IN BREVE:
Kayfun 4 di Svoëmesto, 41 pezzi da maestru
Kayfun 4 di Svoëmesto, 41 pezzi da maestru

Kayfun 4 di Svoëmesto, 41 pezzi da maestru

Copia (4) di Copia di kayfun4 - Copia - Copia

Copia (5) di Copia di kayfun4 - Copia - Copia

 

U Kayfun 4 hè un atomizzatore assai bellu, cumplessu ma putente chì ùn mi stancu mai.

 

pezzi

A priori, puderia esse spaventosa cù tutti sti pezzi ma ùn hè micca cusì quandu avemu pigliatu u tempu di scopre lu. In ogni casu, hè essenziale per sapè un minimu di u funziunamentu di l'atomizzatori di compressione è di disassemble u Kayfun 4 interamente per pudè identificà i prublemi putenziali chì ponu esse.

Pudemu digià identificà e trè parti principali:

 

- U cunnessu (A)

lînia

- U corpu di l'atomizzatore (B)

corps

- a cisterna (C) cù u tappu superiore (D)

 tank

Stu atomizzatore hà a particularità di pudè diminuisce o aumentà u flussu di liquidu da u connettore per mezu di un anellu (5) chjamatu "seccione centrale", chì, girandu in senso antiorario, face rimette u vassou (8) o "parti superiore". in u cunnessu A.

Cullà, stu piattu hè pressatu contru à a parte interna di a campana (20) (camara di evaporazione), cusì menu è menu liquidu scorri finu à l'arrivu di u sucu hè cumplettamente chjusu.

Sapendu chì u flussu di l'aria ferma aperta è completamente indipendente di sta "meccanica".

Copia (6) di Copia di kayfun4 - Copia

Dopu trè mesi di usu intensivu, aghju scontru qualchi svantaghji chì pruvaraghju à identificà.

U primu hè statu à u livellu di basi.

 

A basa vacillante:

Per riduce stu effettu, basta à stringe a vite (9) chì mantene e trè rùbbriche liate, inferiore (3), centrale (5) è superiore (8). Attenti uguali à ùn stringhje troppu forte perchè a seccione cintrali deve esse capace di girà in libertà ma senza stu ghjocu chì rende l’assemblea vacillante (à u livellu di l’anellu). Allora fate un strettu moderatu.

basa

drawing7 - Copia

Ajuste di u flussu d'aria:

Mi pare un pocu restrittiva in prima, ma una volta chì sta paràmetra hè stata trovata, ùn ci hè bisognu di toccu.

Per fà questu, basta à muntà u vostru atomizer, sguassate a vostra vite di cuntattu (1) è attentu à ùn perde l'insulazione (2).

Dopu, cù un picculu cacciavite pianu, accede à a vite di regulazione di l'aria (13) chì si trova in u pezzu di flussu d'aria centrale (14).

Quandu vi svitate / svitate sta vite, hè posizionata in modu di più o menu bluccà i buchi di u pezzu di u flussu di l'aire cintrali, chì sò situati in a parte esagonale di questu. Allora, succhiate in l'atomizzatore per verificà a precisione di a vostra aspirazione cumparata cù u vostru desideriu. Una volta chì avete trovu u vostru rendering in l'aria, basta à riavvità a parte (1) (contattu a vite 510) cù l'insulazione.

 disegnu 5

A molla di cuntattu:

Questa primavera tende à impurtà abbastanza facilmente è provoca a perdita di cuntattu. Manipulendu ligeramente l'anellu (5), pulisce o stende sta primavera, u cuntattu torna.

Inoltre, cù qualchi scatuli, u materiale di a primavera hè micca adattatu (instabilità di valori di assemblea o mancanza di cuntattu, etc.). Sè vo avete nutatu un tali prublema, vi tuccherà à canciari lu rimpiazzà lu cù una primavera-plated gold-plated vindutu separatamente.

adbjh

Per riempie u tank:

Da l'internu di a campana:

Per svià a vostra campana (26) cù u so reservoir, a piastra (17) (base di l'atomizzatore) deve esse perfettamente pressata contr'à a parte superiore di u connettore (8) (per quessa, l'anellu (5) hè avvitatu à quellu tempu. ). In questa cunfigurazione, u liquidu scorri, chì hè per quessa chì duvete mette l'atomizer upside down per svià. Allora basta à vultà a basa di a vostra campana in senso antiorario.

U "picculu ghjocu" di avvità / svizzate à questu livellu ùn hè micca sempre evidenti i primi tempi, ma inserisce un picculu cacciavite in u foru di u flussu di l'aria di a parte cintrali, averete una presa abbastanza faciule, senza furzà è senza avè aduprà. un guantu di lattice.

Quandu u tank hè pienu da l'internu di a campana, u rimpiazzate. Sempre a testa in giù, tagliate l'arrivu di l'e-liquid prima di vultà u vostru atomizer à l'inversu svitando l'anellu (5) finu à sente u "stop". L'arrivu di u liquidu esse chjusu, pudete mette l'atomizzatore in daretu, aspittà chì tuttu si stabilizzà (2 seconde) è infine apre l'arrivu di u zuccaru vitindu l'anellu. Avemu vistu chì e bolle cullà in u tank è ùn ci hè nisuna fuga. Dopu qualchì aspirazioni, u priming hè fattu.

drawing4 - Copia

IMG_20150304_094017

Da u capu di cima:

Prima di tuttu, avete tagliatu l'arrivu di l'e-liquid per unscreving the ring (5). Allora apre u cappucciu superiore, riempite, poi chjude l'atomizzatore è infine pudete apre l'arrivu di u sucu svitendu l'anellu (in senso orario).

disegnu 4

Fuite d'e-liquide :

Questu succede quandu u prucessu di riempimentu ùn hè micca rispettatu.

Aghju avutu ancu filtrazioni per via di e parechje manipulazioni di e rùbbriche di u connector universale. A mo vite di regulazione di u flussu d'aria (13) s'hè scivolata lentamente da u pezzu centrale (14). Superendu, questu impedisce à a basa (17) situata in u corpu di l'atomizzatore, da pressu cumplettamente contru à a seccion suprana (8) di u connettore. Questu hà causatu fughe.

IMG_20150303_122149

Subohm:

Stu atomizzatore hè cuncepitu per travaglià cù valori di resistenza bassu (sottu 1 ohm), ma per quessa avete da cumprà un kit adattatu (micca inclusu cù l'atomizzatore), perchè l'insulazione basica di l'atomizzatore ùn sustene micca assai assai. valori bassu (è dunque u riscaldamentu risultatu) è tende à deformà (vede melt). Aghju pagatu per questu:

insulator-pole-pusitivu

Aghju compru u kit di subohm è à a mo sorpresa, u pezzu di u flussu di l'aire cintrali (14) pare identicu à quellu furnitu cù l'atomizer. Bè nò ! Siccomu ùn pudia micca inserisce a vite di regulazione in ellu perchè ùn ci era micca filu à l'internu. Per d 'altra banda, l'insulazione pare più robusta chè u precedente.

IMG_20150303_115508

In novu, in quantu à a primavera, troppu male chì questu insulator ùn hè micca furnitu cù l'atomizer perchè ùn sò micca veramente opzioni, ma una necessità per esse capace di operare nurmale in subohm (chì hè urigginariamente pianificatu) è in ogni tipu di mod.

 

Passemu à e mudificazioni:

Una sola resistenza in Kanthal 0.3, nantu à un supportu di diametru 3mm, cù ottu spire per un totale di 1.6 Ω

IMG_20150305_114354

Doppia resistenza in Kanthal 0.3, nantu à un supportu di diametru 1.8mm, cù sette spire ognunu per un totale di 0.6 Ω

IMG_20150113_204105

Ricurdatevi di riunificà i resistori bè per evità u risicu di un cortu circuitu perchè u spaziu nantu à u bordu hè veramente limitatu.

Ricurdate ancu di taglià l'excedente di kanthal in modu chì ùn hè micca protrusione da i viti è chì ùn tocca micca i bordi di l'anellu di rete.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore