IN BREVE:
Gimmick è In'Ax di Athea
Gimmick è In'Ax di Athea

Gimmick è In'Ax di Athea

 Gimmick box è cartomizer ricostruibile In'Ax di Athea

Sponsor: Phileas Cloud  

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Stu Prodottu m'hè statu prestatu da Philéas Cloud, hè a scatula Gimmick presentata da Athea, una scatula chjuca chì ùn hè micca più grande di un Zippo è pocu più di un liggeru. Cù un aspettu eleganti, ùn hè micca à a portata di tutti i bughjetti postu chì costa 250 euru.

 

 

Moltu compactu, sta scatula meccanica richiede un accumulatore di formatu 18350 è un cartomizer di circa 4ml di capacità per un diametru di 18mm. L'autonomia hè a mità di ghjornu à un ghjornu, secondu l'usu, cù un valore di resistenza trà 1.2 è 1.5 Ω. A ventilazione permette ancu di inhalazione diretta.

 

 

Questa scatula vene cun un contenitore di cartomizer Pyrex, u so capu superiore in acciaio inox è a punta di goccia in Teflon biancu. Tuttu ciò chì duvete fà hè equipà u cartomizer di a vostra scelta (vendutu separatamente), chì hè allughjatu in u centru dcart-tank (container) postu chì hè cumpatibile cù u Hound by Animodz Ticket, u VP ASP da Vape Prod, un 35mm Boge Cartomizer, u Billet Bridge di Atmistique è In'Ax di Athea

 

 

Per questu Test hè cù u Cartu d'Athea, l'In'Ax, chì serà realizatu l'assemblea di Genesi, un cartu ricustrutibile digià pruvatu è per quale truverete infurmazione nantu à i nostri situ

 

 

Stu settore hè assai faciule d'utilizà è u so trasportu hè veramente u puntu forte di sta scatula di formidabile discrezione. Hè dispunibule in 5 culori diffirenti: neru, rossu, blu, marrone è argentu, abbastanza per suddisfà tutti i cumpratori.

 

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

A so dimensione hè estremamente chjuca postu chì u Gimmick misura solu 66,5 X 40,5 X 21mm, u so pesu ùn serà micca assai sustanziale nè perchè cumplettamente assemblatu, cù a batteria integrata, u set-up pesa solu 121 grammi (98grs senza a batteria).

 

 

U corpu di a scatula hè fatta d'aluminiu anodizatu 66061 cù un revestimentu marrone lucido matt (per a mo prova) chì assolutamente ùn marca micca impronte digitali. A cerniera situata à 1/3 di a so altezza hè in lattu lucidatu, chì dà una banda d'oru cum'è un specchiu à l'esternu di u mod chì, in più di esse di qualità bona è solida, porta una finitura estetica perfetta à stu pruduttu.

 

 

Appena sottu à a cerniera, ci hè una finestra chì palesa u livellu di e-liquid chì resta in u tank, una apertura di 18 mm per 3 mm. Quì sottu distinguemu u logu di Athea, u nome di a scatula cù un numeru di serie chì a so edizione era limitata à 400 copie.

 

 

L'atomizzatore revela solu u so top-cap in acciaio inox 316L cun un dri-tip di Teflon biancu, un set chì si stende divinamente bè. Questa cima hè vitata cumpletamente per ùn impedisce a chjusura di a scatula, grazia à un filu impeccabile, in u locu furnitu cù un trip-tip di taglia regulata.

 

 

Accantu à questu locu ci hè un switch pivot. Questu s'inclina per inserisce l'accumulatore, avendu cura di pusizioni u polu pusitivu in fondu. Una molla l'accolta è aiuta à a so rimuzione, ma ancu, per assicurà a junzione cù a vite zigrinata chì assicura u cuntattu cù u polu negativu, sottu à stu interruttore in acciaio inox. Un interruttore chì hè assai piacevule à utilizà, chì hè ancu caricatu à molla è si chjude in u locu quandu chjusu da un tappu magneticu.

 

 

Hè un pruduttu di lussu, di bona qualità è inusual.

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

Compatibile solu cù una sola batteria 18350, sta scatula ùn hà micca un serratura, ùn ci hè ancu una cunnessione 510, postu chì u tank di diametru di 18 mm cù u cartomizer hè simplicemente inseritu in u so alloghju è fissatu da u vittu di u top-cap patentatu. Solu u drit-tip cù una cunnessione standard 510 pò esse cambiatu secondu i vostri gusti, basta chì ùn supere micca 12mm in altezza (senza a so basa), chì lascia sempre una scelta larga.

I cuntatti sò franchi è a ventilazione assai adattata hà assicuratu u passaghju di l'aria chì cumunica trà u tank è a bateria.

In ogni casu, questu Gimmick ùn hè micca un mod meccanicu fattu per u nuvulu, perchè u putere serà limitatu cù u formatu di bateria impostu è a resistenza chì deve esse trà 1.2 è 1.5Ω, questu lascia ancu una autonomia ragionevule.

Tuttu hè meccanicu cusì ùn cercate micca un modu di carica micro USB chì ùn esiste micca.

 

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

Stu pruduttu hè ricivutu in una scatula di cartone neru cù un flap, a scatula hè ben incunificata à l'internu per esse prutetta bè. Nisuna struzzioni hè furnita ma una mappa esplicita cù 4 disegni cumu inserisce u tank cù a mappa è l'accumulatore.

 

 

In questu imballaggio averete di sicuru a scatula, u tank cù un saccu di sigilli di rimpiazzamentu, u top-cap chì vitti è u drip-tip. Un condizionamentu chì mi pare insufficiente è chì meriteghja esse accumpagnatu almenu da un cartomizer standard di tipu Boge Cartomizer di 35mm. Vendutu in pacchetti di 5, ùn sò micca assai caru è permettenu u pruduttu per esse utilizatu immediatamente senza preoccupari di custruisce l'assemblea.

 

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Disposable o rebuildable, sta scatula pò esse usata cù diversi cartomizers. Hè ancu cumpatibile cù l'atomizzatore d'acciaio inox In'Ax 18 MKII chì usa un anellu opzionale di ottone (ottone) per adattà.

Hè cù u pacchettu cum'è chì u mo test hè realizatu, equipatu di un cartomizer reconstructable In'ax da u stessu fabricatore cum'è a scatula, Athéa, cù un assemblea di tipu Genesis cù maglia metallica.

 

 

Ùn vi aghju micca rivisione postu chì ci sò dui dispunibili ici et et ci, ma spiegheraghju i passi di l'assemblea.

U cartomizer reconstructable In'ax, unscrews è palesa una spezia di bastone chì assicura a cunnessione di u pin, nantu à quale avemu muntatu a nostra rete. Isolarà a resistenza trà u latu pusitivu fissatu à a cima di u bastone è u negativu chì serà fissatu da a rondella intagliata è filettata in u corpu di u cartomizer.

 

 

Stu cartomizer vene cù trè tippi di surgenti, solu una basterà per l'assemblea. Hanu un diametru adattatu à u diametru di u bastone cintrali assuciatu cù un filu resistiva di 0.2mm seccione (u 0,3 hè più tensu à munta).

 

 

Stu cartomizer hè abbastanza aria cù 4 aperture chì cumunicanu à u pin.

 

 

Per fà sta assemblea aghju utilizatu una maglia di #325 ma u #200 (diluente) currisponde ancu assai bè, tagliatu in un rectangulu di 20mm X 30mm. Aduprendu u blowtorch aghju passatu a fiamma per sguassà tutte l'impurità, l'oxidize, ma ancu per mantene megliu quandu u rollu.

 

 

Grazie à l'agulla furnita, aghju rotulatu a maglia cum'è un sigaru, stringhjendu bè.

 

 

Allora aghju passatu stu "cigaru" nantu à l'assi cintrali di u cartomizer intruducendu in tuttu.

 

 

Svitate a rondella intagliata, preparu una di e 3 molle furnite è aghju utilizatu un Kanthal A1 0.2mm per a bobina.

 

 

U primu passu hè di inserisce a fine di u Kanthal in a piccula primavera.

 

 

Allora scorri sta primavera cù a resistiva nantu à l'assi di a mappa

.

 

Delicatamente senza strincà troppu, rializeghja i turni di a vostra resistenza, senza toccu è in una manera di equilibrà i turni à a basa.

 

 

Avvitate a rondella per assicurà a gamba di resistenza.

 

 

Tagliate i fili in eccesso a filo.

 

 

A vostra resistenza hè pronta per esse riscaldata per equilibrà i turni è l'ignizione. Cumincià cù putenzi bassi è aghjustate e bobine cù pinze ceramiche, pruvate parechje volte per ottene una resistenza chì rossi uniformemente nantu à a rete senza punti caldi (puntu più rossu chè l'altri).

 

 

Quandu l'ignizione hè coherente è armoniosa, u vostru cartomizer hè prontu à aduprà.

 

 

Aghju una resistenza 1.3Ω.

 

 

Il ne reste plus qu'à assembler l'ensemble.

 

 

Riempi l'atomizzatore,

 

 

Infine, pudete aghjunghje u sigillu rossu chì hè furnitu per restringe u flussu d'aria.

 

Postu di umore di u criticu

Stu gimmick hè un set di bona qualità, mi dispiace per u prezzu, chì ùn vene micca cun un tank Pyrex addiziale perchè hà una dimensione particulare.

Stu mod funziona assai bè cù boni cuntatti diretti, ma postu chì u putere hè limitatu à noi da una batteria 18350, serà imperativu di disignà trà 1.2 è 1.5Ω, o per cumprà un cartomizer prontu chì hè in u stessu intervallu. di valori resistivi (finu à 2 ohms).

Ben pensatu, avaria pensatu chì aperta, u coperchiu saria statu sgradu, ma in realità, l'apertura, u supportu nantu à l'interruttore è a manera di portà à a bocca hè fatta in modu naturali, senza discomfort dopu duie o trè manipulazioni. .

I so vantaghji sò ovviamente a so taglia, u so pesu, a so ergonomia chì permettenu di esse purtata è usata in ogni locu in modu discretu. Inoltre, ùn cunsuma assai liquidu è offre un vape aria chì pò esse ridutta. Nisuna perdita osservata.

L'inconveniente hè solu di avè un tipu di vape orientatu à u gustu chì ùn furnisce micca grandi nuvole.

Hè un mod meccanicu senza a pussibilità di varià a tensione o a putenza, ma hè una bella... un rigalu assai bellu !

 

Sylvie.I

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore