IN BREVE:
Azeroth RDTA da Coilart
Azeroth RDTA da Coilart

Azeroth RDTA da Coilart

 

Funzioni cummirciali

  • Sponsor chì hà prestatu u pruduttu per a rivista: Ùn vole micca esse chjamatu.
  • Prezzu di u pruduttu pruvatu: 39.90 Euros
  • Categoria di u pruduttu secondu u so prezzu di vendita: Mid-range (da 36 à 70 euro)
  • Tipu di atomizzatore: Classic Rebuildable
  • Numero di resistori permessi: 2
  • Tipu di resistori: Rebuildable classic, Rebuildable Micro coil, Rebuildable classic with temperature control, Rebuildable Micro coil with temperature control
  • Tipi di pezzi supportati: Silice, Cotton, Fibre Freaks densità 1, Fiber Freaks densità 2, Fibre Freaks Cotton Blend
  • Capacità in millilitri annunziatu da u fabricatore: 4

Cumenti da u revisore nantu à e caratteristiche cummerciale

Dopu à un Mage chì avarà avutu una certa risonanza trà l'amatori di nuvola, CoilART torna cun un RDTA Azeroth chì, cum'è u so nome suggerisce, vene à noi da u pianeta induve u ghjocu Warcraft si svolge. Un bonu auguriu, senza dubbitu, ma sopratuttu un forte appellu cummerciale per i gamers chì amanu a franchise. Sò intelligenti à CoilART. U prossimu puderia esse chjamatu Diablo, perchè micca? Oh caru, hè digià pigliatu ....

L'Azeroth hè un RDTA (Rebuildable Dripping Tank Atomizer), vale à dì un atomizzatore chì funziona cum'è un dripper tradiziunale ma, invece di u tank in generale in forza, u capillare si immerge in un tank prufondu. Qualchissia chì hè stata vaping per più di trè anni l'avaristi cunsiderata cum'è un atomizzatore normale, ma a multiplicazione lessicale hà prubabilmente ancu vantaghji cummerciale chì ùn sapemu micca. Ùn mai sottovalutate u snob di i geeks! "Avete u vostru novu RDTA? Affirmativu, l'aghju muntatu in Fused Clapton in gauge 26 intornu à un assi di 3, aghju da inclinà un pocu ma manda pesante ! . Inevitabbilmente, mette in scena...

A categuria hè digià ben dotata di referenze cum'è l'Avocado 24, u Limitless RDTA Plus è parechji altri prudutti assai interessanti. Di sicuru, ci hè sempre un spaziu per un novu, ci vole sempre à avè specificità da offre o una qualità di rende, o ancu un prezzu attrattiva. CoilART ùn vene micca cù mani viote o senza prumessa. Perchè, al di là di l'apparenze simplici, stu atomizzatore oculta sorprese interessanti chì scopreremu inseme.

coiltech-coil-art-azeroth-foot

Caratteristiche fisiche è sentimenti di qualità

  • Larghezza o diametru di u pruduttu in mm: 24
  • Longueur ou hauteur du produit en mm à mesure qu'il est vendu, mais sans son drip-tip si celui-ci est présent, et sans tenir compte de la longueur de la connexion : 42
  • Peso in grammi di u pruduttu cum'è vendutu, cù u so drip-tip s'ellu hè presente: 46.7
  • Materiale chì compone u pruduttu: Placcatu d'oru, Pyrex, Stainless Steel Grade 304, Delrin
  • Tipu di Fattore di Forma: Kraken
  • Numaru di parti chì cumponenu u pruduttu, senza viti è rondelle: 7
  • Numero di fili: 6
  • Qualità di u filu: bona
  • Numero di O-rings, Drip-Tip esclusu: 8
  • Qualità di l'O-ring prisenti: Moltu bona
  • Posizioni O-Ring: Cunnessione Drip-Tip, Top Cap - Tank, Bottom Cap - Tank, Other
  • Capacità in millilitri effettivamente utilizable: 4
  • In generale, apprezzate a qualità di fabricazione di stu pruduttu in relazione à u so prezzu? Iè

Nota di u vape maker in quantu à i sentimenti di qualità: 4.1 / 5 4.1 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche fisiche è i sentimenti di qualità

Esteticamente, ùn simu micca nantu à un atomizzatore chì hè innovatore. Hè vera chì per i micca iniziati, nunda ùn s'assumiglia à un atomizer chè à un altru atomizer. Ma per noi chì sapemu cumu fà a diffarenza trà un Kayfun V5 è un pianoforte à coda, bè l'Azeroth ùn ci marcarà più in fattu. Avè u listessu fattore di forma cum'è un Avocado, ùn hè dunque micca nantu à l'aspettu esternu chì l'Azeroth hà intenzione di sorpresa. Dice questu, a so estetica hè luntanu da esse senza incantu. Per a mo parte, aghju trovu in questu questa discreta eleganza di forme tradiziunali.

In quantu à i materiali, boni sorprese cumincianu à apparisce. Custruitu in azzaru 304, una alea certamente abbastanza cumuna, u fabricatore ùn hà micca chianciatu nantu à u materiale è i grossi di i mura sò abbastanza onorati. Stessa cosa per u pyrex chì hè utilizatu per u tank è chì benefiziu di a listessa qualità. A cima di u top-cap hè interamente in delrin è per quessa permette un bonu insulamentu di u calore liberatu in a camera. Pò vultà per ammuccià o apre i buchi di l'aria disposti cum'è branchie di squalo nantu à i lati di l'acciaio di fronte à i resistori. 

A dimensione di u pyrex hè abbastanza limitata, chì necessariamente riduce u risicu di ruttura in casu di caduta. Infatti, a cima di u cisterna, ghjustu sottu à a piastra, hè fatta in un pezzu d'acciaio, chì permette di allughjà un pirtusu di riempimentu chì hè revelatu per sguassà u top-cap. 

coiltech-coil-art-azeroth-eclate-2

A grande diferenza hè nantu à a piastra chì hè tutta d'oru, chì prumove a conduttività, ma sopratuttu a resistenza à a corrosione. U gantry di muntatura hè in u formatu "clamp", vale à dì chì tenenu bars, avvitati nantu à i studs, cumpressione i fili resistivi. Hè una alternativa credibile à i ponti di tipu Velocity più cumuni. A parte positiva hè insulata cù PEEK chì mantene bè u calore forte. I viti di clamping sò abbastanza longu per sperà di utilizà cavi cumplessi di grande diametru.

U pin pusitivu di u connettore 510 hè ancu doratu è pò esse avvitatu o svitatu per aiutà à cuncellà u vostru atomizzatore nantu à u vostru mod. Questu hè qualcosa chì hè sempre più raru è per quessa merita di esse evidenziatu.

coiltech-coilart-azeroth-bottom 

A finitura hè pulita, l'aghjustamenti sò precisi. I filamenti sò assai sani, ancu s'è aghju avutu qualchì difficultà à avvità u circhiu d'acciaio chì cumpressa u pyrex intornu à a piastra. Ma ci sò quattru buchi in u bordu è l'interruzzione di u passu hè a causa di sta difficultà. Nunda troppu seriu però, ci ghjunghjemu abbastanza naturali dopu duie o trè manipulazioni.

Un gravure assai "radica" di u logu di u fabricatore si trova nantu à u top-cap è u nome di u pruduttu si trova nantu à u fondu di l'ato, intornu à a cunnessione. In corta, una valutazione più chè positiva in questu capitulu cù una bundanza di placcatura d'oru chì dà speranza per una risposta abbastanza rapida da l'ato à a dumanda di u vostru mod o almenu una resistenza aumentata à a corrosione.

caratteristiche funziunali

  • Tipu di cunnessione: 510
  • Stud pusitivu regulabile? Iè, per mezu di un aghjustamentu di filu, l'assemblea serà flussu in tutti i casi
  • Presenza di regulazione di u flussu d'aria ? Iè, è variabile
  • Diametru massimu in mm di pussibule regulazione di l'aria: 54mm²
  • Diametru minimu in mm di regulazione di l'aria pussibule: 0
  • Posizionamentu di a regulazione di l'aria: Posizionamentu laterale è benefiziu di e resistenze
  • Tipu di camera di atomizazione: Convenzionale / grande
  • Dissipazione di u calore di u produttu: Normale

I cumenti di i critichi nantu à e caratteristiche funziunali

Pin 510 réglable par vis. U flussu d'aria cuntrullabile girando a cima di u top-cap delrin. Avemu vistu questu è queste sò duie caratteristiche impurtanti nantu à un atomizzatore. 

Avemu dunque da piglià un bellu sguardu à u bellissimu pianu d'oru di Azeroth. U tavulinu stessu presenta una croce vista da sopra. In u centru riposa u viziu gantry, cumpostu da un polu negativu è un polu pusitivu. Dui viti di metallo cromati per palu tenenu una piccula barra di metallu d'oru. Quandu sò unscrewed, ci hè dunque un spaziu trà i bars è i studs stessi. Questu hè induve inserirà e gammi di e vostre bobine chì saranu dui in numeru. È quandu avete installatu e duie bobine, per quessa, i quattru gammi, vi basta à strincà i viti per appiattà l'estremità di a resistiva.

coiltech-coil-art-azeroth-deck-2

Questu pare più cumplessu chè l'usu di una Velocity. Ùn hè micca falsu. Ma per tuttu questu, hè sempre assai più faciule da implementà cà un pianu di trè punti. Basta à pusà e bobine chì toccanu u gantry. à stringhje i viti e poi, à tirà nantu à i bobine cù u vostru jig in ordine per alluntanassi da u centru, mentri li strinci. Hè abbastanza simplice di trattà à a fine. Di sicuru, u principiu ùn hè micca novu, ma hè raramenti usatu abbastanza chì facemu u sforzu di stallà un pocu.

Ci sò quattru buchi di immersione nantu à a basa di a tavula chì sò dunque utilizati per intruduce u capillare sceltu in u tank. Nisun prublema quì, hè piuttostu faciule è, cù l'uttellu ghjustu, un cacciavite pianu in u mo casu, riescimu à spinghja bè u cuttuni, in questu casu per mè u Fiber Freaks D1 chì generalmente aghju utilizatu per stu tipu d'ato. Ci sò dui scole. Pudete "dip" wicks di cuttuni abbastanza brevi per migliurà a capillarità, ma questu vi furzà à tilt (turnà l'atomizzatore) à a fine di u tank per realimentà l'estremità di u cuttuni. Pudete ancu dip long wicks, chì ghjunghjenu à u fondu di u tank. A capillarità pò esse un pocu disgraziata per via di a distanza da copre, ma hè un fenomenu marginali, più teoricu chè veru. Aghju utilizatu FF D1 precisamente cusì chì a capacità di trasportu di liquidu quasi eccezziunale di sta fibra pò cumpensà questu.

Per riempie l'Azeroth, simpricimenti sguassate u top-cap è avete subitu accessu à un grande foru chì vi permette di entre in ogni strumentu di riempimentu. Hè faciule, micca novu ancu, ma l'accumulazione di punti boni ereditati da riferimenti precedenti hè precisamente ciò chì face questu ato un bonu ato... 

Caratteristiche Drip-Tip

  • Tipu di attache di u drip-tip: Pruprietà ma passa à 510 attraversu un adattatore furnitu
  • Presenza di un Drip-Tip? Iè, u vaper pò immediatamente aduprà u pruduttu
  • Lunghezza è tipu di drip-tip presente: Cortu
  • Qualità di u drip-tip attuale: assai bona

Cumenti da u criticu riguardanti u Drip-Tip

L'Azeroth vene cun una bella dosa di ricambi cumpresi dui drip-tips diffirenti. U primu, tipatu nuvole, hè 12mm in diametru internu è u sicondu, typed sapori, 8mm. Tutti dui sò in delrin, piacevuli in bocca è piuttostu curtu. 

Se malgradu tuttu ùn site micca cunvinta, basta à mette l'adattatore 510 furnitu è ​​pudete aduprà u vostru drip-tip preferitu. 

Pudemu dunque dì chì tutte e scelte sò permesse.

Critiche di cundizzioni

  • Presenza di una scatula chì accumpagna u pruduttu: Iè
  • Dite chì l'imballu hè à u prezzu di u pruduttu? Iè
  • Presenza di un manuale d'usu ? Innò
  • Hè u manuale comprensibile per un parlante chì ùn parla micca l'inglese? Innò
  • U manuale spiega TUTTE e caratteristiche? Innò

Nota di u Vapelier in quantu à u condizionamentu: 2 / 5 2 fora di 5 stelle

I cumenti di i critichi nantu à l'imballu

Una piccula scatula di cartone neru, chì a cima hè trasparente è cuntene u logu di u fabricatore, ci furnisce:

  • L'atomizzatore stessu.
  • Dui drip-tips è un adattatore drip-tip 510.
  • Un anellu di silicone per prutege u vostru pyrex
  • Un pyrex di riserva
  •  Un cacciavite neru à croce.
  • Un saccu chì cuntene u doppiu di tutti i sigilli, 4 viti di ricambio è duie barre di supportu di riserva. 

 coiltech-coil-art-azeroth-pack

Ok, cum'è un avvisu, averete u dirittu à una carta tonda chì mostra un diagramma di l'ato. Ùn hè micca Bizanziu ma, per una volta, ùn aghju micca da esse purtatu, cunziddi chì l'imballu hè largamente furnitu per u prezzu dumandatu.

Valutazioni in usu

  • Strutture di trasportu cù u mod di a cunfigurazione di prova: Ok per una tasca di giacca esterna (senza deformazioni)
  • Facile disassemblamentu è pulizia: Facile, ancu stendu in a strada, cù un tissutu simplice
  • Impianti di riempimentu: Facile, ancu stà in strada
  • Facilità di cambià i resistori: Facile ma richiede un spaziu di travagliu per ùn perde nunda
  • Hè pussibule di utilizà stu pruduttu in tuttu u ghjornu accumpagnatu cù parechji vials di EJuice? Iè perfettamente
  • Hè persu dopu un ghjornu di usu? Innò
  • In casu di perdite durante a prova, descrizzione di e situazioni in quale si verificanu:

Nota di u Vapelier in quantu à a facilità d'usu: 4 / 5 4 fora di 5 stelle

Cumenti da u revisore nantu à l'usu di u pruduttu

L'assemblea, una volta chì u corsu di l'amparera hè passatu, ùn poserà nisun prublemu. U riempimentu hè infantile. L'ajustamentu di u flussu d'aria hè fattu in dui seconde. A capillarità hè bona, l'ato si riscalda un pocu. No leaks with use... Semu nantu à un atomizer di cumbattimentu chì esige pocu cura per esse perfettamente funziunale è chì permette u lussu di caminari nantu à u focu di Diu.

A resa hè assai carnosa è l'Azeroth si distingue cum'è un sfidante di punta in a categuria di nuvola. Acceptendu senza flinching l'assemblei più bassi è meccanicamente restrittivi, hà una reattività insuspettata è u disignu di u platu o l'usu di u platu d'oru, ùn sò micca sapè, assicura un pocu di sfocata l'effetti diesel di l'assemblea cumplessu. 

Si ottenga dunque una locomotiva a vapore chì parte à quartu di volta è chì genera nuvole di primu pianu. In quantu à i sapori, simu in u segmentu mediu / più. Probabilmente ùn hè micca u mostu di u mostu ma ci hè assai peggiu è l'aromi, ancu affucati in l'impurtante furnimentu d'aria, riescenu à discernisce è prufittà d'una precisione abbastanza bona.

coiltech-coilart-azeroth-eclate-1

Raccomandazioni per l'usu

  • Cù quale tipu di mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Elettronica E Meccanica
  • Cù quale mudellu mod hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Un mod accogliente diametri di 24 mm è piuttostu putente
  • Cù quale tipu di EJuice hè cunsigliatu di utilizà stu pruduttu? Tutti i liquidi ùn sò micca prublemi
  • Descrizzione di a cunfigurazione di prova utilizata: Tesla Invader 3, Liquidi in 100% VG
  • Descrizzione di a cunfigurazione ideale cù stu pruduttu: Un electro-mech pare perfettu per quessa!

U pruduttu era piaciutu à u criticu: Iè

A media generale di u Vapelier per questu pruduttu: 4.4 / 5 4.4 fora di 5 stelle

Link à una rivista video o blog mantinutu da u revisore chì hà scrittu a rivista

 

Postu di umore di u criticu

L'Azeroth hè dunque un atomizzatore vuluntariu, ben custruitu è ​​si distingue cum'è un eccellente sfidante in a categuria RDTA.

Piuttostu tipatu "nuvuli", ferma quantunque un fornitore di sapori abbastanza precisi è dunque riserva, cum'è vi aghju prumessu, alcune belle sorprese cum'è a placcatura d'oru di a cima è u pinu 510, u gantry à vizia, una custruzzione sopra di u pinu. ogni suspettu è una reattività chì darà punch à tutte e vostre assemblee.

Inoltre, a so estetica universale assicura chì ùn stanchi micca l'ochju è a qualità di u so finitu ci cunvince.

Allora, tutti nantu à Warcraft Air è via per Azeroth!

coiltech-coil-art-azeroth-deck-1

(c) Copyright Le Vapelier SAS 2014 - Solu a ripruduzzione cumpleta di stu articulu hè autorizata - Ogni mudificazione di qualsiasi tipu hè totalmente pruibita è viola i diritti di stu copyright.

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore

59 anni, 32 anni di sigarette, 12 anni di vaping è più felice chè mai! Vivu in Gironde, aghju quattru figlioli di i quali sò gaga è mi piace u pollulu arrostu, Pessac-Léognan, i boni e-liquidi è sò un vape geek chì assume !