IN BREVE:
Hellixer di Footoon
Hellixer di Footoon

Hellixer di Footoon

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Acquisitu cù i nostri fondi
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 34.9 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Livellu d'entrata (da 1 à 35 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Cumpressione Rebuildable
  • Numero di resistori permessi: 2
  • Tipu di resistori: Micro coil Rebuildable, Micro coil Rebuildable cun cuntrollu di temperatura
  • Tipi di stoppini supportati: Cotton, Fiber Freaks densità 1, Fiber Freaks densità 2, Fiber Freaks 2 mm filu, Fiber Freaks Cotton Blend
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 3

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Hellixer hè a data l'ultimu atomizzatore ricostruibile da Footoon.

Footoon chì avemu digià cunnisciutu da u primu atomizzatore à doppia bobina, l'Aqua, in diametru di 21 mm. Hè sempre cun assai interessu chì questi mudelli attiranu l'attenzione perchè ci hè spessu innuvazione da stu fabricatore. L'Hellixer ùn hè micca eccezzioni à sta regula, postu chì questu reconstructable hè dotatu di un tank è alimenta l'assemblea cum'è un dripper. Sti cuscinetti sò custruiti in tale manera chì ùn solu ùn allughjà u resistive, ma ancu cundizzioni di u piazzamentu di u capillare in un modu piuttostu particulari per lascià una camera di atomizazione assai pulita.

U sistema pare cumplessu perchè ci sò assai pezzi per assemblà è disassemble. In ogni casu, quandu l'assemblea hè in u locu, ùn ci hè più per toccu è l'assemblea hè accessibile senza sviutata u tank.

L'Helixer hè pensatu più per u sub-ohm. Sia chì site intornu à 0.5Ω cù un assemblea classica di 35W o un assemblea esotica 55W à 0.2Ω, l'atomizzatore piglia u colpu, ma vi forza à aduprà una doppia bobina. L'unica difficultà resta di misurà u cuttuni è sopratuttu di mette in modu currettamente. Stu atomizzatore ùn hè micca veramente fattu per i principianti perchè ci hè un grande risicu di fuga se tuttu ùn hè micca assemblatu bè.

Da u latu di l'aspettu, simu nantu à un mudellu superbly designatu, trà sobrietà, sportività è aggressività. Hè un caratteru assuciatu cù u culore neru è azzaru, ma un pocu dispiace u so diametru di 23 mm chì lascia pocu scelta in termini di mods meccanichi spessu in 22 mm.

Hè un atomizzatore chì hà una capacità di 3ml, ma cum'è una opzione hè offru un tank cù una estensione per ingrandà a so capacità à 5ml. A so visibilità nantu à a riserva di liquidu hè assai apparente.

Offertu à menu di 35 euro, ferma in una gamma adatta d'entrata. Ancu s'ellu hà boni assi, mantene quantunque alcuni svantaghji.

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 23
  • Lunghezza o Altezza di u pruduttu in mm cum'è hè vindutu, ma senza u so drip tip s'ellu hè presente, è senza piglià in contu a durata di a cunnessione: 36.
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 40
  • Materiale chì compone u pruduttu: acciaio inox, PMMA, Pyrex, Plexiglass
  • Tipu di Fattore di Forma: Velocità
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 8
  • Numero di fili: 3
  • Qualità di u filu: bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 9
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 3
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

U materiale principale hè l'acciaio inossidabile per questu atomizer in quattru parti: a basa, a piastra, u corpu di l'atomizer è una parte di u top-cap. Un capu superiore chì hè custituitu di duie sezioni, chì permette una apertura per u riempimentu. A parti suprana hè in PMMA negra cum'è u drip-tip, per riduce ogni calore eccessivu.

E diverse parti anu una finitura superba, l'acciaio hè in quantità sufficiente è e finiture sò stati meticulosamente travagliati.

À u core di l'atomizer, sopra à a piastra è per avè una camera d'atomizazione ben insulata, ci hè una parte in policarbonate tintu giallu chì a so forma hè specifica è pò esse piazzata solu in una direzzione. Stu centru pivots cù a piastra per gestisce l'arrivu di u liquidu nantu à u cuttuni è l'apertura o chjusu di u flussu d'aria. Questa campana hè ben prutetta in l'atomizzatore, ma attente à ùn rompellu quandu u tira fora perchè hè una parte impurtante fatta di plastica dura è dunque fragile à i scossa.

Stu Hellixer hè dotatu di 8 O-rings è un sigillu stella assai particulari chì si trova nantu à a campana. U picculu svantaghju à stu tipu di cuncettu hè chì u più sigilli vo avete, u più risicu chì avete di fughe à longu andà per via di usu eccessivu o attritu, necessariamente ci hè sempre unu di più debule chè altri.

À u livellu di i filamenti, questi sò curretti, salvu chì, per u riempimentu, e duie parti chì custituiscenu u top-cap sò qualchì volta difficiuli di separà è hè tuttu ciò chì vene.

A basa hè sguassata cù dui viti Phillips chjuchi per accede à a tavula, ùn ci sò micca limitazioni particulari salvu chì ogni parte s'adatta in una direzzione precisa è chì l'accessu à l'assemblea richiede un strumentu, ma l'approcciu sceltu permette l'accessu à l'assemblea senza bisognu di sviutata u tank.

U pin hè regulabile da una viti per avè una stallazione perfetta.

U tank pyrex dà una bona visibilità nantu à u livellu di u liquidu è hè particularmente bè prutettu senza un grande risicu di ruttura ancu in casu di caduta.

U disignu di questu ato hè un grande successu, u flussu di l'aire hè camuffatu daretu à l'alette. L'aspettu generale dà un aspettu sportiu è u cuncettu cù a tappa plastica reduce considerablemente l'effettu di u calore chì hè assai bè dissipatu. Nantu à u corpu di l'atomizzatore, trà dui finestri, ci hè una incisione assai bella chì dà u nome di l'ato è ricurdeghja sia u tipu di vassoia. Una piastra chì hè di u tippu di velocità per a fissazione di e bobine, ma cumplettamente innovativa in a so forma chì permette di mette in piazza i wicks in tale manera chì sguassate cumplettamente u centru di a camera à traversu u quale u vapore scenderà.


Aghju trovu, cum'è una opzione, un tank pyrex accumpagnatu da un extender chì ingrandisce u tank è aumenta a capacità da 3ml à 5ml.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Iè, per mezu di un aghjustamentu di filu, l'assemblea serà flussu in tutti i casi
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru in mms massimu di a regulazione di l'aria pussibule: 8
  • Diametru minimu in mms di regulazione di l'aria pussibule: 0.1
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Posizionamentu laterale è benefiziu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di campana
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Eccellente

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

E funzioni di stu atomizer sò principarmenti focu annantu à i sapori è u putere. Hè un paradossu per mè dì chì u sub-ohm hè savurosu, ma u cumprumissu hè bellu ottenutu cù una dissipazione di u calore assai cuntrullata è una convergenza di u vapore diretta à u centru di a piastra per aromi abbastanza cuncentrati per ottene. sapori appetitosi.

Hè capace di assicurà vaping cù assemblee esotiche (tipu fused) à una putenza di 55W, cum'è quella di una assemblea classica in 30W, ma micca sottu à stu valore sottu risicu di fuga. U limitu superiore per a resistenza tutale hè di circa 0.6Ω perchè l'ajustamentu di u flussu di liquidu è u flussu di l'aire ùn sò micca veramente precisi è sò inseparabili l'una di l'altru.

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu d'attache di punta di goccia: solu 510
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Medium
  • Qualità di u drip-tip attuale: bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

U drip-tip di taglia media hè in delrin neru. Totalmente integrati in a parti suprana di u top cap chì hè ancu in delrin neru, inseme offrenu un vapore caldu grazia à stu materiale.

L'apertura interna di stu drip-tip hè 9mm internamente per 12mm à l'esternu.

A so forma hè dritta è ferma un standard, ma hè perfettamente adattatu à l'aspettu di l'atomizzatore. Hè ancu pussibule di rimpiazzà questu in un battitu d'ochju perchè a so cunnessione hè in 510.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Innò
  • Hè u manuale comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Innò
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Innò

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 2 / 5 2 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

In generale, l'imballu hè abbastanza.

In una scatula nantu à dui piani, truvamu l'Hellixer cunghjuntu in una scuma còmoda. À u pianu più bassu, dui sacchetti pieni d'accessori cum'è una barra di diametru di 2.5 mm chì serve com'è supportu per fà e resistenze cù una chjave BTR chì sfurtunatamenti hè di mala qualità perchè ùn permette micca chì i viti sò stretti bè. Questi arnesi venenu cù dui viti Phillips di ricambio per a basa è dui viti supplementari di tipu BTR per a muntagna in casu di perdita.

L'altru saccu cuntene un anellu di silicone neru in u nome di Footoon, dui sigilli supplementari in forma di stella, un unicu segellu trasparente per u tank, un secondu (blu / verde) per a campana è quattru altri di diametru chjucu. Mi dispiace chì u numeru di sigilli di rimpiazzamentu hè cusì limitatu, ma deve esse admessu chì micca tutti i pruduttori offrenu quant'è.

Ùn ci hè micca avvisu ma nantu à a scatula truvamu e caratteristiche di l'Hellixer è ancu u numeru chì certifica l'autenticità di u pruduttu, chì scopremu grattandu cù l'unghia.

Peccatu chì ùn ci sò più spiegazioni nantu à l'usu di l'atomizer.

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di a cunfigurazione di prova: Ok per una tasca laterale di jeans (senza discomfort)
  • Facile smantellamentu è pulizia: Facile ma richiede spaziu di travagliu
  • Impianti di riempimentu: Facile, ancu stà in strada
  • Facilità di cambià i resistori: Difficile, richiede diverse manipulazioni
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 3.7 / 5 3.7 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

L'usu di questu Hellixer ùn hè micca à a portata di tutti. Hè soprattuttu necessariu di cuntrullà i flussi trà u flussu di l'aire è u flussu di u sucu chì hè cunsiguenti. U flussu di liquidu hè fattu direttamente da e quattru aperture chì sò nantu à a cima di a campana plastica tinta, u flussu di l'aria hè assicurata da i dui buchi situati in i dui lati di sta stessa parte.

Per assemblà, hè necessariu di caccià a basa svitando i dui viti chjuchi chì sò sottu à l'atomizzatore, poi sguassate sta basa è infine tira per liberà a piastra.

L'assemblea stessu hè abbastanza sèmplice, postu chì i studs offrenu un assemblea di tippu di velocità cù un viti per ognuna di e gammi. Ma datu u flussu di u liquidu, avete bisognu di una bobina doppia capace di cunsumà u sucu chì ghjunghje à ogni aspirazione è di fà coincide cù u flussu d'aria chì offre stu atomizzatore. La plage de montage associée à l'Hellixer est comprise entre 0.6Ω et 0.2Ω, pour les bobines utilisant des fils travaillés ou des fils d'au moins 0.4 mm (en kanthal). Dopu avè pruvatu assai assemblei, sei in totale, hè chjaru chì sta ipotesi hè cunfirmata.

U più difficiule serà l'scelta di u diametru di a bobina (in generale 2.5 o 3 mm pari ideali) è cumu si mette u vostru capillare. Perchè secondu a quantità di cuttuni è a so pusizioni, risicate perdite.

I studs sò designati in tale manera di pusà u cuttuni nantu à a cima in modu chì soaks in è pò mantene una camara di atomizazione in compressione. Ma ancu nantu à u fondu per utilizà l'eccessu di liquidu chì passava nantu à a piastra per impediscenu di passà per i buchi d'aria. Ci hè trè manere di fà questu:

1- Tagliate u capillare in dui: stu metudu ùn era micca cuncludente, dopu avè passatu u mo cuttuni in a resistenza, aghju separatu ogni parte in dui ma u materiale nantu à a cima hè insufficiente per assorbe tuttu u liquidu chì scende, da quì i perdite.

2- Pone u cuttuni cum'è di solitu, mette i mechji in a parti suprana è cù una piccula pinza fate falà un pocu di cuttuni in a carcassa inferjuri. Allora tagliate l'eccessu à 2 mm.


3- Stu metudu hè quellu chì mi pare u più faciule d'implementà è chì porta più satisfaczione. Pusendu u cuttuni nurmale, aghjunghje una seconda meccia nantu à l'apertura in cima di i studs. Tagliate i stinchi in a mità è plegate nantu à u fondu.

Di i trè metudi, u primu m'hà causatu a fuga.

U sicondu, ancu s'ellu efficau, m'hà causatu in un certu puntu a seguente preoccupazione: unu di l'estremità di u bastone di cuttuni s'arrizzò è hà bluccatu u sistema di pivot per chjude è apre l'arrivu di u sucu.

U terzu hè diventatu più faciule di mette è senza prublemi operativi, ma attenti à ùn caricate troppu cuttuni.

Basta à bluccà l'arrivata di u liquidu cù u cuttuni, cura chì ùn trapassa micca per lascià campi liberi à a rotazione di a parte plastica.

Una volta chì l'assemblea hè stata finita, a tavula deve esse rimessa in u so alloghju. Attenti à pusà bè a vostra piastra in modu di mette e vostre resistenze davanti à l'airholes. Dopu mette a basa facendu coincidere e tacche è girate st'ultima parte per pudè inserisce i dui viti è, infine, viti.


U riempimentu deve esse fattu dopu à chjude l'airholes è dunque l'arrivu di u liquidu. Tandu hè necessariu di svià a parte di u top-cap in delrin, per u suchju è chjude di novu.

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? tutti i mods cù una larghezza minima di 23 mm
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: in sub-ohm nantu à electro mod cù diverse assemblee in 35W è 55W
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Ùn ci hè nimu in particulare

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.2 / 5 4.2 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

Postu di umore di u criticu

Un Hellixer chì offre un grande vapore è combina bè cù sapori piacevuli. Stu atomizzatore, ancu se esteticamente successu è offre una bona vape, ùn hè micca fattu per tutti i vapers perchè ùn hè micca u più faciule da maestru.

U flussu d'aria hè assai aria è u flussu di liquidu dunque per assemblee di doppia bobina in sub-ohm è una putenza di almenu 30 - 35W. A so riserva di liquidu hè 3ml, ma ci hè un cisterna più grande opzionale chì offre una capacità di 5ml.

U più grande svantaghju di l'Hellixer hè di avè da utilizà un cacciavite per accede à u platter, mentri un anellu cù un filu saria più faciule d'utilizà. L'altra difficultà hè a pusizioni di u cuttuni chì ùn deve micca più di l'apertura di a campana è deve esse dosatu accuratamente. U flussu di liquidu hè totalmente dipendente di l'apertura di u flussu d'aria è ùn permette micca un dosing precisu.

Per d 'altra banda, u pruduttu hè di bona qualità per u prezzu è u so tank pyrex ùn hè micca solu grossu in materiale, ma hè assai ben prutettu. A visibilità nantu à a riserva di succhi hè ben pensata è u principiu di dui toni chì combina u top-cap delrin assicura un vape chì ùn hè micca troppu caldu.

Sylvie.I

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore