IN BREVE:
I Frosted Expressos di l'estate !!! Episodiu 9
I Frosted Expressos di l'estate !!! Episodiu 9

I Frosted Expressos di l'estate !!! Episodiu 9

Per questi Expresso Special Edition per l'estate 2021, avemu decisu di trattassi di noi stessi!

Cusì, hè a Squadra di u Vapelier chì passerà nantu à a parrilla. Cunniscite cusì megliu a squadra di barjots chì vi assicuranu almenu una rivista per ghjornu, ogni ghjornu, per aiutà vi in ​​i vostri acquisti.

Speremu chì vi divertirete à fighjà sti video quant'è avemu risu mentre li filmava !

Bona estate à tutti !!!

 

MARQUOLIVE : Calvu chì pò !

 

 

 

Tempu fà, in una terra di unicorni è elfi, hè natu un zitellu calvo cum'è una bola di bowling, figliolu di u rè è di a regina. Cum'ellu era natu sott'à un alivu, i so parenti anu decisu di chjamàlu Puget© Lesieur©, un nome cumpostu chì era assai di moda à quellu tempu. Alas, u statu civile rifiutò sta scelta perchè, pareva, di una storia scura di marchi registrati. Invece, l'ufficiale amministrativu li dete u primu nome Marque Olive, per rispettà u spiritu di a scelta di a coppia reale è per mantene u so postu.

Da l'alba à u tramontu, u zitellu hà ghjucatu bè cù l'animali di a vasta furesta di u palazzu ma, un bellu ghjornu chì era guasi bughju, u so caminu attraversò quellu di a vile strega Bulotte. L'ultime, fastidiatu da u chirping di u principe, prununzia trè maledizioni nantu à u zitellu. "Ùn cresce micca un capeddu nantu à a testa!". "Cum'è una talpa vi vede!". "Metal chì ascolterai!".

E boni fate s'inclinavanu nantu à a culla di u zitellu, ma ùn pudianu caccià u terribbili pesu. A famiglia duvia partì, cacciata da i citadini spavintati è pigliò a strada di l'esiliu in Avignone.

In quelli tempi remoti, in a grande cità à a cunfluenza di u Rhône è di a Durance, ùn ci era pocu a speranza di studii per un figliolu d’esiliati. Era o CAP de PER (Pont En Ruine) o scola di i Papi. Cum'ellu hà fiascatu in a seccione di muratura di muratura, hà sceltu a seconda suluzione per truvà un travagliu decentu.

Ingressu in l'istituzione venerabile, si spicializava in l'ascolta di e cunfessioni è u rigalu di a seconda vista. Ohimè, i famosi maledizioni li fece fallu i so esami. Infatti, u metallu sbulicò a so audizione è a so miopia significava ch'ellu ùn pudia accede à u sicondu gradu di a seconda vista.

Tandu si spicializava in a levitazione di chitarre elettriche, un cursu menu frequentatu à l’epica è finì brillanti i so studii per esse elettu Papa durante u Cunsigliu di Classe. Pigliò tandu u nome di Marquolive Premier è regnò da u 1543 à u 1543 è mezu. Infatti, stanchi di u so eternu truccu di sospensjoni chitarristica, i sottupapi li tolgavanu a so missione pontificale.

Curagiu è decisu, hà cuminciatu di novu da zero è truvò u so modu in a corsa di vittura. U pudemu vede quì, guidà u so De Dion Bouton 8cv 25cm3, durante u primu Grand Prix di Monaco induve hà finitu brillanti in u locu 145th fora di 37, smashing u record di volta in 19 ghjorni 15 ore è trenta-dui minuti. In verità, a razza hè difficiule quandu unu hè adornatu da una miopia di origine malefica...

Fortunatamente, hà scuntratu a fata Carvounette chì li hà datu u rigalu di Vaping. Allora tutte e maledizioni sò sparite. Porta solu i so occhiali per coqueteria, i so capelli sò diventati grossi è li piace l'ultimu album d'Eminem. In un statu di grazia, s'hè unitu à i ranghi di u Vapelier induve u so pruverbiale bon umore è a so bona natura pontificale facenu meraviglie in u so rolu di Ambasciatore.

Dopu avè mantinutu u so pseudonimu Marquolive per chjappà u nasu à u destinu, u so liquidu preferitu hè Unleaded 98.

Fonte: Wikimerdia

 

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !