questu - questu hè crackatu).

Fughe di l'atomizzatore!

Questu pò esse duvuta à un riempimentu impropriu è à a compressione in a camera chì ùn hà micca stabilitu. Basta à evacuà u sucu in eccesso vaporendu uni pochi di colpi nantu à una putenza più altu, finu à chì u zuccu s'evapora, poi torna à a so putenza di vape classica, prima di ghjunghje à u colpu seccu.

 

  1. A fuga chì ùn vedemu micca subitu è ​​chì ci ferma i diti quandu svapemu.

Hè in generale quellu chì ùn si pò vede chì avvelena u più a nostra vita. Hè principarmenti duvuta à a pusizione di u capillare. Perchè ghjoca un rolu assai impurtante in u trasportu di a circulazione è l'evaporazione di u liquidu, ma deve esse posizionatu ghjudiziosamente per evità a fuga.

Ogni atomizzatore hà u so propiu formatu, è offre una piazza capillare precisa. Ancu s'è stu locu hè diversu nantu à ogni mudellu, u capillare deve però, in TUTTI i mudelli, impedisce u passaghju di u liquidu. Cusì chì u liquidu passa solu à u mumentu di l'aspirazione è l'evaporazione.

Chì succede quandu vapemu?

Fughe di l'atomizzatore!

À u mumentu di l'aspirazione, cambiamu per evaporà u liquidu. À questu tempu, u capillare s'ingorga cù u sucu per cumpensà quellu chì hà vaporizatu. U circuitu di l'aria permette di mantene un certu equilibriu. Perchè ogni atomizzatore deve esse bè "calibratu" (equilibratu) per travaglià bè.

ESEMPIO:

Più u flussu di l'aria hè chjusu, menu aria inalate è più a resistenza duverà esse (1Ω per esempiu) cù una putenza applicata chì serà bassa (15/18W circa).

À u cuntrariu, più u flussu d'aria hè apertu, più aria inalate è più bassa a resistenza duverà esse (0.3Ω per esempiu) cù una putenza applicata chì serà alta (sopra 30W in questu casu specificu).

In questi dui esempii, a quantità di sucu chì serà vaporizzata à u cuntattu cù a resistenza hè diversa.

Aghju attiratu a vostra attenzione à u fattu chì u capillare deve assolutamente chjude tutta l'apertura, perchè s'ellu ùn hè micca u casu, cù ogni aspirazione, vi imbulighjate u cuttuni chì ùn puderà micca vaporizà tuttu u sucu almacenatu.

Fughe di l'atomizzatore!

Cusì, à pocu à pocu, cù ogni aspirazione, u liquidu invadirà delicatamente a piastra di l'atomizzatore, per esse evacuatu dopu è creanu sti fughe residuali.

Hè necessariu di capisce stu funziunamentu glubale bè prima di andà à affruntà u nostru ultimu casu.

 

  1. U gurgling chì avemu intesu cù ogni aspirazione, un segnu di resistenza ingorgata.

Comu spiegatu sopra in l'ultimu esempiu, deve esse un equilibriu di u funziunamentu chì deve esse rispettatu in l'atomizer. Micca solu trà u fluidu è l'atmosfera, ma ancu trà u valore di a resistenza, u putere di vape è l'apertura di i flussi d'aria.

A cumminazzioni perfetta crea una armunia necessaria per proporzione è cumpensà ogni passu.

Sì tutte e articuli di u vostru atomizer sò perfetti, se ùn ci sò micca cracke nantu à u pyrex è se u capillare hè ben posizionatu, ecc ... hè sempre pussibule di finisce cù un gurgling disagradabile. Infatti, secondu u valore di a vostra resistenza, ci sò aghjustamenti da fà.

  • Per un assemblea classica cù una sola resistenza Kanthal, se u so valore hè 0.5Ω, a putenza applicata varieghja in un intervallu (secondu l'apertura di u flussu d'aria), trà 30 è 38W circa. In ogni casu, puderete vape nantu à una putenza di 20W, ma cù ogni aspirazione, una grande quantità di liquidu passà per u capillare in a camera di evaporazione, ma a putenza applicata ùn permetterà micca tuttu stu fluidu di scappà. Un accumulu di sucu stagnarà nantu à a piastra è a resistenza ingorgata finisce per gurgling.

Vaping sottuvalutendu a putenza (paragunatu à a so resistenza), sguassate gradualmente u capillare è a resistenza.

  • À u cuntrariu, se applicate una putenza di 50W, a resistenza si secca rapidamente è crea ciò chì si chjama un colpu seccu (gustu brusgiatu). U vostru cuttuni hè cusì seccu chì i fibri cumincianu à turnà marroni.

Allora attenti à aghjustà u vostru putere secondu a vostra assemblea è u valore di resistenza ottenutu. Se mette 70W à una bobina 1.7Ω, ùn solu ùn vi sperienze l'esperienza dolorosa di u colpu seccu, ma, in più, risicate di mette u vostru cuttuni à u focu! Sè vo vape à 15W cù una doppia bobina cù una resistenza di 0.15Ω, scapperà in ogni locu !!!

U prublema di fughe hè sempre una cosa assai dispiacevule è messy chì pudemu fà facilmente senza, ma ùn hè micca inevitabbile, solu una quistione di equilibriu. Spergu chì stu tutoriale vi aiuterà à risolve parechji prublemi.

Felice Vaping!

 

Sylvie.I

 

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore