IN BREVE:
Chì ghjè u materiale per vaping?
Chì ghjè u materiale per vaping?

Chì ghjè u materiale per vaping?

Attrezzatura per vaping

Accuminciari in u reconstructible ùn hè micca faciule, ci vole à familiarizà cù tuttu u materiale chì, assai spessu, hè scunnisciutu per noi, senza parlà di i termini specifichi utilizati chì ci parenu troppu cumplessi è à volte scoraggianu a tentazione di amparà. Hè per quessa ch'e aghju vulsutu presentà a maiò parte di l'elementi essenziali chì cuntribuiscenu in modu efficace à a cessazione di fumà.

Eccu i diversi punti coperti:
>>  A - L'installazione
  •   1 - u Mod tubular o a scatula
    •  1.a - U mod tubulare elettronicu
    •  1.b - U mod tubulari meccanicu
    •  1.c - A scatula elettronica
    •  1.d - A scatula meccanica
    •  1.e - A scatula di l'alimentatore di fondu (electro o meca)
  •   2 - L'atomizer
    •  2.a - Le goutteur avec ou sans réservoir (RDA)
    •  2.b - U vacuum atomizer (cù reservoir) o RBA / RTA
    •  2.c - L'atomizzatore di tipu Genesis (cù reservoir)
>> B - Diversi materiali esistenti chì custituiscenu l'assemblee
>> C - Strumenti necessarii

A- L'installazione

Un set-up hè tutti i sfarenti elementi chì, una volta cumminati, permettenu di vape.

Identifichemu i diversi elementi chì custituiscenu un set-up

  • 1 - U mod tubulare o a scatula:

In generale, hè un elementu cumpostu di un "switch" o buttone di spara, un tubu o una scatula (per cuntene a batteria (i) è ancu u chipset di regulazione pussibule) è una cunnessione utilizata per riparà l'atomizzatore.

Serà sceltu secondu a so cunniscenza, a so ergonomia, i so gusti, a so facilità d’usu.

Ci sò parechji tippi di mod: u mod elettronicu, u mod meccanicu, a scatula elettronica è a scatula meccanica.

  1. a- U mod tubulare elettronicu:

Hè un tubu custituitu da parechje parte, cù o senza estensioni, chì permette di aumentà o di riduzzione di a so dimensione, secondu a batteria (i) usata cù u mod.

In una di queste parti hè inseritu un modulu elettronicu, in generale in u locu induve si trova u switch chì hà a forma di un buttone. Una parte equipata cù una cunnessione 510 (hè un formatu standard) nantu à quale l'atomizzatore hè struitu hè situata à a cima di l'assemblea: questu hè u capu di cima.

I vantaghji di u mod elettronicu:

Per un principiante, ùn hè micca bisognu di preoccupari di un eventuale risicu di surriscaldamentu o di cortu circuitu, perchè hè l'elettronica chì gestisce è taglia l'alimentazione in questu casu.

U modulu permette ancu di dà u valore di a resistenza prudutta (funzione ohmmeter) s’ellu hè inseritu un schermu in u tubu, a tensione è/o a putenza ch’omu sceglie secondu i so bisogni. Altri anu codificazione LED per u putere sceltu. E alcuni mudelli più avanzati offrenu ancu più funzioni.

Ùn ci hè bisognu di utilizà accumulatori prutetti, e prutezioni esse integrate.

Per principià è familiarizà cù u rebuildable, hè preferibile micca disperse per apprezzà megliu e diverse pussibulità.

U svantaghju di u mod elettronicu tubulare:

Hè a so grandezza: hè più longa chè un mod meccanicu perchè esige un minimu spaziu per u modulu (chipset) chì hè inseritu in questu.

  1. b- u mod meccanicu:

Hè un tubu custituitu da parechje parte, cù o senza estensioni, secondu a dimensione di l'accumulatore (s) utilizatu cù u mod. Dui altri elementi assuciati cù stu tubu, custituiscenu u mod.

Quessi sò: u top-cap nantu à quale l'atomizer hè avvitatu è chì hè in cima di u mod è u switch (mecànicu) chì hè attivatu per furnisce a resistenza di l'atomizer via l'accumulatore. U switch pò esse situatu à u fondu di u mod (parlemu di "ass switch") o in altrò in a durata di u mod (pinky switch).

I vantaghji di u mod meccanicu:

Hè d'ottene una putenza massima secondu l'accumulatore sceltu è di pudè ottene una dimensione (in lunghezza) più bassa di quella di un mod elettronicu.

I svantaghji di u mod meccanicu:

Hè impussibile di varià a tensione o a putenza chì dipende solu da a capacità di a batteria (s) è di a resistenza di a vostra assemblea. Ùn ci hè micca prutezzione per mitigà i risichi di cortu circuitu o surriscaldamentu. Tuttavia, ci sò elementi protettivi chì si mettenu in u tubu per prevene questi risichi. Calchì volta, sti elementi permettenu ancu una variazione di a tensione (parlemu tandu di « kicks ») ma questu ci vole à aghjunghje un allungamentu da avvità à u tubu (chì aumenta un pocu a so misura).

Senza un kickstarter, hè megliu aduprà un accumulatore prutettu in u vostru mod, cura di verificà u so diametru, perchè micca tutti sò cumpatibili postu chì sò più largu (in diametru) chì un accumulatore senza prutezzione. Verificate ancu chì a prutezzione hè citata nantu à l'accumulatore.

Tù dinù ùn sarà capaci à calibre u valore di resistenza, voltage o putenza senza aduprà altre arnesi specifichi.

  1. c - A scatula elettronica:

Hà e stesse caratteristiche funziunali cum'è u mod elettronicu. Solu a forma di l'ughjettu hè sfarente postu chì hè più imponente cù parechje forme altru ch'è cilindrica. In generale hà un modulu elettronicu più putente, più grande è più efficiente 

  1. d - A scatula meccanica:

Hà e listesse caratteristiche cum'è u mod meccanicu è per quessa ùn hè micca dotatu di un modulu elettronicu. Solu a forma di l'ughjettu hè diversu. L'interruttore cum'è u top cap essendu una parte integrante di l'inseme, ùn hè micca pussibule di inserisce un calciu per guardà i risichi. Dunque, hè imperativu d'utilizà accumulatori o accumulatori prutetti chì a chimica interna hè più permissiva cù u funziunamentu esigenti. (IMR)

  1. e – U Botom feeder box (BF):

Pò esse meccanicu o elettronicu, a so particularità hè in u fattu chì hè furnutu cù una buttiglia è una pipa chì hè culligata à u pin. Stu pin hè traforatu per permette di alimentà l'atomizzatore chì hè assuciatu cù a scatula, ancu equipatu di un pin piercing per u scambiu di u fluidu cù l'atomizer.

A funzione principale di l'alimentatore di fondu necessita un atomizzatore chì hà ancu un pernu perforatu per u scambiu di u fluidu pumping nantu à a buttiglia flessibile per furnisce u wick cun liquidu da una semplice pressione nantu à a buttiglia, senza bisognu di un atomizzatore cù tank.

  • 2 - L'atomizzatore:

Per u reconstructable, ci sò principarmenti trè tippi di atomizzatori nantu à quale pudete fà diverse assemblee: Ci hè u Dripper (RDA), hè un atomizer senza tank, dopu l'atomizzatore à vacuum, cù tank attornu o sopra sopra à a piastra induve avemu da esse. fate l'assemblea è infine un atomizer di tipu "Genesi" cù tank sottu à a piastra (o RDTA) nantu à quale facemu diverse assemblee.

Ci sò ancu clearomizers cù reservoir. Quessi sò atomizzatori cù resistori privati ​​chì sò digià pronti à aduprà.

  1. a – Le Dripper, avec ou sans réservoir (RDA) :

Un Dripper hè un atomizzatore simplice cù una piastra nantu à quale ci sò parechji studs. Almenu dui pads sò necessarii per installà una resistenza quì, unu hè dedicatu à u polu pusitivu è l'altru à u polu negativu di l'accumulatore. Quandu sò cunnessi da u resistore, l'electricità circula è, truvendu intrappulatu in i turni di l'ultimi, riscalda u materiale.

Distinguemu u polu pusitivu da u negativu perchè l'ultimu hè isolatu da a piastra per mezu di un materiale insulating à a so basa.

Dopu avè custruitu a so resistenza, hè fissatu nantu à i studs senza preoccupari di i poli. Allora, inserimu una meccia chì si appoghjarà da ogni latu nantu à a piastra.

Certi Drippers anu un "tank" (cavità) chì permette di mette un pocu di più liquidu chè in altri. Allora ogni estremità di mechja andarà à u fondu di u tank per permette à u liquidu di risaltà à a resistenza per aspirazione è capillarità, dopu à evaporà grazia à a resistenza chì riscalda è evapora u liquidu.

In generale, u Dripper senza cisterna, deve esse rimbursatu in permanenza cù u liquidu alzendu u "cappucciu" (in principiu simplice adattatu) chjamatu u top cap di l'atomizer. Per un vape megliu (renduzione di sapori è aerazione) hè impurtante allineà i buchi d'aria (buchi) di u top cap, à u listessu livellu di a resistenza.

E qualità di u Dripper:

Semplice da fà, senza pussibili perdite di liquidu, senza "gurgles", una camera di circulazione di l'aria più grande per una resa spessu megliu di i sapori quandu sò destinati, grazia à un flussu d'aria chjucu à mediu. Atomizers cù un flussu d'aria assai grande offre piuttostu una grande pruduzzione di vapore, qualchì volta à a spesa di sapori. Les goutteurs sont pratiques pour changer la mèche et donc utiliser un autre e-liquide et tester des saveurs différentes en passant de l'un à l'autre très facilement.

U svantaghju di u dripper:

Nisuna o assai poca autonomia di e-liquid, hè imperativu di mantene una buttiglia à manu per alimentà u wick in permanenza o di utilizà un dripper bottom-feeder compatible è un mod adattatu per alimentà cù liquidu.

  1. b – L'atomizzatore à vacuum (cù reservoir) o RBA o RTA:

Un atomizzatore di vacuum vene in dui parti principali. Una parte bassa, chjamata "camera di evaporazione" nantu à quale truveremu almenu dui studs per ognunu di i poli per installà una resistenza quì. Allora inseriremu cù cura un wick. Sicondu l'atomizers, l'estremità di u wick deve esse postu induve u fabricatore ricumandemu, nantu à a piastra, in i canali o qualchì volta ancu davanti à i buchi destinati à u passaghju di u liquidu.

Comu regula ginirali, sti fini si trovanu nantu à a piattaforma di a tavula ghjustu induve l'e-liquid deve cullà per i canali o l'orifizii dedicati à questu scopu.

 

Sta prima parte hè isolata da a seconda da una campana per ùn affucà l'assemblea è cusì crea una camera induve una pressione d'aria (in a parte 1) è una pressione di liquidu (in a parte 2) sò equilibrati. Questu hè ciò chì custituisce a depressione.

A seconda parte hè u "tank" o reservoir, u so rolu hè di riservà una quantità di e-liquid chì furnisce l'assemblea cù ogni aspirazione per avè l'autonomia per parechje ore senza rinfurzà u sucu. Questu hè a parti suprana di l'atomizer. Sta parte pò ancu esse situata intornu à a camera di evaporazione.

E qualità di l'atomizzatore à vacuum:

Hè a simplicità di l'assemblea, l'autonumia chì ovviamente differisce secondu a capacità di a riserva di u sucu è una qualità di sapori è ancu un vapore cumpletamente currettu. A bassa piazzamentu di a resistenza chjamata "bottom-coil" favurizeghja a temperatura calda o fridda.

I svantaghji di l'atomizzatore à vacuum:

L'apprendimentu è a perseveranza sò necessarii per ammansà l'atomizzatore per identificà i risichi di "gurguli" o eventuali fughe (un surplus di liquidu in a parte 1) ma ancu i risichi di colpi secchi, vale à dì un gustu brusgiatu chì si trova per mancanza. di e-liquid nantu à u wick, spessu causatu da u bloccu o cumpressione di u wick, o da un puntu caldu (hè parti di u filu resistive chì si riscalda troppu in quantu à u restu) spessu situatu à l'estremità di a resistenza.

  1. c - L'atomizzatore di tipu Genesis (cù tank o RDTA):

Cù un assemblea Genesis pura, hè un atomizer chì vene in trè parte è senza campana, postu chì a piastra è dunque l'assemblea si trova nantu à a cima di l'atomizer. Si parla dunque di un atomisatore "top coil". Ci hè almenu dui riparazioni diffirenti per ogni estremità di a resistenza, chì abbastanza spessu hè muntatu verticalmente. Ci hè ancu, nantu à sta piastra, almenu dui buchi. Unu hè pensatu per inserisce sia Mesh (maglia metallica chì avemu avutu prima ossidata, rotolata è inserita in u centru di i giri di a nostra resistenza) o un cable d'acciaio circundatu da una guaina di silice attornu à u quale avvolgemu u filu resistivo, sia in fibra, cuttuni, cellulosa o silice circundatu da una resistenza. L'altru pirtusone chjappà u cisterna cù u liquidu, chì hè sottu à a tavula, è in quale u wick hè bagnatu. Questu hè a seconda parte.

Cù un assemblea di cuttuni classicu, a resistenza hè muntata horizontalmente cum'è per l'U-Coils per esempiu o ancu atos top coils cum'è u Change.

A terza parte di questu atomizer Genesis, cum'è per u Dripper, hè u top cap chì cuntene l'assemblea è cum'è u dripper, stu top cap hà fori (regulabili in diametru in generale) chì permettenu a ventilazione di l'assemblea per esce i sapori. di i succhi. Allora questi airholes seranu posizionati davanti à a resistenza (s).

E qualità di l'atomizzatore Genesis:

Una bona autonomia di a stallazione in e-liquid grazia à a capacità di u tank è una resa di sapori veramente assai bè cù un vapore abbastanza densu è caldu.

I svantaghji di l'atomizzatore Genesis:

L'apprendimentu è a perseveranza sò necessarii per ammansà l'atomizzatore per identificà i risichi di "gurgle", pussibili perdite o putenziali colpi secchi.

L'assemblea hè bisognu di più manipulazione di l'altri atomizers (rotulendu a maglia, muntendu u cable, scegliendu una fibra assai capillare) è una bona dimensione di u "cigar" chì hè u Mesh rolled.

Rimarchemu chì per sti trè atomizers, certi emananu un vapore più o menu tiepidu, caldu o friddu.

L'aerazione ghjoca un rolu impurtante nantu à a temperatura di a vape è u so gustu.

In cunclusioni:

A scelta di u Set-up ùn hè micca una cosa faciule quandu site un vaper recente in u ricustruisce o ùn cunnosci micca questi diversi fatturi: u materiale, l'accumulatori, i diversi puteri chì currispondenu à u vostru propiu vape, l'esekzione di l'assemblea, a scelta di un vape aria o stretta, l'autonomia di a bateria è i sapori cercati.

Per u mod, favuriremu un mod o una scatula elettronica chì gestisce i vostri bisogni cun voi minimizendu i risichi (sovracaldamentu, limite di u valore di a resistenza, tensione di putenza, etc.)

Per l'atomizzatore, sta scelta serà fatta secondu a simplicità di l'esekzione di l'assemblea. Fà una sola resistenza hè assai più faciule è ùn sminuisce micca u putere, u gustu o u colpu. Per guardà una certa autonomia, hè ovvi chì un atomizzatore di vacuum resta u megliu cumprumissu in a stallazione di un principiante in u rebuildable. Altrimenti, vi lasciate cù i resistori privati ​​​​chì tuttu ciò chì avete da fà hè vittu nantu à a basa di l'atomizer prima di sceglie u materiale di a resistiva inclusa è u so valore resistive. Parlemu tandu, per stu tipu d'atomizer, di Clearomizer.

B- Diversi materiali esistenti chì custituiscenu l'assemblee:

  • U filu resistenti:

Ci sò sfarenti tippi di resistivi, i più cumuni sò Kanthal, stainless steel o SS316L, Nichrome (Nicr80) è Nickel (Ni200). Di sicuru, u titaniu è altri alliati sò ancu utilizati, ma sò menu diffusi. Ogni tipu di filu hà i so vantaghji è disadvantages. Pudemu principià cù kanthal chì hè u filu più utilizatu per a facilità di ottene una resistenza media chì serà adattatu in a maiò parte di i casi. L'acciaio inossidabile serà più flexible, menu durable ancu, ma permetterà di ghjunghje à resistenze più bassu. Eccetera… 

  • Highlights:

In u reconstructable, hè imperativu di mette un capillare per trasmette u liquidu chì passa da u tank à a resistenza da questu intermediariu. Ci hè assai di "cotton" di diverse marche più o menu interessanti, cù diversi aspetti. Wicks facili da mette, cuttuni più o menu assorbenti, certi sò imballati, spazzolati o ariosi, altri naturali o trattati... insomma, trà tutte isse scelte, avete una gamma assai larga di pruposte, cusì aghju cumpilatu un pochi esempi per voi. marche o tipu:

Cotone organico, Cotone cardato, Cotton Bacon, Pro-coil Master, Kendo, Kendo Gold, Beast, Native Wicks, VCC, Team Vap lab, Nakamichi, Texas tuff, Quickwick, juicy Wix, cloud Kicker cotton, doode wick, Ninja Wick, …

  • U cable d'acciaio:

U cable hè principarmenti utilizatu cù atomizzatori cuncepiti per assemblei di genesi. Sò assuciati cù una guaina di silice o una guaina tessili naturali (Ekowool) nantu à quale a resistenza hè posta. I diametri o i numeri di filamenti d'acciaio sò diffirenti è sò scelti secondu l'apertura offerta da a piastra di l'atomizer è a capillarità necessaria.

  • guaina :

A guaina hè generalmente fatta di silice. Stu materiale hà una alta toleranza à u calore è ùn hè micca brusgiatu. Hè assuciatu cù u cable per l'assemblea Genesis. Per mantene a corretta sicurezza d'usu, hè tuttavia utile di cambià spessu per evità l'assorbimentu di fibre di silice chì, accumulendu in e vie aeree, ponu causà calcificazioni. 

  • A maglia:

U Mesh hè un tessulu in acciaio inox, ci sò parechje trame chì sò sfarente da una maglia più o menu grossa chì si sceglie secondu u filu resistenti utilizatu per a resistenza. U Mesh hè praticatu nantu à l'atomizzatori chì accettanu l'assemblee di Genesi, hè un vape assai simili à u cable è u travagliu di esicuzzioni hè ancu più longu è più dilicatu chì un assemblea classica in cuttuni.

  • L'accumulatore:

Finu a data, e batterie più usate per u vape, sò e batterie IMR. Tutti anu una tensione di u puntu mediu di 3.7V, ma operanu nantu à un intervallu trà 4.2V per a carica completa è 3.2V per u limitu di bassa tensione chì necessitarà ricaricamentu. L'amperu di a bateria hè impurtante in u vape, postu chì certi scatuli elettronici necessitanu un amperu minimu per a bateria, chì hè specificatu in l'istruzzioni. Si deve esse nutatu, però, chì u limitu di bassa tensione per e batterie IMR pò andà più bassu di e batterie Lithium Ion (circa 2.9V).

A dimensione di e batterie, secondu u vostru mod, pò esse differente. Parechje dimensioni sò pussibuli, i più cumuni sò 18650 batterie (18 per 18mm di diametru è 65 per 65mm in lunghezza è 0 per a forma tonda), altri avete ancu 18350, 18500, 26650 batterie è altri formati intermedi menu usuali.

Per u meca vape, ci sò batterie prutetti cumpresi una sicurità interna, ma dunque u diametru hè spessu un pocu più grande di u 18mm previstu. L'altri sò un pocu più longu di l'aspittatu 6.5cm per via di un stud protruding (circa 2mm) nantu à u polu pusitivu.

À a ricerca constante di u putere o l'autonomia, certi mods offrenu variazioni associendu e batterie in parallelu, in serie, in coppie, in trè o ancu in quattru. Per aumentà a tensione o aumentà l'intensità, ma l'interessu hè sempre focu annantu à a ricerca di u putere o l'autonomia.

C- Strumenti necessarii:

  • Supportu di bobina per riparà u diametru

  • torcia

  • Pinze ceramiche

  • Tagliafili (o tagliaunghie)

  • Cacciavite
  • forbici di cuttuni
  • Ohmmetru
  • caricatore di batterie
  • pidata

Avà speru chì tutti l'elementi è i materiali utilizati per u vape seranu avà acquistati per aiutà in e vostre scelte future.

Sylvie.I

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore