IN BREVE:
Dot E-series di DotMod: I puff diventanu verdi!
Dot E-series di DotMod: I puff diventanu verdi!

Dot E-series di DotMod: I puff diventanu verdi!

U Vapelier ricorda chì i prudutti di u vape sò destinati à un publicu di fumatori adulti in u cuntestu di l'assistenza per a cessazione di fumà. Ogni vendita à un publicu minore, ogni compra da un minore o da un adultu in nome di un minore hè pruibita da a lege. Cunsigliemu à i genitori di discutiri cù i so figlioli l'addiction à a nicotina chì i dispositi di vaping ponu causà è di avvistà di i periculi implicati. In listessu modu, l'autorità publiche sò solu rispunsabilità per l'applicazione di a lege in questu settore. In poche parole : s'è vo ùn fume micca, ùn vape ! 

Da u principiu, l'avvenimentu suscite dumande. Quandu DotMod, giant di u vape, ricunnisciutu in u mondu sanu per a qualità di i so rializazioni, invistisce u campu di i puffs, suspettemu chì ùn hè micca quì à cuntà i punti ma più prosaicamente à mette una petra solida per stu novu edifiziu.

I puffs sò in crescita, spessu per megliu, qualchì volta per peghju. Oggetti altamente cunsigliati per aiutà un fumatore à passà à u vaping senza dumandà dumande tecniche chì, ammettimu, cuncernanu solu i geeks, sò ancu a fonte di duie polemiche chì sò altrettanti periculi per a pratica di i nuvuli. 

Riputatu per andà contr'à l'azzione ecologica necessaria di u nostru tempu, si pudia ughjettà chì l'omu verde chì hà inventatu l'obsolescenza pianificata, a vittura elettrica è l'usu massiu di plastica, hà fattu assai peghju in l'eccessu oppostu. Ma semu intesu ?

Di listessa manera, u soffiu invade i corsi di i licei è ancu i culleghji, o l'adulescenti, cum'è stupidu chì pudemu esse in u nostru tempu, pruvà i limiti di un sistema sempre menu inclinatu à capisce o sente. Puderia ughjettà chì hè megliu vede elli vape frutti in nicotina zero chè di vede fumà una bionda arrubbata da u pacchettu di i genitori. Ma ci sariamu ancu à sente ?

Fà hè sempre megliu cà parlà è DotMod vene, cù una suluzione. Serà infurzatu ? Serà un esempiu da seguità ? Nimu a sà, ma l'idea hè quì. Un ovu di Cristòforu Culombu, simplice ma chì risona cum'è evidenti.


FINALMENTE UNA PICA DI ECOLOGIA !

U puff Dot E postu ch'ellu hè u so nome hà trè carattiristichi maiò chì u facenu cascà in u campu di quelli chì anu sceltu di mira à un publicu adultu di fumatori è dunque di stà in u strettu quadru di cessazione di fumà.

Prima, ùn hè micca culurita, ùn piglia nunda da manga o altri video games, ùn lampeghja micca. Hè sobria, adulta, micca divertente. Un ughjettu simplice cù un scopu simplice.

Siconda, hè quasi sanu sanu riciclabile. U corpu hè fattu di cartone, i punte, u drip-tip è u capu di fondu sò fatti di silicone di qualità alimentaria, tuttu questu pò esse riciclatu. A bateria hè facilmente removable perchè hè attaccata à a resistenza per clips è pò dunque esse guardata in i cuntenituri di batterie chì sò dispunibili in tutti i supermercati è in altrò. Semu luntanu da a "roba" chì usemu è ghjittamu in ogni locu. Di sicuru, questu ci vole sforzu, almenu 20 seconde, un'eternità... Ma questu hè u tempu chì ci vole à sfracicà una sigaretta in un cenere.

Infine, furnisce 20 mg / ml in sali di nicotina. Un tassu interessante per aiutà un fumatore à smette è completamente inutile per vede cù i vostri amichi di 15 anni dopu a scola.

U materiale stessu hè imparable. Resistenza mesh. L'aspirazione automatica funziona perfettamente. 2 ml di liquidu per a conformità TPD. Circa 400/500 puffs guarantiti cù una autonomia energetica abbastanza (400 mAh) per furnisce. Cosa à vede vene. 

In MTL draw cum'è deve esse, u Dot E hè assai còmode è responsive. I sapori aumenteranu cù a durata di u puff, una operazione assai tipica di u cigarette analogicu. Steam hè impurtante in a categuria è risponde à l'aspettattivi di tutti. Un led si accende à u fondu di u dispusitivu quandu hè dumandatu, ma ùn hè micca u ghjocu di luci di tuttu Eiffel, solu un puntu di luce discretu.

L'ughjettu hè chjucu, quasi innocu è tene bè in manu. Sentemu chì hè un strumentu è micca un ghjoculu, micca un spinner à manu. Ma, à 8.90 € prezzu generalmente nutatu, sapemu chì ùn simu quì (solu) per ride. Disponibile in tutti i boni negozi di vape per individui è à LCA per i prufessi! 

 Quandu si tratta di riciclà, cum'è una stampa parla più forte di e parolle: 


 

10 SAPORI PER TUTTI I GUSTI !

 

Banana

U gustu hè realistu, una banana micca 100% matura ma micca 100% verde. Hè u mediu felice per un equilibriu bonu, abbastanza naturali. A freschezza hè presente ma piuttostu ligera è ùn hà micca affettatu a qualità di l'aroma principale.

U disegnu hè veramente interessante. L'aspettu MTL hè quì, ma u gustu aumenta cù a durata di u puff.

Ci hè piaciutu ! 4.4/5 4.4 fora di 5 stelle

 


limon-cola

A cola hè credibile, fragrante cun un toccu di amarezza cum'è deve esse. Si raddoppia cù un pizzicu di limonu di benvenutu chì aghjunghje l'astringenza è una nuvola di freschezza chì copre u soffiu senza alterà i sapori. Una bona scelta. Micca troppu dolce, basta à u realisimu.

A degustazione hè piacevule, u disegnu perfettu. Swing per i dilettanti.

Ci hè piaciutu ! 4.6/5 4.6 fora di 5 stelle

 


Lush

L'istante di anguria perfetta per u clima caldu. Un gustu autenticu, dolce senza eccessi è naturale. Hè difficiuli di dumandà megliu. U frescu s'invita à a degustazione ma tuttu in nuance, cum'è un fruttu maturu catturatu una ora fà da a frigorifera.

Ci piacenu e poche note di melone chì si indovinà daretu à u fruttu stella. Hè sorprendente ma attrattiva.

Ci hè piaciutu assai ! 4.7/5 4.7 fora di 5 stelle

 


Mango

Un manguinu pocu maturu, ma ricunnoscevule, chì soffre quantunque di una putenza aromatica un pocu debule. Manca un pocu di punch per impone si in bocca malgradu a freschezza assai presente.

Per d 'altra banda, a so saviezza in l'aroma a rende vapable nantu à longu sessioni per l'amatori di a drupa esotica.

Hè currettu! 3.7/5 3.7 fora di 5 stelle

 

 

 

 

 


menta

 

Una menta, assai putente in u gustu è in a sensazione. Hè realisticu, assai frescu è perfettamente adattatu per l'amatori di a pianta. Senza dubbitu una di e migliori sorprese di a gamma. Semplice, quadru è efficace ! 

U fabricatore hà ancu risparmiatu e note grassy chì puntellanu a degustazione per ancu più realismu. Nickel ! 

Cima! 4.9/5 4.9 fora di 5 stelle


Soda Aranciu

Cum'è u so nome suggerisce, avemu una bevanda d'aranciu chì principia cù un Fan è finisce cù un Ta. Hè realisticu, ligeru, scintillante, finemente zuccheratu, piacevule à vape per longu periodi.

Accumpagnatu da una nuvola di freschezza, un mumentu citru di piacè nantu à a spiaggia stu veranu ! 

Ci hè piaciutu ! 4.6/5 4.6 fora di 5 stelle

 


Peach Mango

Piuttostu successu, u peach vince contr'à u mangu, ma u risultatu hè cunvince. Dolce e attraente verso una pasticceria esotica, una combinazione ideale per vaping chill. 

A freschezza hè ben marcata, senza esse neanche cataclismica. Per l'amatori di frutti è cubi di ghiaccio.

Ci hè piaciutu ! 4.5/5 4.5 fora di 5 stelle

 


Ghiaccio d'Ananas

Ùn hè micca u megliu di u lottu. Un ananas piuttostu fruttu in sciroppu chè realistu. S'ellu ùn hè micca francamente dispiacevule, hè assai inferitu à l'altri frutti in a gamma. A freschezza hè ancu più marcata chè per l'altri referenze.

L'ananas hè dolce, ma assai manca di vivacità è naturalezza per esse credibile è addictive.

Buffu ! 3.5/5 3.5 fora di 5 stelle

 

 

 

 


Velvet Tabac

Un tabacco biondu, mischju di Virginia è Burley. Piuttostu putente in l'aroma, faci u so compitu senza avè da blush per una sola seconda. U strumentu ideale per sbarazzarsi facilmente di anni di cattivi abitudini! 

Nisuna freschezza quì, per furtuna, ma un realisimu chì vale parechji palavi inutili. Per esse rimbursatu da a sicurezza suciale ! 

Top ! 4.8/5 4.8 fora di 5 stelle

 

 

 

 


Russu biancu

Era audace mischjà u caffè, a vaniglia è una texture cremosa in un puff. U risultatu hè stranu, luntanu da eccezziunale, è hè difficiule di ricunnosce l'aromi prumessi.

La saveur générale, indéfinissable, évoque la gourmandise mais sans y adhérer totalement. Forsi un aroma più simplice seria più apprupriatu per l'unicu gourmand in a gang?

Bou buu! 3.3/5 3.3 fora di 5 stelle

 

 

 

 


PER PROVU hè D'ADUTU ?

DotMod ùn hà micca fattu e cose à a mità è pone i fundamenti per una vera riflessione nant'à u perchè di i puffs, per ùn dì una risposta più chè cunvincente à i prublemi ecologichi posti da i dispusitivi. 

I sapori ci anu cunvintu per a maiò parte di elli è salutemu un tabacco è una menta ben pensata è assai utile per svià. I frutti sò in generale boni, cù l'eccezzioni di l'ananas è, à pocu pressu, mango. E bevande sò à tempu efficaci è serve u so propiu bè.

Ci hè piaciutu:

  • U cuncettu riciclabile chì rivoluziona a categuria.
  • Tabaccu è menta, assai raffinatu.
  • U risichi di una marca chì si bagna.
  • In generale, sapori assai soddisfacenti. 
  • U nivellu di nicotina adattatu per i principianti.
  • U disegnu perfettu.

Ci dispiace:

  • U tentativu fallutu di un gourmet degnu di u nome.
  • U prezzu ligeramente sopra à a media.
  • Qualchì fruttatu chì manca di prisenza.

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

 

 

 

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !