IN BREVE:
Fcuking Munkey di Fcuking Flava [Flash Test]
Fcuking Munkey di Fcuking Flava [Flash Test]

Fcuking Munkey di Fcuking Flava [Flash Test]

A. Funzioni cummerciale

  • NOME PRODUTTU: Fcuking Munkey
  • MARCA: Fcuking Flava
  • PREZZU: 24
  • QUANTITÀ IN MILLILITRI: 30
  • PREZZU PER ML: 0.8
  • PREZZU PER LITRE: 800
  • DOSAGGIO DI NICOTINA: 6
  • RAPPORTO VG: 50

B. Vial

  • Materiale plasticu
  • VIAL EQUIPMENT: Punta di l'agulla
  • ESTETICA DI A BOTTIGLIA È A SUA ETICHETTA : Bonu

C. Sicurezza

  • PRESENZA DI UN SIGILLU DI INVIOLABILITÀ ? Innò
  • PRESENZA DI SICUREZZA DI U CIDELLU ? Iè
  • NOTE DI SICUREZZA E TRACEABILITÀ: Bonu

D. Gustu è sensazioni

  • TIPI DI VAPORE: Normale
  • TIPU DI HIT: Bassu
  • GUSTO : Medium
  • CATEGORIA : Fruttata

E. Conclusioni è cumenti di l'utilizatori di Internet chì hà autore di a rivista

Eccu a storia d'amore di Dame Abygaël è di u bellu Chevalier Quentin Dutyroir di fronte à e dissonanze cognitive di u Signore è u Babbu di questu, chì preferisce vede a so figliola maritata cù un riccu cultivatore di tabacco covardu piuttostu chè à un avventuriero vapolophile di piani bassi. .

Attenzione Humor Franchouillard è Patachon.

Era una volta (o miss), una bella principessa chjamata Abygaël chì era cusì insolentemente bella chì era l'invidia di tuttu u duminiu. U so core era innamuratu di u Cavaliere di a Tavola Trigonometrica Quentin Dutyroir chì avia da vultà da e cruciate è avia scupertu un Liquidu riccu è ghiacciatu chì vulia fà gustu à u so dolce. Ma u so Babbu, chì era u signore di a valle, avia prugetti per a so sola prole. Vulia marità a so figliola cù un cummerciante lucale.
A dolce Abygaël hà sunniatu un romance à a Romiette è Juléo (libru di un ghjovanu autore chjamatu Chakèspéare) è sopratuttu vulia cuntinuà à annusà i boni odori di vapore chì li hà cuncessu da u so fidu Vapoteur d'amoureux. Sapia bè chì stu matrimoniu furzatu a faria perde tutti i so sogni di Vapeulugia è d'amore per u so valente Cavaliere è l'avaria in u mondu di u fumu grassu è amante di a tossa.

Innocently aspittava u ritornu imminenti di u so amore, quandu u so fasciu di babbu sbarcò.

U Babbu : Abigaël, a mo zitella, sì vechja per marità è avete tuttu ciò chì ci vole à fà cuntentu un omu è sò chì ti piace un zitellu.
Abygaël : Ho Ouiiiii papà !
U Babbu : Ebbè ti mariterai cù un altru, t’aghju prumessu à Maxime de la Forestière, u figliolu di u macellare di cavalli. Sapi à pusà à tavula, beie a biera in lettu, aviremu carne ancu u venneri è sopratuttu aghju u tabacco acre pè u mo cunsumu minuti... A bona vita chì !
Abygaël: Ma Papuanu, preferimu l'1ohm di a mo bobina preferita piuttostu cà l'odore nauseante di sti verghe mal rotte è peghju ùn mi piace micca l'omi barbuti.
U Babbu: A mo zitella in a famiglia tutte e donne anu maritatu omi barbuti, aghju ancu maritatu cù a vostra mamma prima chì l'alopecia areata hà pigliatu u so caprettu.
Abygaël : Mi disgusta cù i so pulmoni intasati è mi rivolta solu per vedelu esce da u fumu per i so buchi di u nasu.
U Babbu : Chì !! ma ella risponde à l'insolente, attenti à a mo rabbia ch'ùn ti frustu micca è ti sparghje cusì avà a mo zitella hè pelle di ballò pè e surtite di sabbatu sera per ùn piglià a frebba è à u paghjettu à 7 ore. clock no ma chì dicu.

Abigail s'hè lampatu in lacrime è declamava sti versi chì sò stati in tutti l'annali : U mo babbu hè severu, a mo mamma hè ghiacciata, sò assai infelice ma quale mi farà felice ?

Quandu di colpu avà di colpu è perchè micca, chì sente in a distanza ? Alleluia hè u bellu Quentin chì scende ardente à a muntagna nantu à u so suntuoso GrapinDauphinois.

Veni à mette davanti à i nostri 2 prutagunisti è a discussione ripiglia.

Quentin: Ha! Abygaël, bella mia, a sapete chì sò parolle chì vanu assai bè inseme sì assai bè inseme allora pigliate u mo saccu è tirate fora sta famosa buttiglia di Fcuking Flava Munkey chì mi faceva piacè mentre predicava a bona parolla, cù salmi. è, se ne necessariu, cù spade, à e tribù fideli di Malasia ?
U Babbu : Ferma quì ghjovanu freluquet, chì hè sta fiala??
Quentin: Hè una buttiglia di 30 ml cù un rapportu PG/VG di 50/50 è per esse vigilante, sti pittogrammi belli d'avvertimentu per e donne incinte, i minori è quelli chì anu un craniu cù l'osse nantu à elli.
U Babbu : Ehi !! ma chì ne dite ?
Quentin: Fighjate à Beau Papa cum'è u so vestitu hè fattu di un bellu Blu profondu è aspettate finu à ch'e aghju toltu stu caprettu di sicurezza speciale per u zitellu è ci hè un odore deliziosu di banane, melone è una spezia di Bubble Gum troppu dolce per u mo gustu.
Abygaël : Hééé Cavaliere cù a faccia triste, sò quì !
U Babbu: HOHO lupu grassu ghjovanu, m'interessa, cuntinueghja a to palavra !
Quentin: Ora fighjate ciò chì aghju arrubatu da un crustaceu durante una lotta epica è, malgradu chì mi pizzicava a pelle è pisava u mo capo, un Tritone cavalcava nantu à una Mutation X v4.
U Babbu : Ma chì bellu ogettu !
Abygaël : Ma infine babbu !!! e tu Quentin nun mi vedi???
U Babbu è Quentin : DONNA SILENZI ! … PARLEMU
Quentin: Allora dicu, mettimu uni pochi di gocce nantu à questi picculi boli di cotone di bacon d'amore è sparemu, vai avanti Patriarca fieru, succhia.
U Babbu : U mo Diu di Vongole, sta ingeniosa mistura di frutti hè ditirambica ma hè troppu fresca !
Quentin: Iè sfurtunatamenti, hè l'unicu criticu à fà, u Koolada hè mal dosatu, troppu putente è malgradu tutte e diverse assemblee di khantal, di diamitru o di volta, in Dripper, puderia rinfriscà ++ un cubettu di ghiaccio è c hè una pena!
U Babbu : ma u diavulu turchinu cumu fà per ùn congelate a gola ???
Quentin: Pudete passà per un Ato cù una resistenza OCC, riduce l'effettu kisscool, ma hè sicuramente fattu per Drip, crede mi.
Abigail : bè ! è eiu allora!!!!
U Babbu: Ascolta a mo figliola, stu ghjovanu è valente Cavaliere hè troppu bonu per voi è i so utensili magichi mi muvianu in ogni modu è sò tuttu per quessa chì decide chì tù è a to mamma andate à imballà e vostre valigie è rompe u vostru mio. terri, quandu pensate à Quentin ?
Abigaël : Ma infine Signori, grazia à i vostri ochji !
Quentin : Ascolta Abygaël fragile è flirtante, ci vole sempre à sente u to babbu. Maestru di sti lochi, u mo corpu è a mo cunniscenza vi appartenenu per sempre.

A sera, Quentin è Le Père sò tutti dui seduti in a piaghja di a Butte aux Cailles è u sole chì tramonta li accarezza in faccia.

U Babbu : hè dolce, hè stu tela nova ricamata nantu à a to capa ?
Quentin: Innò, l'hà vistu in campagne ma u lavu regularmente cù OmoMicro è crapoto basta leak ma sobodoclean mini ridiculu ma kifkif maouste kosto
U Babbu : Kifkif maouste kosto ! Hummmm Que cera cera

EPILOGUE : Cumu Abigail hà da dà a mala nutizia à a so mamma ? Chì, a sapete leghjendu l'episodiu N°2 di a grande saga intitulata : "Aghju i ghiandole MAMMA".

Nota di l'editore : aghju vulsutu ringrazià a sitcom "Voisins Voisines" è ancu "Kamelott" per l'ispirazione grammaticale.

Valutazione di l'utilizatori di Internet chì hà scrittu a recensione: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

Vaper per 6 anni. I mo passatempi: U Vapelier. I mo passioni: U Vapelier. È quandu aghju un pocu di tempu per distribuisce, scrivu recensioni per u Vapelier. PS - Mi piace l'Ary-Korouges