IN BREVE:
U rolu chjave di AFNOR per u vaping gratuitu
U rolu chjave di AFNOR per u vaping gratuitu

U rolu chjave di AFNOR per u vaping gratuitu

Dopu à e tante dumande chì avemu ricevutu da i nostri lettori, avemu pensatu chì saria bè di spiegà à tutti u rolu chjave chì AFNOR ghjoca oghje per u vaping gratuitu in Francia.

Prima di tuttu, hè necessariu di ricurdà chì avemu persu a battaglia di u TPD. 
f cette A direttiva europea hè stata votata è hè applicabile in u nostru bellu paese, in ogni mumentu da quì à u 1 di ghjennaghju di u 2016 à u più tardi.

Cumu questu famosu TPD significa a fine di u vaping gratuitu s'ellu hè appiicatu in Francia?

  • U TPD o "Directive Product Tobacco" o "Directive on Tobacco Products" in a nostra bella lingua hè u quadru legale prupostu da a Cummissione Europea ENVI per regulà i prudutti di u tabacco è i so derivati ​​in Europa. Cum'è pazza chì sona, a sigaretta elettronica (perchè l'e-liquidi cuntenenu nicotina è vaping imita u gestu di un fumatore) hè stata inclusa in questa direttiva. Nunda di più si pò fà nantu à questu ...
  • U TPD, s'ellu hè appiicatu à a lettera (cum'è cù i nostri vicini Olandesi), significa chì pudete aduprà solu atomisers calibrati chì cuntenenu 2 ml di e-liquid... atomizers pre-pieni...
    Questa obbligazione sola significa a fine di ogni compra di e-liquidi è di ogni atomizzatore cum'è i cunniscenu ... ti risparmiaraghju l'altri orrori pussibuli attraversu sta direttiva (ci sò decine di altre limitazioni) ... chì ovviamente benefica ... Big Tobacco. Perchè ? Bastamente perchè puderia cusì ripruduce u so mudellu ecunomicu per l'ecosistema di vape (pudete imaginà dumane cumprà un pacchettu di 10 e-cigarettes dispunibuli, ognunu cuntene 2ml di e-liquid impostu ?).

 

Per impedisce à u legislatore francese, per natura disinformatu in u campu di a vape, di applicà u TPD cum'è in l'Olanda, per mancanza d'altri opinioni è cunsiglii, una idea brillanti hè germinata in a mente di Fivape è Aiduce :

  • Pregunte à Afnor per creà una cumissioni "Cigarettes Elettroniche è E-Liquids" chì i so membri, tutti i sperti in u campu, puderanu custruisce un inseme di cunsiglii normativi nantu à ciò chì deve esse un atomizzatore, un mod, ciò chì hè permessu di mette in un e-liquid, nantu à a buttiglia di l'ultime ... ecc ...

 

Chì interessu mi dite ? 

  • Tuttu u scopu di sti standard ùn hè micca di "rotten" a nostra vita di ogni ghjornu, à u cuntrariu, sò opposti da e so definizione è e so specificazioni à a direttiva europea! Claramente, appena pubblicate sti cunsiglii, u legislatore francese hà da pudè capisce chì una e-Cigarette ùn hè sopratuttu micca solu una batteria è un atomisatore ermeticamente sigillatu, tuttu dispunibile... ma chì un accumulatore 18650 in un mod mech. cù un Kayfun muntatu in micro-coil, tuttu pienu di Boba's Bounty hè una sigaretta elettronica... Perchè tutti l'elementi chì a cumponenu rispettanu i standard pruposti da Afnor !


Oghje, AFNOR hè l'ultimu baluardatu contr'à u TPD, perchè se a cumissioni ùn pruduce micca e so raccomandazioni abbastanza rapidamente, serà a fine di a sigaretta elettronica cum'è tutti sapemu è amassi !

A cummissione AFNOR hè attualmente custituita da i pruduttori di vape, i lobbisti di tabacco (chì anu vintu u dirittu di esse prisenti…), associ cum'è FIVAPE, AIDUCE, è parechji altri membri, cumpresu u Vapelier (dapoi u 19 di ferraghju 2015). Tutti anu firmatu una clausula di cunfidenziale chì impedisce à i membri di discutiri u cuntenutu di e norme finu à ch'elli sò stati publicati.

Supportà AFNOR significa sustene u vaping gratuitu !

Aspittendu à leghje voi.

U Vapelier.

 

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore