IN BREVE:
Bobina di DNA
Bobina di DNA

Bobina di DNA

bobina di DNA

 

A realizazione di sta bobina precisa un "utensile" particulare. Questu hè un Kumihimo forma tonda.

U terminu kumihimo significa: assemblea (kumi) di i figlioli (himu). In generale, quandu parlemu di filati, parlemu più di fibri tessili cum'è lana, sita o cuttuni, ma micca di metallu è per una bona ragione. I tecnichi implementati permettenu di ligà i filamenti in diverse manere cù traverse oblique chì permettenu nodi assai resistenti. Un arte chì vene à noi da u Giappone.

Quì, ciò chì circhemu hè una facilità di creatività per dà un aspettu artisticu à e nostre bobine. I filamenti resistivi certamenti ùn offrenu micca e qualità di elasticità di una fibra tessili quandu u tessulu è l'usu chì faremu di elli implica stresses meccanichi significativi, ma questu strumentu specificu pò aiutà à a produzzione è ancu à u disignu.

Ci hè dunque punti essenziali chì deve esse rispettatu per ottene un risultatu adattatu visualmente. Ma videremu chì durante l'esekzione di sta bobina di DNA è più nantu à i tutoriali futuri.

Ci sò, à a mo cunniscenza, dui tipi di Kumihimo: una forma tonda è un quadru. A tonda hè essenzialmente utilizata per praticà u travagliu circular, u risultatu di quale serà in trè dimensioni, mentre chì u quadru hè fattu per un risultatu 2D, cum'è un telare. A cuntrariu di a fibra, u metallu hè più difficiuli di travaglià è ùn si piega micca facilmente à i nostri desideri, ma cù uni pochi trucchi, pudemu superà certi prublemi di mantenimentu è uniformità.

 

Per u nostru travagliu, hè u round Kumihimo chì ci interessa. L'ughjettu si trova assai facilmente in merceria o in i buttreghi in linea è sò fatti di scuma (preferibile) cù una apertura centrale troppu larga per mantene u nostru travagliu abbastanza rigidu. Hè indispensabile à riempia stu pirtusu cintrali cù un cilindru di u listessu materiale. Truverete facilmente a scuma necessaria in l'imballaggio di atomisers o scatuli. In generale currisponde à a densità necessaria.

Comu vi vede in i ritratti sottu, per quessa, aduprate u kumihimo, un cilindru di schiuma tagliatu da un pacchettu ato circundatu da una striscia di carta è ancu un cercolu di silicone spessu furnitu cù l'atomizzatori per a prutezzione contra i scossa.

Una volta chì u pirtusu hè pienu, avete da pierce u cilindru in u so centru per passà tutti i vostri fili in u mezu.

Pigliate 6 fili di circa 40 cm di lunghezza in 32 gauge (vale à dì 0.20 mm) massimu (micca più grande) è un filu in 28 gauge (ie 0.32 mm). U travagliu essendu meticuloso, hè necessariu di treccia ogni filu mantenendu una pressione uniforme cù ogni passaghju in tensione di u filu, ma sta operazione hè bisognu di avè una spezia di palu in u centru di u travagliu, questu hè chjamatu. "lama" o l'assi. L'anima serà ancu a vostra guida.

Pone i vostri fili intornu à u Kumihimo, sepanduli in trè gruppi di dui intornu à u circhiu, seguitu i numeri indicati nantu à a riva di l'uttellu (vede sottu).

Dopu, seguitate u schema seguente:

Quandu si move un filu, pensate sopratuttu à mantene in tensione.

 

Fate attenzione chì i vostri fili ùn facenu micca nodi perchè, à longu andà, risicate di rompe durante u travagliu.

Appena un nodo apparisce, ùn tira micca nantu à ellu è pruvate à scioglie immediatamente.

A direzzione di rotazione di u travagliu ferma sempre a stessa.

Ùn stampate micca u pesu nantu à u centru di i filamenti per fà u travagliu. Questu scenderà da sè stessu esercendu una ligera pressione cù u chiovu nantu à ogni filu chì move è contr'à u core chì tene a treccia.

U core hè u quadru di sta treccia chì esige rigidità strutturale. Senza ellu, u vostru travagliu serà irregulare è flexible.

Per principià u vostru tessitura, hè inutilità di fà parechji nodi sottu u kumihimo. Basta à tene i filamenti è cumincianu a treccia senza strincà u travagliu. I filamenti si liganu da sè stessu è formanu una basa solida. Dopu à 4 turni cumpleti, pudete tandu stringhje u vostru travagliu è dà tensione à i vostri fili per assicurà un risultatu esteticu.

Sopra:

Sottu:

Quandu u vostru travagliu hè fattu, pudete aduprà sta treccia per e vostre resistenze.

È più impurtante, ùn stressate micca. Hè un travagliu longu chì richiede meticulosità è pacienza. U successu pò esse micca quì a prima volta, ma sè persevere, puderà ottene grandi risultati. Coil Art hè à a portata di tutti. À i vostri figlioli è bonu travagliu ! È s'è vo avete qualchì prublema per fà sta bobina, vi invitu à cummentà quì sottu, saraghju felice di risponde à tutte e vostre dumande.

Sylvie.I

Print Friendly, PDF è Email
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom

À propositu di l'Autore