IN BREVE:
Conqueror Mini di Wotofo
Conqueror Mini di Wotofo

Conqueror Mini di Wotofo

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Rigali di u Celu
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 29.37 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Livellu d'entrata (da 1 à 35 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Classic Rebuildable
  • Numero di resistori permessi: 2
  • Tipu di resistori: Rebuildable classic, Rebuildable Micro coil, Rebuildable classic with temperature control, Rebuildable Micro coil with temperature control
  • Tipi di stoppini supportati: Cotone, Fibre Freaks densità 1, Fiber Freaks densità 2, Fibre Freaks Cotton Blend
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 2.5

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Wotofo hà custruitu a maiò parte di a so reputazione cù atomizzatori di ogni tipu. Ancu s'è u fabricatore hà pruvatu dapoi qualchì tempu à disignà scatuli più o menu riesciuti secondu e referenze, u so core business hè fermamente ancoratu intornu à i mutori di vapore. Ricertamenti, u Serpente in e so diverse variazioni o ancu u primu Conquistatore di u nome avia sappiutu seduce parechji cunsumatori da un veru prugressu fattu intornu à l'espressione di sapori per atos piuttostu typed "vapore".

U Conqueror Mini hè dunque u discendente di u Conqueror iniziale ma cù una capacità di e-liquid più bassa è dunque una dimensione più versatile. Ben in sintonia cù i tempi di una tendenza versu a miniaturizazione di set-ups, vole esse u successore degnu di u so gloriosu anzianu è offre similitude chì indicanu chì a genetica di a gamma hè rispettata.

Offertu à un prezzu di menu di 30 € da u nostru patrocinatore, potenzialmente rapprisenta un bonu affare s'ellu dà veramente ciò chì prumetti nantu à carta è hè ciò chì avemu da pruvà à verificà quì sottu.

Doppia bobina tipica è dispunibule in finitura d'acciaio o nera, u Conqueror Mini prupone, cum'è u so babbu, una piastra chjamata "postless", u funziunamentu propiu di quale esamineremu in particulare. 

Vai, mi mettu a salopette, pigliu u trapanu è a mo scala è andemu à fà una corsa !

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 22
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur de la connexion : 34
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 46
  • Materiale chì cumpone u pruduttu: acciaio inox, Pyrex
  • Tipu di fattore di forma: Kayfun / Russian
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 6
  • Numero di fili: 8
  • Qualità di u filu: bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 4
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Moltu bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 2.5
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4.1 / 5 4.1 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

A prima cosa chì hè ovvia hè chì u Mini difiere esteticamente da u so fratellu maiò, Wotofo s'hè liberatu cumplettamente da i codici di cuncepimentu chì avianu prevatu in u disignu iniziale di u pruduttu.

S'assumiglia à u pacchettu di atomizers in a listessa categuria, ùn pudemu micca dì chì u Mini hà fattu un sforzu per esce. Permettendu stessu, in termini di frills, solu dui bordi d'acciaio fini nantu à a mo copia nera è un top-cap texturizatu per fà più faciule d'afferrà, ùn pudemu micca dì chì a rivoluzione estetica accadrà cun ella. Di sicuru, ùn hè micca bruttu ancu, ma pare cum'è... un atomizer.

A qualità percepita hè media, u gruixu di materiale à u minimu di l'unione è senza prutezzione à u livellu di u pyrex, ma l'assemblea hè abbastanza precisa per guarantisci u funziunamentu normale. Ùn simu micca nantu à u high-end è u prezzu per furtuna riflette questu, ma, per u livellu di ingressu, hè fattu in seriu. Imaginemu chì u scopu era di fà un atomizzatore chjucu ma ancu ligeru è, per una volta, hè successu.

Custruitu in azzaru è pyrex, u Mini hà una cunnessione 510 non regulable ma dorata, per evità fenomeni di currusioni è dunque mantene megliu in u tempu senza avè intervene nantu à u pin. I sigilli è i fili sò di qualità curretta, dimensionati per u pruduttu è ùn aghju micca nutatu alcun problema meccanicu in a muntagna o dismounting l'atomizer, nè in usu.

Un bilanciu in tuttu pusitivu in quantu à u prezzu è assolutamente micca vergogna.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Innò, un flush mount pò esse garantitu solu per un aghjustamentu di u terminal pusitivu di a bateria o di u mod nantu à quale serà stallatu.
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru in mm massimu di a regulazione di l'aria pussibule: 48mm²
  • Diametru minimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 0
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Da quì sottu è apprufittannu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: tipu di campana
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Eccellente

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

Capacità di 2.5 ml, riempimentu da a cima è anellu di flussu d'aria situatu nantu à a basa di l'atomizzatore, questi sò benchmarks standard offerti da u Mini. Ciò chì hè menu hè l'usu di u famosu tavulu senza postless chì vedemu dopu.

Infatti, a piastra ùn presenta micca alcuna gamba prubabile di riparà e gambe di e vostre bobine. Sembra una piastra nuda, ghjustu dotata di quattru buchi, dui pusitivi è dui negativi per riparà e vostre assemblee è i viti chì permettenu di stringhje i gammi sò situati fora di a piastra, nantu à u bordu. Un cuncettu chì avemu digià scuntratu prima, in u Conqueror RTA di a marca ma ancu in altrò.

A difficultà cù stu tipu di piastra hè di taglià i gammi in anticipu à a taglia ghjustu per assicurà u cuntattu, ma ancu per ùn avè micca irregularità in i bobine. Wotofo hà pensatu à tuttu per furnisce un accessori essenziale chì serve cum'è mudellu. Infatti, nant'à stu strumentu in forma di trombone, basta à bobinare nantu à a parti suprana (3 diametri pruposti : 3mm, 2.5mm è 2mm), per lascià e gambe di e vostre bobine appiccicate è tagliate à u livellu di u fondu di a parte bassa. In questu modu, site sicuru chì a lunghezza hè curretta. Nisun calculu superfluu, nè regule nè caliper, hè assai simplice ma ci avia da pensà.

Una volta chì e bobine sò fatte è tagliate à l'altitudine ghjustu, u restu hè simplice. Una gamba di ogni bobina entra in l'orifiziu pusitivu, chì pò esse identificatu grazia à l'insulator peek chì l'entorna, una gamba entra in u negativu. E resistenze cascanu naturalmente sopra à i buchi d'aria è hè abbastanza per aghjustà classicamente per avè un bon equilibriu di e duie bobine. Avissi tuttu u listessu chì à l'iniziu, a mo copia hà purtatu solu u currente nantu à una bobina è aghju avutu à furzà l'avvitamentu di u pin cintrali di a cunnessione un pocu per "mutà" l'assemblea per rectificà ciò chì ùn hà micca. Probabilmente hè solu un bug in u mo mudellu. Da tandu, dopu à parechji ghjorni di usu, nisun prublema! Allora s'ellu vi succede, sapete ciò chì avete da fà 😉 .

Semu devi esse nutatu chì i diametri di i buchi di u postu sò abbastanza grande per permette spaziu per filamenti cumplessi. Aghju utilizatu clapton, torciatu è ancu dui di i trè resistori pre-coiled furniti (bona qualità) senza scuntrà u minimu hitch.

Stu tipu di edizione, aiutata in gran parte da a prisenza di l'uttellu di mudellu, hè faciule d'eseguisce, ma prubabilmente richiede un pocu più di tempu cà l'editing in velocità. Qualunque cosa ... videremu quì sottu chì u ghjocu vale a pena a candela. Soprattuttu chì a stallazione di u capillare hè assai faciule: basta à tagliate u cuttuni abbastanza cortu è u situ davanti à l'accessi di u sucu. U muvimentu hè guasi naturali è, s'ellu si evita di imballà u cuttuni o a fibra troppu, ùn avete micca prublema à a surtita.

L'anellu di flussu di l'aria funziona assai bè, abbastanza flexible per ùn rompe micca e vostre unghie è abbastanza duru per ùn si move micca da sè stessu è scopre dui grandi slots chì auguranu un grande volume di vapore.

Per a mo parte, aghju firmatu nantu à una bona assemblea in 0.25Ω in twisted, prubabile di furnisce u veru putere di l'ato ma ancu di dannà si ùn seguita micca. 

U riempimentu hè facilmente fattu svitendu u top-cap, avendu cura di chjude u flussu d'aria prima, l'accessi permettenu l'usu di qualsiasi ughjettu per versà u sucu.

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu d'attache di punta di goccia: solu 510
  • Presenza di un drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Cortu
  • Qualità di u drip-tip attuale: assai bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

Quì avemu un drip-tip di plastica dritta, largu, abbastanza piacevule in bocca, micca innovativu per un centesimu ma adattatu à u scopu di l'ughjettu. U standard 510 hè quì, pudete rimpiazzà cù quellu di a vostra scelta. In modu persunale, aghju utilizatu quellu furnitu è ​​mi cunvene.

Inoltre, mi piace assai, ancu nantu à l'atomizers assai aerei cum'è u casu quì, apprufittannu di l'effettu "turbo" furnitu da un strettu di a basa in 510. Ancu s'è no simu menu in cuntattu direttu cù tuttu l'aria dispunibule. , Trovu u vapore più densu è più compactu. Ma hè eminentemente persunale, vi cuncede.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Iè
  • U manuale hè comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Iè
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Iè

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 5 / 5 5 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

Nisuna avarizia à Wotofo, avemu u tutale in l'imballu per cumincià à travaglià.

Una piccula scatula di cartone duru cuntene schiuma densa per una prutezzione efficace di u Conqueror Mini. Nantu à questu pianu, truvamu dunque l'atomizzatore, uf, ma ancu un pyrex spare.

À u pianu sottu, hè a caverna di Ali-Baba ! Un saccu di sigilli è viti, un saccu chì cuntene parechji pads di cuttuni biulogicu, unu di più chì cuntene trè resistori (perchè trè ? un doppiu paru averia parsu più adattatu, nò ?) ma dinò un cacciavite di bona qualità è ancu u famosu arnesi. di mudellu.

In a categuria di bona nutizia, nutate a prisenza di un manuale in inglese, ma perfettamente comprensibile per un neofita in a so lingua nativa, perchè cuntene illustrazioni chjaru di ogni tappa di l'assemblea. Ci hè ancu un avvisu chì spiega cumu utilizà u mudellu.

Un pacchettu veramente cumpletu chì rende onore à a marca!

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di cunfigurazione di prova: Ok per una tasca interna di a giacca (senza deformazioni)
  • Facile smantellamentu è pulizia: Super simplice, ancu cecu in u bughju!
  • Impianti di riempimentu: Super faciule, ancu cecu in u bughju!
  • Facilità di cambià i resistori: Facile, ma richiede sviutà l'atomizzatore
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 4.6 / 5 4.6 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

Qualunque sia l'assemblea aduprata, l'osservazione hè a listessa : u Conqueror Mini ne manda in effetti grossi nuvuli ma hè soprattuttu u so resu di sapori chì ùn esite micca à qualificà d'eccezziunale chì u face esce, è largamente, di u batch. .

Infatti, a nudità di a tavula è u so vulume cuntenutu sò attivi maiò per una liberazione indisturbata di vapore è a cuncentrazione di succhi. È u gustu hè maravigliu! Ogni aroma hè trascritta quì cun precisione è, malgradu tuttu, a compattezza di u risultatu cumanda u rispettu. È ancu s'è sti dui qualità parenu cuntradittori, hè chjaru chì Wotofo hà sappiutu prupone un cumprumissu passiunanti chì provoca una saturazione aromatica capace di seduce i più refrattarii è chì faci facilmente cuncurrenza cù certi drippers cunnisciuti per i so sapori. 

Aghjunghjemu à questu chì a capillarità ùn hè mai opposta. Sia à 65W cù a mo assemblea 0.25Ω o à 80W, ancu s'è a temperatura aumenta naturalmente, i risultati sò idèntici. Pudete chain-vape à vuluntà, u Conqueror Mini ùn si allunta mai da a so capacità perfetta per engulf liquids of all viscosities and I had no dry-hits in three days of intensive use. 

I fillings sò faciuli è sempre felici perchè, cù 2.5ml di capacità, sò abbastanza frequenti. Ùn aghju micca nutatu alcuna filtrazione strettamente parlante, ma uni pochi di filtri rari à u livellu di i buchi d'aria quand'elli sò chjusi è riaperti per riempie. Vi assicuru, s'ellu ci hè una meza goccia in tuttu, hè a fine di u mondu !

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Un mod chì pò mandà più di 60W
  • Cù chì tipu di E-Juice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: Hexohm V2.1, Boxer V2, liquidi di diverse viscosità
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Un mod mini Pico tipu puderia assai bè adattatu

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.6 / 5 4.6 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

 

Postu di umore di u criticu

U Conqueror Mini hè ghjustu à u so nome. 

Facendu assai megliu cà di stà à l'ombra di u so anzianu, offre una vape voluttuosa è generosa, mentre chì hè unu di i migliori atomizzatori in u mondu in quantu à a restituzione di sapori. Hè ancu freelance cù certi atomizzatori più cunnisciuti, laterali o caru, dimustrendu cusì cun cunfidenza chì u risultatu ùn dipende micca necessariamente da u prezzu ma soprattuttu da l'intelligenza dispiegata per truvà suluzioni alternative.

Hè un veru piacè di vape nantu à stu dispusitivu è vi possu solu ricumandemu cù tutta a sincerità è a serenità. I so pochi difetti rari spariscianu prestu quandu u nuvulu entre in bocca lassenduvi cù u surrisu beatu di rigore, u surrisu di quellu chì ritrova u so e-liquid predilettu o chì infine ritrova un aromu ch'ellu ùn avia mai puzzatu prima.

Un pruduttu eccellente, dunque, chì meriteghja assai u so Top Ato.

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !