IN BREVE:
U dizziunariu di vaping

 

 

Accumulatore:

Chjamata ancu batterie o batterie, hè a fonte di energia necessaria per u funziunamentu di i diversi sistemi. A so particularità hè di esse rechargeable secondu i cicli di carica / scaricamentu, u numeru di quale hè variabile è predefinitu da i pruduttori. Ci sò batterie cù diversi chimichi interni, i più adattati per vaping sò IMR, Ni-Mh, Li-Mn è Li-Po.

Cumu leghje u nome di una bateria? Se pigliemu una bateria 18650 per esempiu, u 18 rapprisenta u diametru in millimetri di a bateria, u 65 a so lunghezza in millimetri è u 0 a so forma (tonda).

Batterie

Aerosol:

Terminu ufficiale per u "vapore" chì pruduciamu da vaping. Hè custituitu di Propylene Glycol, Glycerin, acqua, sapori è nicotina. Il s'évapore dans l'atmosphère en une quinzaine de secondes contrairement à la fumée de sigarette qui s'installe et libère l'air ambiant en 10 minutes... par bouffée.

 

AIUTA:

Associazione Indipendente di l'Utenti di Sigaretta Elettronica (http://www.aiduce.org/), a voce ufficiale di i vapers in Francia. Hè l'unica urganizazione chì pò sbattà i prughjetti distruttivi di l'Auropa è di u Statu francese per a nostra pratica. Per contru à a TPD (direttiva chjamata "anti-tabacco" ma chì scuttles u vape più di u tabacco), AIDUCE hà da avvià una prucedura legale, relative à a trasposizione di a direttiva europea in u dirittu naziunale contr'à in particulare a sezione 53.

aiutu

fori d'aria:

Frasa inglesa chì designa e luci attraversu quale l'aria entrerà durante una aspirazione. Questi venti sò situati nantu à l'atomizzatore è ponu esse regulabili o micca.

Buca d'aria

Flussu d'aria:

Letteralmente: flussu d'aria. Quandu i venti di aspirazione sò regulabili, parlemu di l'aghjustamentu di u flussu d'aria perchè pudemu modulà l'approvvigionamentu di l'aria finu à a chjusa cumpleta. U flussu di l'aria influenza assai u gustu di un atomizzatore è u voluminu di vapore.

Atomizzatore:

Hè u cuntainer di u liquidu à vape. Permette di esse riscaldatu è estratti in forma di aerosol chì hè inalatu cù una bocca (drip-tip, drip-top)

Ci sò parechji tippi d'atomizzatori : drippers, genesis, cartomizers, clearomizers, certi atomisers sò riparabili (parlemu tandu di atomizer rebuildable o rebuildable in inglese). E altri, chì a resistenza deve esse cambiata periodicamente. Ciascunu di i tippi di atomisers mintuatu serà descrittu in stu glossariu. Cortu: Ato.

Atomizzatori

Basi:

Prudutti cù o senza nicotina, utilizati per a preparazione di liquidi DiY, i basi ponu esse 100% GV (glicerina vegetale), 100% PG (propylene glycol), si trovanu ancu proporzionati à a tarifa di PG / VG valori di rapportu cum'è 50. /50, 80/20, 70/30…… per cunvenzione, u PG hè annunziatu prima, salvu s'ellu ùn hè esplicitamente dichjaratu altrimenti. 

Bases

Batteria:

Hè ancu una batteria rechargeable. Qualchidunu portanu una carta elettronica chì permette di modulà a so putenza / tensione (VW, VV: variabile watt/volt), sò ricaricate via un caricatore dedicatu o da un cunnessu USB direttamente da una fonte adatta (mod, computer, accendisigari). , etc.). Hanu ancu l'opzione on / off è un indicatore di carica restante, a maiò parte ancu dà u valore di resistenza ato è cut off se u valore hè troppu bassu. Indicanu ancu quandu anu da esse ricaricati (indicatore di tensione troppu bassu). A cunnessione à l'atomizer hè di u tipu eGo nantu à l'esempii sottu:

BatteriesBCC:

Da l'inglese Bottumu Cogghiu Clearomizer. Hè un atomizzatore chì a resistenza hè vitata à u puntu più bassu di u sistema vicinu à a cunnessione + di a bateria, a resistenza hè aduprata direttamente per u cuntattu elettricu.

Generalmente rimpiazzabile à i prezzi cuntenuti, ci sò una sola bobina (una resistenza) o doppia bobina (duie resistori in u stessu corpu) o ancu più (assai raru). Questi clearomizers anu rimpiazzatu a generazione di clearos cù wicks cadenti per furnisce a resistenza cù u liquidu, avà i BCC si bagnanu finu à chì u tank hè cumpletamente viotu è furnisce un vape caldu / friddu.

BCC

CDB:

Da Bottom Dual Coil, un BCC ma in doppia bobina. In generale, sò i resistori dispunibuli chì equipanu i clearomizers (pudete ancu riesce à rifarli voi stessu cù boni ochji, l'arnesi è i materiali appropritati è i diti fini...).

BDC

Alimentatore di fondu:

Era una evoluzione tecnica pocu utilizata oghje in u vape attuale. Hè un dispositivu chì accoglie un atomizer di ogni tipu chì a so particularità hè di pudè esse pienu da a cunnessione cù quale hè equipatu. Stu dispositivu accoglie ancu nativamente un vial flexible inclusu direttamente in a bateria o in u mod (raramente separatu da a batteria, ma esiste via un ponte). U principiu hè di alimentà l'ato in liquidu propulsendu una dosa di sucu per pressione nantu à a fiala…… L'assemblea ùn hè micca veramente pratica in una situazione di mobilità, hè dunque diventatu raru di vede u travagliu.

Alimentatore di fondu

Riempite:

Si trova principarmenti in cartomizers ma micca solu solu. Hè l'elementu capillare di e carte, in cuttuni o in materiale sinteticu, à volte in acciau intrecciatu, permette una autunumia di vape cumportendu cum'è una spugna, hè attraversata direttamente da a resistenza è assicura u so fornimentu di liquidu.

battu

Box:

O mod-box, vede mod-box

Paraurti:

Francisazione di a parolla inglesa cunnisciuta da i dilettanti di pinball……Per noi hè solu una quistione di aumentà a proporzione di sapori in una preparazione DIY secondu u cuntenutu VG di a basa. Sapendu chì u più altu a proporzione di VG hè impurtante in u menu l'aromi sò perceptibili in u gustu.

Cartulina di mappa:

Un strumentu per mantene a mappa di u cisterna in modu di tirallu abbastanza per riempillu senza risicu di perdite. 

carta di riempimentu

Perforatore di carte:

Hè un strumentu per drillà facilmente cartomizers undrilled o ingrandà i buchi di cartomizers pre-perforati.

Perforatore di carte

Cartomizer:

A mappa in breve. Hè un corpu cilindrico, generalmente terminatu da una cunnessione 510 (è una basa profilata) chì cuntene un filler è una resistenza. Pudete aghjunghje direttamente un drip tip è vape dopu a carica, o combina cù un Carto-tank (tank dedicatu à e carte) per avè più autonomia. A mappa hè un consumable chì hè difficiule di riparà, cusì avete da cambià periodicamente. (Nota chì stu sistema hè primurosu è chì sta operazione cundizzioni u so usu propiu, un cattivu primer porta direttamente à a basura !). Hè dispunibule in bobina unica o doppia. U rendering hè specificu, assai strettu in quantu à u flussu di l'aria è u vapuri generatu hè generalmente caldu / caldu. U "vape on map" hè attualmente perdendu velocità.

Cartu

 CC :

Abbreviazione di cortu circuitu quandu si parla di l'electricità. U cortu circuitu hè un fenomenu relativamente cumuni chì si trova quandu e cunnessione pusitivu è negativu sò in cuntattu. Cause multiple pò esse à l'urìgine di stu cuntattu (filings sottu u connector di l'ato durante una perforazione di "air-hole", "leg pusitivu" di a bobina in cuntattu cù u corpu di l'ato .... ). Duranti CC, a bateria si riscalda assai rapidamente, cusì avete da reagisce rapidamente. I pruprietarii di mech mods senza prutezzione di a bateria sò i primi cuncernati. A cunsiguenza di un CC, in più di e pussibuli brusgii è a fusione di e parti di materiale, hè a deteriorazione di a bateria chì a rende inestable durante a carica o ancu totalmente irrecuperabile. In ogni casu, hè cunsigliatu di scaccià (per riciclà).

CDM:

O a capacità massima di scaricamentu. Il s'agit d'une valeur exprimée en Ampère (symbole A) spécifique aux batteries rechargeables et aux batteries. U CDM datu da i pruduttori di batterie determina e pussibulità di scaricamentu (in piccu è cuntinuu) in piena sicurezza per un valore di resistenza determinatu è / o per sfruttà a regulazione elettronica di i mods / scatuli elettronichi. Batteries chì u CDM hè troppu bassu si riscaldanu quandu si usanu in ULR in particulare.

Vape à catena:

In francese : azzione di vaping in continuu, più di 7 à 15 seconde da una successione di puff. Spessu limitatu elettronicamente nantu à mods elettronichi trà 15 seconde, stu modu di vape hè cumunu nantu à un set-up cumpostu da un dripper è un mod meccanicu (ma ancu cù atomizzatori di tank) sempre chì avete di batterie chì sustenenu una scarica continua prolongata è un mod. assemblea adatta. Per estensione, u Chainvaper hè ancu quellu chì ùn lascia quasi mai u so mod è cunsuma u so "15ml / day". Vape continuamente.

Camera di riscaldamentu:

Thread cap in inglese, hè u voluminu in u quale u liquidu riscaldatu è u mischju di l'aria succhiata, ancu chjamatu chimney o camera di atomizazione. In clearomizers è RTA, copre a resistenza è l'isola da u liquidu in i reservoirs. Certi drippers sò furnuti cun ellu in più di u capu superiore, altrimente hè u capu superiore stessu chì agisce cum'è una camera di riscaldamentu. L'interessu di stu sistema hè di prumove a restituzione di i sapori, per evità un riscaldamentu troppu rapidu di l'atomizzatore è di cuntene i spruzzi di liquidu bollente per via di u calore di a resistenza chì puderia esse aspiratu.

camera di riscaldamentuCaricatore:

Hè u strumentu essenziale per e batterie chì permetterà di ricaricà. Devi esse attenti à a qualità di stu dispusitivu, sè vo vulete mantene e batterie per un bellu pezzu, è ancu e so caratteristiche iniziali (capacità di scaricamentu, tensione, autonomia). I migliori caricatori offrenu funzioni d'indicatori di statutu (tensione, putenza, resistenza interna), è anu a funzione "rinfrescante" chì gestisce unu (o più) cicli di scaricamentu / carica tenendu in contu a chimica di e batterie è di a tarifa di scarica critica, questu. U funziunamentu chjamatu "ciclu" hà un effettu regenerativu nantu à u funziunamentu di e vostre batterie.

Caricatori

Chipset:

Modulu elettronicu utilizatu per regulà è gestisce u flussu elettricu da a bateria à l'output di u flussu attraversu u connettore. Ch'ella sia o micca accumpagnata da una schermu di cuntrollu, in generale hà funzioni di sicurezza basiche, una funzione di switch è funzioni di regulazione di putenza è / o intensità. Certi includenu ancu un modulu di carica. Questu hè l'attrezzatura caratteristica di l'elettromods. I chipset attuali permettenu ora di vaping in ULR è furnisce putenzi finu à 260 W (è à volte più!).

Chipset

 

Clearomizer:

Hè cunnisciutu ancu da u diminutivu "Clearo". L'ultima generazione di atomizzatori, hè carattarizatu da un tank in generale trasparente (qualchì volta graduatu) è un sistema di riscaldamentu di resistenza rimpiazzabile. E prime generazioni includenu una resistenza posta à a cima di u tank (TCC: Top Coil Clearomizer) è wicks in u liquidu à ogni latu di a resistenza (Stardust CE4, Vivi Nova, Iclear 30...). Trovemu sempre sta generazione di clearomizers, apprezzati da l'amatori di u vapore caldu. I novi clearos anu aduttatu u BCC (Protank, Aerotank, Nautilus ....), è sò megliu è megliu cuncepiti, in particulare per aghjustà a quantità di aria aspirata. Sta categuria ferma un cunsumu in quantu ùn hè micca pussibule (o difficiule) di ricuperà a bobina. I clearomizers misti, mischjendu bobine pronti è a pussibilità di fà e so bobine sò cuminciati à apparisce (Subtank, Delta 2, etc.). Piuttostu si parla di atomizzatori riparabili o ricustruibili. U vape hè tiepidu / friddu, è u tiratu hè spessu strettu ancu s'ellu l'ultima generazione di clearomizers sviluppa ancu tirate aperti o ancu assai aperti.

Clearomizer

Clone:

O "styling". Dittu di una copia di un atomizzatore o un mod originale. I pruduttori cinesi sò di granu i principali fornitori. Certi cloni sò copie pallide sia tecnicamente sia in termini di qualità di vape, ma ci sò ancu spessu cloni ben fatti cù quale l'utilizatori sò soddisfatti. U so prezzu hè di sicuru assai sottu à i tassi pagati da i creatori originali. In u risultatu, hè un mercatu assai dinamicu chì permette à tutti di acquistà l'equipaggiu à un costu più bassu.

L'altra parte di a munita hè: e cundizioni di u travagliu è a remunerazione di i travagliadori chì pruducenu in massa sti prudutti, l'impossibilità virtuale di esse cumpetitiva per i fabricatori europei è dunque di sviluppà l'impieghi currispundenti è u furtu manifestu di u travagliu di ricerca è sviluppu. da i creatori originali.

In a categuria "clone", ci sò copie di falsificazioni. Un falsificatu andarà finu à ripruduce i loghi è e menzioni di i prudutti originali. Una copia riproducerà u fattore di forma è u principiu di funziunamentu, ma ùn mostrarà micca fraudulently u nome di u creatore.

A caccia di nuvola:

Frase inglese chì significa "caccia in nuvola" chì illustra un usu specificu di materiali è liquidi per assicurà a massima pruduzzione di vapore. Hè diventatu ancu un sport di l'altra parte di l'Atlanticu : pruduce u più vapore pussibule. I limiti elettrici necessarii per fà questu sò più grande di quelli di Power Vaping è necessitanu una cunniscenza eccellente di i so equipaghji è di e resistori. Assolutamente micca cunsigliatu per i vapers per a prima volta.  

bobina:

Terminu inglese chì designa a parte di resistenza o riscaldamentu. Hè cumunu à tutti l'atomizzatori è pò esse acquistatu cumpletu (cù u capillare) cum'è per i clearomizers, o in bobine di filu resistenti chì avemu ventu per equipà i nostri atomisers cun ellu à a nostra cunvenzione in termini di valore di resistenza. U coil-art da i Stati Uniti, dà nascita à montaggi degni di veri opere d'arti funziunali chì ponu esse ammirate in Internet.

coil

Connettore:

Hè a parte di l'atomizer chì hè avvitata à u mod (o à a bateria o a scatula). U standard chì tende à prevale hè a cunnessione 510 (pitch: m7x0.5), ci hè ancu u standard eGo (pitch: m12x0.5). Custituitu da un filu dedicatu à u polu negativu è un cuntattu pusitivu isolatu (pin) è assai spessu regulabile in prufundità, nantu à l'atomizzatori hè di design maschile (bottom-cap), è in mods (top-cap) cuncepimentu femminile per un nidificazione ottima. .

Cunnessore

CD:

Dual-coil, dual-coil

Doppia bobina

Degassing:

Questu hè ciò chì succede cù una bateria di tecnulugia IMR durante un cortu-circuit prolongatu (pochi seconde pò esse abbastanza), a bateria allora libera gasi tossichi è una sustanza àcida. I mods è i scatuli chì cuntenenu e batterie anu un (o più) ventu (bucu) per a degassing per lascià sti gasi è stu liquidu esse liberatu, evitendu cusì una pussibuli splusione di a bateria.

DIY:

Do it Yourself hè u sistema D in inglese, s'applica à e-liquidi chì fate voi stessu è à i pirate chì adattate à u vostru equipamentu per migliurà o persunalizà ......Traduzzione letterale : "Fate voi stessu. »  

Drip tip:

A punta chì permette l'aspirazione da l'atomizzatore induve hè fissatu, sò innumerevoli in forme è materiali è ancu in dimensioni è in generale anu una basa 510. Sò tenuti da unu o dui O-rings chì assicuranu a strettezza è mantene nantu à u atomiseur. I diametri di aspirazione pò varià è alcuni si adattanu à u capu superiore per offre micca menu di 18 mm di aspirazione utile.

punta di goccia

goutteur :

Impurtante categuria di atomisers chì a prima particularità hè di vape "live", senza intermediari, u liquidu hè direttamente versatu nantu à a bobina, perchè ùn pò micca cuntene assai. I drippers anu evolutu è alcuni offrenu avà una autonomia più interessante di vape. Ci sò mischiati postu chì offrenu una riserva di liquidu cù un sistema di pumping per u so supply. Hè in a maiò parte di i casi un atomizzatore ricostruibile (RDA: Rebuildable Dry Atomiser) chì a bobina (s) modularemu per disegnà u vape desideratu sia in putenza sia in rendering. Per tastà i liquidi hè assai populari perchè a so pulizia hè faciule è basta à cambià u capillare per pruvà o vape un altru e-liquid. Offre un vaporizzatore caldu è resta l'atomizzatore cù u megliu rendimentu di sapori.

Dripper

Drop volt:

Hè a diffarenza di u valore di tensione ottenuta à l'output di u mod connector. A conduttività di i mods ùn hè micca coherente da mod à mod. Inoltre, cù u tempu, u materiale diventa bruttu (fili, ossidazione) risultatu in una perdita di tensione à l'output di u mod mentre a vostra bateria hè cumpletamente carica. Una diferenza di 1 volt pò esse osservata secondu u disignu di u mod è u so statu di pulizia. Una caduta di volt di 1 o 2/10ths di un volt hè normale.

In listessu modu, pudemu calculà u volt di goccia quandu associemu u mod cù un atomizzatore. Immaginendu chì u mod manda 4.1V misurati à l'output direttu di a cunnessione, a listessa misura cù un atomizzatore assuciatu serà più bassu postu chì a misurazione pigliarà ancu in contu a presenza di l'ato, a conduttività di questu è ancu resistenza di i materiali.

Secca:

Vede Dripper

Dryburn:

Nantu à l'atomizzatori induve pudete cambià u capillare, hè bonu per pulisce a vostra bobina prima. Questu hè u rolu di a brusgiata secca (riscaldamentu viotu) chì cunsiste à fà a resistenza nuda rossi per uni pochi di sicondi per brusgià i residui di vape (a scala depositata da i liquidi assai proporzionati in Glycerin). Un'operazione da fà in scienze….. Una bruciatura secca prolongata cù resistenze basse o nantu à fili resistivi fragili è risicate di rompe u filu. A spazzola cumpletarà a pulizia senza scurdà di l'internu (cun ​​​​un stuzzicadenti per esempiu)

Colpi secchi:

Hè u risultatu di una vape secca o senza fornitura di liquidu. Una sperienza frequente cù drippers induve ùn pudete micca vede a quantità di sucu chì resta in l'atomizzatore. L'impressione hè dispiacevule (gustu di "caldo" o ancu brusgiatu) è implica una ricuperazione urgente di liquidu o indica un assemblea inadatta chì ùn offre micca a capillarità necessaria per u flussu impostu da a resistenza.

E-cigs:

Abbreviazione di sigaretta elettronica. Adupratu generalmente per mudelli sottili, chì ùn superanu micca un diametru di 14 mm, o per mudelli dispunibuli cù sensori di vacuum raramente usati oghje.

E cigs

E-liquide :

Hè u liquidu di i vapers, cumpostu di PG (Propylene Glycol) di VG o GV (Glycerin vegetale), aromi è nicotina. Pudete ancu truvà additivi, coloranti, acqua (distillata) o alcolu etilicu senza mudificazione. Pudete preparà sè stessu (DIY), o cumprà prontu.

Ego:

Passu standard di cunnessione per atomizzatori/clearomizers: m 12×0.5 (in mm cù 12 mm di altezza è 0,5 mm trà 2 fili). Questa cunnessione necessita un adattatore: eGo/510 per adattà à i mods quandu ùn sò micca digià equipati. 

Ego

Ecolana:

Cordone fattu di fibre di silice intrecciate (silice) chì esiste in parechji spessori. Serve cum'è capillary sottu diverse assemblee: guaina per filà un cable o un cilindru di mesch (atomizzatori di genesi) o capillari crudu attornu à u quale hè avvoltu u filu resistive, (drippers, reconstructables) e so proprietà facenu un materiale spessu usatu perchè ùn ùn brusgia micca (cum'è u cuttuni o fibre naturali) è ùn dissipa i sapori parassiti quandu puliti. Hè un consumable chì deve esse cambiatu regularmente per prufittà di i sapori è evità i colpi secchi per via di troppu residuu chì impedisce u passaghju di u liquidu.

Ekowool

 Filo resistivo/non resistivo:

Hè cù u filu resistenti chì facemu a nostra bobina. I fili resistivi anu a particularità di oppone una resistenza à u passaghju di corrente elettrica. Fendu cusì, sta resistenza hà l'effettu di pruvucà u filu à riscalda. Ci sò parechji tippi di fili resistivi (Kanthal, Inox o Nichrome sò i più utilizati).

À u cuntrariu, u filu non resistenti (Nichel, Argentu…) lascerà u currente passà senza custrizzione (o pocu). Hè aduprata saldata à e "gambe" di a resistenza in cartomizers è in resistori BCC o BDC per priservà l'insulazione di u pin pusitivu chì seria rapidamente dannatu (inusable) per via di u calore emanatu da u filu resistive quandu si hè ch'ella si attraversà. Stu assemblea hè scrittu NR-R-NR (Non Resistive - Resistive - Non Resistive).

 Composizione di l'acciaio inox 316L: a so particularità hè a so neutralità (stabilità fisico-chimica):  

  1. Carbone: 0,03% max
  2. Manganese: 2% max
  3. Silice: 1% max
  4. Fosforu: 0,045% max
  5. Sulfuru: 0,03% max
  6. Nickel: trà 12,5 è 14%
  7. Chromium: trà 17 è 18%
  8. Molibdenu: trà 2,5 è 3%
  9. Ferru: trà 61,90 è 64,90% 

Resistività di l'acciaio inox 316L secondu u so diametru: (u standard AWG hè u standard US)

  1. : 0,15 mm – 34 AWG : 43,5 Ω/m
  2. : 0,20 mm – 32 AWG : 22,3 Ω/m

filu resistenti

Flushes:

Dittu di un inseme mod/atomizzatore di u listessu diametru chì, una volta assemblatu, ùn lascia micca spaziu trà elli. Esteticamente è per ragioni meccaniche hè preferibile ottene un assemblea flush. 

Flush

Genesi:

L'atomizzatore di genesi hà a particularità di esse alimentatu da u fondu in quantu à a resistenza è u so capillare hè un rotulu di maglia (foglia di metallu di diverse dimensioni di quadru) chì attraversa a piastra è si immerge in a riserva di sucu.

À l'estremità superiore di a maglia hè ferita a resistenza. Hè spessu u sughjettu di trasfurmazioni da l'utilizatori chì sò appassiunati di stu tipu d'atomizer. Esigendu una assemblea precisa è rigurosa, ferma in bonu postu nantu à a scala di a qualità di vape. Hè di sicuru un ricustruibile, è u so vape hè caldu-caldu.

Si trova in bobine singuli o doppie.

I Muvrini

Glicerina vegetale:

O glycerol. D'origine vegetale, hè scrittu VG o GV per diferenze da u propilene glycol (PG), l'altru cumpunente essenziale di basi e-liquid. A glicerina hè cunnisciuta per e so proprietà idratanti, laxative o igroscopiche di a pelle. Per noi, hè un liquidu viscoso trasparente è inodore cù un gustu ligeramente dolce. U so puntu di ebullizione hè di 290 °C, da 60 °C si evapora in forma di nuvola chì sapemu. A caratteristica notevuli di a glicerina hè chì pruduce un voluminu più densu è più sustanziale di "vapore" cà PG, mentre chì hè menu efficace à rende sapori. A so viscosità obstruisce i resistori è u capillare più rapidamente cà PG. A maiò parte di l'e-liquidi nantu à u mercatu proporzione di sti cumpunenti 2 ugualmente, allora parlemu di 50/50.

ATTENZIONE: ci hè ancu glicerina di origine animale, l'usu di quale ùn hè micca cunsigliatu in u vape. 

Glicerina

Graal:

L'equilibriu inaccessibile è ancu assai ricercatu trà u liquidu è u materiale, per una vape paradisiaca….. Hè di sicuru, specificu à ognunu di noi è ùn pò esse impostu à nimu.

Altu drenu:

In inglese: alta capacità di scaricamentu. Dittu di e batterie chì sustenenu una forte scarica continua (parechji seconde) senza riscaldamentu o sottumessi deterioru. Cù u vape in sub-ohm (sottu 1 ohm) hè assai cunsigliatu di utilizà batterie d'altu drenu (da 20 Amps) dotate di una chimica stabile: IMR o INR.

hit:

Aduprà quì a superba definizione di Dark in u foru A&L: "U "Hit" hè un neologismu per eccellenza di u campu lessicale di a sigaretta elettronica. Designa a cuntrazzioni di a faringe cum'è per una vera cigarette. Più grande hè questu "hit", più grande hè a sensazione di fumà una vera sigaretta. "... micca megliu!

U colpu hè ottinutu cù a nicotina presente in i liquidi, u più altu u ritmu, u più u colpu si senti.

Ci sò altre molécule prubabile di creà un successu in un e-liquid cum'è u Flash, ma ùn sò micca spessu apprezzati da i vapers chì rifiutanu u so aspettu brutale è chimicu.

Hybrid:

  1. Hè un modu di muntà u vostru equipamentu, chì riduce a so durata prupunendu di integrà l'atomizzatore in u mod cù un capu di cima di grossu minimu chì abbanduneghja una cunnessione diretta cù a bateria. Certi modders offrenu mod / ato hybrids chì sò perfettamente adattati à un livellu esteticu.
  2. Si dice ancu di i vapers chì cuntinueghjanu à fumà quandu anu cuminciatu à vaping è chì o si trovanu in un periodu di transizione, o sceglienu di cuntinuà à fumà mentre vaping.

Hybrid

Kanthal:

Hè un materiale (alia di ferru: 73,2% - Chrome: 22% - Aluminium: 4,8%), chì vene in una bobina in forma di un filu metallicu finitu brillanti. Ci sò parechji spessori (diametri) spressi in decimi di mm: 0,20, 0,30, 0,32...

Esisti ancu in una forma piatta (ribbon o ribbon in inglese) : u flat A1 per esempiu.

Hè un filu resistive largamente utilizatu per fà e bobine per via di e so qualità di riscaldamentu rapidu è a so solidità relativa in u tempu. 2 tipi di Kanthal ci interessanu: A è D. Ùn anu micca u stessu proporzioni di l'alia è ùn anu micca e stesse proprietà fisiche di resistenza.

Resistività di kanthal A1 secondu u so diametru: (u standard AWG hè u standard US)

  • : 0,10 mm – 38 AWG : 185 Ω/m
  • : 0,12 mm – 36 AWG : 128 Ω/m
  • : 0,16 mm – 34 AWG : 72 Ω/m
  • : 0,20 mm – 32 AWG : 46,2 Ω/m
  • : 0,25 mm – 30 AWG : 29,5 Ω/m
  • : 0,30 mm – 28 AWG : 20,5 Ω/m

Resistività di kanthal D secondu u so diametru:

  • : 0,10 mm – 38 AWG : 172 Ω/m
  • : 0,12 mm – 36 AWG : 119 Ω/m
  • : 0,16 mm – 34 AWG : 67,1 Ω/m
  • : 0,20 mm – 32 AWG : 43 Ω/m
  • : 0,25 mm – 30 AWG : 27,5 Ω/m
  • : 0,30 mm – 28 AWG : 19,1 Ω/m

Kick:

Dispositivu elettronicu multifunzione per mods mech. 20 mm di diametru per circa 20 mm di spessore, stu modulu permette di assicurà a vostra vape grazie à funzioni cum'è cut-off in presenza di un cortu circuitu, modulazione di putenza da 4 à 20 watts secondu u mudellu. Si mette in u mod (in a direzzione ghjusta) è hà ancu tagliatu quandu a bateria hè troppu scaricata. Hè spessu necessariu cù un calciu per aduprà batterie più brevi (18500) per permette a so inserzione è chjude e diverse parti di u mod.

Kick

Anellu di calciu:

Kick ring, elementu di un mod meccanicu chì permette l'aghjunzione di un calciu à u tubu chì riceve a bateria, qualunque sia a so dimensione.

anellu di calciu

Latenza:

O effettu diesel. Questu hè u tempu chì ci vole à a resistenza per riscaldassi cumplettamente, chì pò esse più longa o più corta, secondu a cundizione o u rendiment di a bateria, a putenza necessaria da a resistenza (s) è, in una misura menu, a qualità. conduttività di tuttu u materiale.

LR:

Abbreviazione di Low Resistance in inglese, bassa resistenza. Versu 1Ω, si parla di LR, al di là di 1,5 Ω, si cunsidereghja stu valore cum’è normale.

Li-Ion:

Tipu di bateria / accu chì a so chimica usa lithium.

Attenzione: L'accumulatori di ioni di litiu ponu prisentà un risicu di splusione s'elli sò ricaricati in cundizioni poveri. Quessi sò elementi assai sensittivi chì necessitanu precauzioni per a implementazione. (fonte Ni-CD: http://ni-cd.net/ )

Libertà :

Concettu apparentemente obsoleto chì i guverni, l'Europa, i fabricatori di sigarette è farmaceutiche negannu ostinatamente à i vapers per ragioni probabilmente finanziarii. A libertà di vape deve, se ùn simu vigilanti, esse raru cum'è una neurona in a testa di un hooligan.

CM:

Abbreviazione di micro coil. Moltu utilizatu in atomizers rebuildable perchè hè faciule fà, ùn supera micca 3 mm di lunghezza in i tubi di resistori dispunibuli per un massimu di 2 mm di diametru. I turni sò stretti l'un à l'altru per aumentà a superficia di riscaldamentu (vede bobina).

MC

Mesh:

Metal sheet similar to a sieve chì a so schermu hè assai fina, hè rotulatu in un cilindru di 3 à 3,5 mm chì hè inseritu à traversu a piastra di un atomizzatore genesis. Serve cum'è capillari per a crescita di u liquidu. Hè necessariu di operà una oxidazione prima di u so usu, ottenuta da riscalda u rullu per uni pochi seconde à u rossu (à l'aranciu seria più esatta). Questa oxidazione permette di evità ogni cortu circuitu. Diversi maglie sò dispunibuli è ancu diverse qualità di metalli.

Mesh

Missfire:

O falsu cuntattu in francese). Stu termini inglese significa un prublema powering up u sistema, poviru cuntattu trà u buttone "firing" è a bateria hè spessu a causa di mech mods. Per l'elettro, questu pò vene da l'usura di u buttone è in generale da e cunsequenze di perdite di liquidu (non-conductive) spessu à u livellu di u pin pusitivu di u top-cap di u mod è u pin pusitivu di u connector di l'atomizer. .

Mod:

Derivatu da u terminu inglese "modificatu", hè u strumentu chì cuntene l'energia elettrica necessaria per riscalda a resistenza di l'atomizer. Hè cumpostu di unu o più tubi cunduttori (almenu à l'internu), un buttone on/off (in generale avvitatu à u fondu di u tubu per parechji mechs), un capu superiore (copertu superiore avvitatu à u tubu) è per qualchi mods elettro. , un capu di cuntrollu elettronicu chì agisce ancu cum'è un switch.

Mod

Mech Mod:

Mech in inglese hè u mod più simplice in quantu à u disignu è l'usu (quandu avete una bona cunniscenza di l'electricità).

In a versione tubular, hè custituitu da un tubu chì pò accoglie una bateria, a durata di quale varieghja secondu a bateria utilizata è s'ellu hè aduprata o micca un kickstarter. Hè custituitu ancu di un tappu di fondu ("copertura" tappu inferjuri) generalmente utilizatu per u mecanismu di cambiamentu è u so chjusu. U top cap (upper cap) chjude l'assemblea è permette di vite l'atomizer.

Per mods non-tube, vede a sezione Mod-box.

E versioni telescopiche permettenu l'inserzione di ogni lunghezza di bateria di u diametru previstu.

Ci sò ancu mechs chì u so switch hè posizionatu lateralmente, in a parte bassa di u mod. A volte chjamatu "Pinkie Switch").

E batterie più usate oghje sò i 18350, 18490, 18500 è 18650. I mods tubulari chì ponu accoglie sò dunque trà 21 è 23 di diametru cù uni pochi eccezzioni rari.

Ma ci sò mods chì utilizanu batterie 14500, 26650 è ancu 10440. U diametru di sti mods varieghja di sicuru secondu a dimensione.

I materiali chì custituiscenu u corpu di u mod sò: acciaio inox, aluminiu, ramu, latu è titaniu per i più cumuni. Per via di a so simplicità, ùn si rompe mai, finu à chì i so cumpunenti è a so conduttività sò mantenuti bè. Tuttu succede in diretta è hè l'utilizatore chì gestisce u cunsumu di energia, cusì u tempu di ricaricà a bateria. In generale ùn hè micca cunsigliatu per i neofiti, u mod meca ùn pretende micca esse trà e sigarette elettroniche cù quale ùn sparte micca ... l'elettronica precisamente.

Mod Meca

Electro Mod:

Questa hè l'ultima generazione di mod. A diffarenza cù u mech si trova in una elettronica à bordu chì gestisce tutte e funziunalità di u mod. Di sicuru, funziona ancu cù l'aiutu di una batteria è hè ancu pussibule, cum'è i mods mech tubulari, di modulà a lunghezza secondu a dimensione desiderata ma u paragone si ferma quì. .

L'elettronica offre, in più di l'azzioni di basi on/off, una gamma di funziunalità chì assicuranu a sicurità di l'utilizatori interrompendu l'alimentazione in i seguenti casi:

  • Rilevazione di un cortu circuitu
  • Resistenza troppu bassa o troppu alta
  • Inserite a bateria à l'inversu
  • Tagliate dopu x seconde di vaping cuntinuu
  • A volte, quandu a temperatura interna massima tolerata hè righjunta.

Permette ancu di vede infurmazioni cum'è:

  • U valore di a resistenza (i più recenti electro mods accettanu resistenze da 0.16Ω)
  • U putere
  • Tensione
  • L'autonomia restante in a bateria.

L'elettronica permette ancu:

  • Per aghjustà a putenza o a tensione di vape. (vari-wattage o vari-voltage).
  • A volte per offre una carica di a bateria per micro-usb
  • È altre funziunalità menu utili ....

U mod electro tubulare esiste in parechji diametri è vene in diversi materiali, forma è ergonomia.

mod elettronicu

Scatola di mod:

Parlemu quì di un mod cù un aspettu non-tubulare è chì più o menu s'assumiglia à una scatula.

Pò esse « full mecha » (mecanicu tutale), semi-mecha o elettricu, cù una o più batterie à bordu per più autunumia è/o più putenza (assemblea in serie o parallella).

E caratteristiche tecniche sò paragunabili à quelle di l'altri mods, ma generalmente furniscenu più putenza secondu u so chipset (modulu elettronicu à bordu) finu à 260W o ancu più secondu u mudellu. Supportanu i valori di resistenza vicinu à u cortu circuitu: 0,16, 0,13, 0,08 ohm!

Ci sò diverse dimensioni è i più chjuchi qualchì volta anu una batteria proprietaria integrata, chì significa chì ùn pudete micca teoricamente cambià, salvu chì a pussibilità hè offerta per accede à a batteria è rimpiazzà, ma parlemu di DIY, u mod. ùn hè micca fattu per.

box mod

Moderatrice :

Creatore artighjanu di mods, più spessu in serie limitata. Crea ancu atomizzatori esteticamente cumpatibili cù i so mods, generalmente fatti bè. Mods artighjanali cum'è e-pipes sò spessu belli opere d'arti è, per a maiò parte, articuli unichi. In Francia, ci sò modders meccanichi è elettro chì e so creazioni sò acclamati da l'amatori di l'uriginale funziunale.

Multimetru:

Dispositivu di misurazione elettrica portatile. Analogicu o digitale, pò infurmà à pocu prezzu cun abbastanza precisione nantu à u valore di resistenza di l'atomizzatore, a carica restante in a vostra bateria, è altre misurazioni di intensità per esempiu. Un strumentu spessu essenziale per diagnosticà un prublema elettricu invisibile è assai utile per usi altru da vaping.

Multimetru

Nano bobina:

U più chjucu di i micro-coils, cù un diametru di circa 1 mm o menu, hè destinatu à i resistori dispunibuli di clearomizers quandu vulete rifarli o fà una bobina di dragone (una spezia di bobina verticale intornu à quale a fibra di capelli. hè posizionatu).

Nano-Coil

Nicotina:

Alkaloid naturalmente presente in foglie di tabacco, liberatu in forma di sustanza psicoattiva da a combustione di sigarette.

Hè creditu cù proprietà addictive più forti ch'è in a realtà, mentre chì hè solu cumminatu cù sustanzi artificiali aghjuntu da e cumpagnie di tabacco chì accentua u so putere addictive. L'addiction à a nicotina hè più a cunsequenza di una misinformazione mantenuta in modu intelligente chè una realità metabolica.

Hè ancu veru chì sta sustanza hè periculosa in dosi elevate, ancu fatali. L'OMS definisce a so dosa letale trà 0.5 g (ie 500 mg) è 1 g (ie 1000 mg).

U nostru usu di nicotina hè assai regulatu è a so vendita pura hè pruibita in Francia. Solu i basi di nicotina o e-liquids sò autorizati per a vendita à un massimu di 19.99 mg per ml.U colpu hè causatu da a nicotina è u nostru corpu l'expulsa in una trentina di minuti. Inoltre, cumminatu cù certi aromi, hè un intensificatore di sapori.

Certi vapers riescenu à fà senza ellu dopu uni pochi di mesi mentre cuntinueghjanu à vape e-liquids chì ùn cuntenenu micca nicotina. Si dice poi di vape in no.

Nicotine

CCO:

Organic Cotton Coil, assemblea cù u cuttuni (fiore) cum'è capillari, aduttatu da i pruduttori, hè avà ancu pruduttu per clearomizers in forma di resistori rimpiazzabili.

OCC

Ohm:

Simbulu: Ω. Hè u coefficient di resistenza à u passaghju di corrente elettrica di un filu cunduttore.

A resistenza, quandu si oppone à a circulazione di l'energia elettrica, hà l'effettu di riscaldamentu, questu hè ciò chì permette l'evaporazione di l'e-liquid in i nostri atomisers.

A gamma di valori di resistenza per u vape:

  1. Entre 0,1 et 1 Ω pour les sub-ohms (ULR).
  2. Da 1 à 2.5 Ω per i valori di funziunamentu "normali".
  3. Sopra 2.5Ω per i valori di resistenza alta.

A lege di Ohm hè scritta cusì:

U = R x I

Induve U hè a tensione espressa in volt, R a resistenza espressa in ohm è I l'intensità espressa in ampere.

Pudemu deduce a seguente equazioni:

I = U/R

Ogni equazzioni chì dà u valore desideratu (inconnu) secondu i valori cunnisciuti.

Nota chì ci hè ancu una resistenza interna specifica à e batterie, in media 0,10Ω, raramente supera 0,5Ω.

ohmmetru:

Dispositivu per a misurazione di i valori di resistenza fatta apposta per u vape. Hè furnutu cù cunnessione 510 è eGo, sia nantu à un pad unicu o nantu à 2. Quandu si ripiglianu i vostri bobine, hè essenziale per pudè verificà u valore di a so resistenza, soprattuttu à vape in meccanica piena. Stu strumentu di prezzu permette ancu di "wedge" u vostru ato per facilità l'assemblea. 

Ohmmetru

O-ring:

Terminu inglese per O-ring. L'orings equipanu l'atomizzatori per aiutà à mantene e parti è sigillate i tanki (reservoirs). I drip-tips sò ancu mantinuti cù questi sigilli.

Oring

Pin:

Terminu inglese chì designa un cuntattu (di solitu u pusitivu) presente in u connector di l'atomizers è in u top cap di i mods. Questa hè a parte più bassa di a resistenza di i BCC. Hè qualchì volta custituitu da una vite, è regulable, o muntatu nantu à una primavera nantu à i mods per assicurà un aspettu flush quandu assemblatu. Hè à traversu u pin pusitivu chì l'electricità necessaria per riscalda u liquidu circula. Un'altra parola per pin: a "trama", chì serà o negativa o pusitiva, secondu a so situazione nantu à a piastra di un atomizzatore rebuildable.

Pin

vassa :

Parte di l'atomizzatore ricostruibile utilizatu per muntà a bobina (s). Hè cumpostu di una superficia nantu à quale un pad pusitivu è isolatu generalmente appare in u mità è vicinu à u bordu sò disposti u pad negativu (s). I resistori sò passati per questi pads (per mezu di luci o intornu à a cima di i pads) è tenuti avvitati. U connettore finisce in a parte bassa di a parte, in generale in acciaio inox.

Plateau

Potenza di vaping:

Frase inglese chì designa un modu di vaping. Hè un vape notevule per a quantità impressiunanti di "vapore" prodotta. Per praticà u power-vaping, hè necessariu di fà una assemblea specifica (ULR in generale) nantu à un atomizzatore RDA o RBA è aduprà e batterie appropritate. I liquidi destinati à PV sò generalmente 70, 80, o 100% VG.

Propylene glycol: 

Scritta PG per cunvenzione, unu di i dui cumpunenti basi di e-liquidi. Meno viscoso di VG, PG intasca bobine assai menu, ma ùn hè micca u megliu "produttore di vapore". A so funzione principale hè di restaurà i sapori / aromi di liquidi è permette a so urinazione in preparazione DIY.

Un liquidu fluidu incolore, micca tossicu quandu inalatu, propilene glycol hè utilizatu in a cumpusizioni di parechji prudutti in l'industria alimentaria, ma ancu prudutti in l'industria farmaceutica, cosmetica, aeronautica, tessili, etc. Hè un alcolu chì u simbulu E 1520 si trova nantu à l'etichette di i piatti è di e preparazioni alimentarii industriali.

 Propilenglicol

 RBA:

Atomizzatore Re-Buildable: atomizzatore riparabile o ricostruibile

GDR:

Atomizzatore secco ricostruibile: dripper (rebuildable)

RTA:

Tank Atomizer Rebuildable: atomizzatore di tank, riparabile (rebuildable)

CS:

Single-coil, single-coil.

Unica bobina

Setup o Setup:

Mod set plus atomiseur plus drip-tip.

Istituisci

Stacker:

Franciscazione di u verbu inglese stack : pile up. Azzione di sovrappone duie batterie in serie in un mod.

In generale, usemu 2 X 18350, chì duppià u valore di a tensione di output. Un'operazione da esse realizatu cun cunniscenza sana di e pussibuli cunsequenze in casu d'errore di assemblea nantu à l'atomizzatore, riservata à e persone chì anu ammaistratu a fisica elettrica è e caratteristiche di e diverse chimichi di e batterie.

Steeping:

Anglicismu chì currisponde à una fase di maturazione di preparazione DIY induve u vial hè lasciatu à riposu luntanu da a luce in un locu à a temperatura di l'ambienti o frescu per uni pochi d'ore o uni pochi di ghjorni à u principiu di a preparazione. A cuntrariu di "Venting" chì cunsiste à lascià u liquidu maturu attraversu a fiala aperta.

Hè generalmente cunsigliatu di prucede cù una fase abbastanza longa di macerazione poi una breve fase di ventilazione per finisce.

U tempu di macerazione dipende da parechji fatturi:

  • A cumplessità di a ricetta.
  • Presenza o assenza di tabacco. (Abbiate bisognu di una macerazione più longa)
  • Presenza o assenza di agenti di texture ((Necessità di macerazione più longa)

 

U tempu di ventilazione ùn deve esse più di qualchì ora. Al di là di stu termini, a nicotina presente s'ossida, perde a so forza è l'aromi s'evapora.

Cambia:

Elementu di u mod o a bateria utilizata per accende o spegne u dispusitivu da a pressione, generalmente torna à a pusizione off quandu liberata. L'interruttori di i mods meccanichi sò chjusi per u trasportu in a sacchetta o in un saccu, l'interruttori di l'electro mods agisce pressu un certu numaru di volte in una fila per accende o spegne u dispusitivu (stessu per e batterie eGo eVod ... .).

Cambia

cisterne:

Parola inglese chì significa cisterna cù quale tutti l'atomizzatori sò equipati cù l'eccezzioni di i drippers chì devenu esse ricaricati spessu. I tanki anu una riserva di liquidu finu à 8ml. Si trovanu in diversi materiali: Pyrex, acciaio inox, PMMA (un plasticu di policarbonate).

midTankometru:

Strumenta chì s'assumiglia à un carto-tank (reservoir for cartomizers) chì permette di vede a tensione restante di a vostra bateria, a tensione mandata da u vostru mech mod è qualchì volta u valore di i vostri resistori è a putenza equivalente. Qualchidunu determinanu ancu u volt di goccia, chì pò esse calculatu da a carica teorica di a bateria piena, da a diferenza di valore di a carica misurata à a surtita di u mod, senza è cù atomizer.

TankometruTop cap:

Pò esse traduttu cum'è top cap, hè a parte di l'atomizer chì riceve u drip-tip, è chì chjude l'assemblea. Per i mods hè a parti suprana cù u filu di vite (equipatu cù u pin + insulated) per cunnette l'atomizer à questu.

Tapa superiore

ULR:

Ultra Low Resistance in inglese, ultra low resistance in francese. Quandu vape cù un valore di resistenza più bassu di 1Ω, vape in sub-ohm. Vapemu in ULR quandu andemu ancu più bassu (circa 0.5Ω è menu.

Vape riservatu à l'atomizzatori secchi o genesi, oghje truvamu clearomizers studiati per u vape ULR. Hè indispensabile avè batterie certificate high-drain è di pudè valutà i risichi in casu di assemblea inadatta o troppu vicinu à u cortu circuitu.

Fusible Vape:

Fusible circular sottile chì hè piazzatu contru à u polu negativu di a bateria in mech mods. Assicurà un tagliu di putenza in casu di un cortu circuitu, unicu usu per i mudelli menu caru, pò esse efficace parechje volte per i mudelli più caru. Senza batterie prutetti (per un fusible di stu tipu integratu in a bateria) è senza un kickstarter, vaping in un mod meca hè cum'è "travagliu senza rete", u fusible vape hè cunsigliatu per l'utilizatori di meca, uninitiated o principianti.

Vape Fusevaporizzatore persunale:

Un altru nome per l'e-cig, specificu di vaping in tutte e so forme.

Vaping:

Verbu chì significava vaper, ma ufficialmente intrutu in u dizziunariu di vucabulariu. Ùn hè micca sempre apprezzatu da i vapors (ufficialmente vapers) chì preferanu a parolla vaper, cum'è i vapors (vapers in English) preferanu stu termu à i vapers.

VDC:

Dual Coil verticale, doppia bobina verticale

Wick:

Wick o capillari, entra in a cumpusizioni di un assemblea in diverse forme (materiali), silice, cuttuni naturali, fibra di bambù, freacks di fibra (fibra di cellulosa), cuttuni giapponese, cuttuni intrecciati (naturali non imbianchiti).

Avvolgi:

Speyer in francese. U filu resistive cù quale fabrichemu e nostre bobine hè avvoltu parechje volte intornu à un assi chì u diametru varieghja da 1 à 3,5 mm è ogni volta hè una volta. U nùmeru di giri è u diametru di a bobina ottenuta (chì serà ripruduciutu in modu identicu, durante una assemblea di doppia bobina) avarà un valore di resistenza datu, secondu a natura è u grossu di u filu utilizatu.

Zapping:

Stazione di saldatura per montaggio NR-R-NR. Hè spessu un do-it-yourself da una carta elettronica di camera dispunibile, a culla per a bateria, un cuntattu aghjuntu (per accende è carricà u condensatore) tuttu finitu, invece di u lampu (sguassatu perchè inutile), da 2. cavi insulati (rossu + è neru -) ognunu equipatu cù una pinza. U zapperu hè capaci di fà una micro-saldatura trà dui fili assai fini, senza funnu è senza perle.

Per sapè di più: https://www.youtube.com/watch?v=2AZSiQm5yeY#t=13  (grazie à David).

L'imaghjini è e fotografie chì illustranu e definizioni di i termini elencati in stu documentu sò stati raccolti da l'internet, se site u pruprietariu legale di una o più imagine / fotografia è ùn vulete micca vede cumparisce in stu documentu, cuntattate un amministratore chì li eliminerà.

  1. Tabella di corrispondenza Kanthal A1 è Ribbon A1 (kanthal platA1) diametri / giri / resistenze 
  2. Scala di tavola di currispundenza Volts/Power/Resistors per un cumprumissu di vape chì combina a sicurezza è a longevità di u materiale.
  3. Scala di currispundenza Volt/Power/Resistances per un cumprumissu di vape in sub-ohm chì combina sicurezza è longevità di u materiale.
  4. Tabella di i valori sub-ohm tollerati secondu l'esempii di batterie cumunimenti usate.

 Ultima aghjurnata di marzu 2015.

Tabella 1 HD

2 Tabella3 Tabella 

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright. 

[yasr_visitor_votes size = "mediu"]